Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem spraševal že v temi o Mazdi 3 pa nisem dobil nobenega odogovra tako da mogoče bom imel z namensko temo več sreče.

Zanima me ali ima kdo pri roki navodila za montažo original strešnih nosilcev za Mazdo 3 Sport 2013-2018. Namreč kupil sem rabljene in jih zraven nisem dobil imam pa dve vprašanji. Če je kdo tako dober bi bil zelo vesel če jih lahko slika ali skenira in tukaj priloži. Mi bi pa pomagali že z odogovrom na spodnji vprašanje.

 

V kompletu sem dobil dva cca 50mm dolga distančnika. Predvidevam da sta za sprednjo prečko in se zadnja montira brez distančnikov.

Dobil sem tudi 4 stojne vijake s katerimi se prtlažnik privijači v streho vozila, vendar so tej vijaki brez kakršnih koli utorov ali zarez za ključ (dejansko samo kot odrezana navojna palica), tako da me zanima, kako po njihovo tak vijak pravilno privijačiti v streho.

Napisano
pred 5 minutami je stonauro napisal:

Pozdravljeni,

 

sem spraševal že v temi o Mazdi 3 pa nisem dobil nobenega odogovra tako da mogoče bom imel z namensko temo več sreče.

Zanima me ali ima kdo pri roki navodila za montažo original strešnih nosilcev za Mazdo 3 Sport 2013-2018. Namreč kupil sem rabljene in jih zraven nisem dobil imam pa dve vprašanji. Če je kdo tako dober bi bil zelo vesel če jih lahko slika ali skenira in tukaj priloži. Mi bi pa pomagali že z odogovrom na spodnji vprašanje.

 

V kompletu sem dobil dva cca 50mm dolga distančnika. Predvidevam da sta za sprednjo prečko in se zadnja montira brez distančnikov.

Dobil sem tudi 4 stojne vijake s katerimi se prtlažnik privijači v streho vozila, vendar so tej vijaki brez kakršnih koli utorov ali zarez za ključ (dejansko samo kot odrezana navojna palica), tako da me zanima, kako po njihovo tak vijak pravilno privijačiti v streho.

Mogoče ti bo to kaj pomagalo.

 

https://youtu.be/sTxsMVVy3VM

 

 

 

Napisano

Hvala za link, vendar sem to že videl in zgleda da za ameriški trg nosilce dela nekdo drug ker niso isti. Za EU jih dela Thule. Tej v videju imajo na vrhu utor za imbus kluč, moji ga nimajo.

Napisano

Ne rabiš nič zategovat saj ta vijak samo zaviješ s prsti in nič ne prteguješ, ker boš drugače uničil tiste nosilce v strehi in po možnosti še kaj zapigal. Ko daš prečke gor pa na drugi strani priviješ matico in fiksiraš le prečke ter jih s kontra matico samo še učvrstiš, da se same ne morejo odviti.

33112_1.png

Napisano

Take cevke so, odrezane različne dolžine in barve? Ene barve so za prednjo prečko, druge pa za zadnjo, zato, ker je "noga" zadnjega nosilca drugačna kot noga prednjega. Zato rabiš ta distančnik, da sploh lahko zaviješ matico. Boš moral pa pogledat kera prečka gre kam in kolk je visoka guma na nogi. Se pravi tista guma, ki je debelejša rabi tudi dalši distančnik.

 

Se pravi po domače gre tako:

 

- najprej odstraniš pokrovčke in v predvideno luknjo z roko zaviješ te navojne palčke/vijake.

- nato natakneš na te vijake prečni nosilec. Če delaš prvič je mogoče dobro, da ti en na drugi strani pomaga, da lepo ujameta luknjo v prečki.

- natakneš distančnik in nato priviješ matico, ter jo fiksiraš z drugo matico, da se ne bi odvijala

- preveriš, če je trdno in zapreš s plastičnim pokrovom te prečke

 

 

 

aja, šele zdajle sem videl, da imaš samo en par distančnikov. To je možno, če je guma nosilca tako tenka, da ne rabi distančnika. Jaz sem imel to na Mazdi 6 in sta bila dva para.

33112_1.png

Napisano

Ja jaz imam samo en par distančnikov. Sedaj ne vem ali mi en par manjka ali je tako mišljeno. Res nima nihče original nosilcev za prejšno M3 sport, da bi povedal?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz imam originalne nosilce za trojko sport.

Bom jutri pogledal navodila oz. nosilce,ker mi ni čisto jasno o katerih distančnikih je govora.

Napisano

Kupid si mogoče uspel pogledat? Distančniki so take cevkice dolžine cca. 5cm. Notranji premer je tak da gre skozi priloženi stojni vijak.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Se opravičujem,končno sem pogledal v ženin avto kako izgleda vse skupaj. Žal ti manjka en par teh distančnikov. So pa vsi štirje enaki.

Pošiljam navodila.

Lp

20210706_215340.jpg

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 leta kasneje...
Napisano

PRODAMO strešne nosilce za Mazdo 3 ali cx3, rabljene 3x,stare dobro leto dni in nič jim ne fali😊

Cena cca 150€ za prijatle in Mazdaše..... 🤗😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.