Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ili mi se čini ili stvarno mazda cx5 ide bolje sa  100 oktana nego sa 95.

Ali kaj je sigurno, manje troši. Po gradu 1 litru (kombinacija prelazak na ljetne gume i promjena oktanske vrijednosti benzina).

 

I sve bi bilo dobro da mi jedan čovjek nije rekao da od 100 oktana izgore prstenovi klipa.

 

Istina ili laž?

 

Na slici: Potrošnja Zagreb - Poreč

20210620_105708.jpg

Popravljeno od mazda_gg
Napisano
pred 3 minutami je mazda_gg napisal:

Ili mi se čini ili stvarno mazda cx5 ide bolje sa  100 oktana nego sa 95.

Ali kaj je sigurno, manje troši. Po gradu 1 litru (kombinacija prelazak na ljetne gume i promjena oktanske vrijednosti benzina).

 

I sve bi bilo dobro da mi jedan čovjek nije rekao da od 100 oktana izgore prstenovi klipa.

 

Istina ili laž?

 

Na slici: Potrošnja Zagreb - Poreč

20210620_105708.jpg

Ja na duge ture isto tankam 100 oktana i kola idu bolje 🙂 prošli put sam dao unutra jos tunap aditiv za čiscenje i 100oktana gorivo.

Napisano (urejeno)

Placebo.😉

Edino pri predelanih avtih je razlika v moči med 95 in 100oktanskim, zato ker je tudi mapa prilagojena da lahko izkoristi 100oktanov.

Pri navadnih avtih je samo placebo, so že bli na netu testi na valjih z različnimi gorivi in ni bilo neke razlike v sami moči motorja, razlika je bila znotraj toleranc možne napake meritve. 

Glede manjše porabe pravtako. 

Edino bolj čista bi naj bila 100tka, to je pa tudi vse. 

 

Aja nev pa kaj so prsteni klipova?? Googlat se mi pa ne dA🤪

Popravljeno od Aless
  • Všeč 1
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

...batni obročki...

 

razlike v porabi ne bo nobene saj v osnovi je večje oktansko število bolj odporno na morebitno klenkanje, ampak tega ne boš doživel niti pri 95 oktanskem. Edino kar je mogoče res, da je bolj čisto gorivo.

33112_1.png

  • 2 leti kasneje...
Napisano (urejeno)

Na 14.000 km mazda CX-5 mi potroši 1l ulja.

U servisu kažu da je to normalno.

Meni je to čudno?

Popravljeno od mazda_gg
Napisano (urejeno)

Tudi Audi 😉

 

 

Verjetno pa imajo ta maksimum pisane vse firme.

 

Nekaj je tudi odvisno kaj z avtom delaš. Alfo sem samo dolival, ko sva po Nemčiji letela na maksimalni hitrosti.

Popravljeno od godlike
Napisano

In potem sem jaz, kreten, Mazdo 5 prodal, ker je "začela olje kurit": na servisni interval 20.000 km je šlo okoli 1,5 litra olja.

 

A to so zdaj sodobni eko motorji standarda EVRO 6, da se za njimi modro kadi? Včasih je za motor, ki skuri toliko olja, veljalo, da je zrel za generalko...

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

V višje obrate voziš, večja poraba je..

 

Generalno gledano drži,a ta rek zna tudi marsikaterega laika zavesti,ker je tudi odvisno,kaj bi od motorja rad.

Gre za to,da je seveda neumno motor goniti v obrate,če ne potrebuješ veliko moči...a če moč potrebuješ,je neumno ga ne zavrteti v višje obrate,kjer ima motor glede na oddano moč boljši izkoristek.

 

Npr. če prehitevaš z bencinarjem-eno,dve prestavi nazaj,da si na slabih 4000rpm,in šaltaš pri 5500-6000 in boš prehitel za 2-3 sekunde,ne pa da ga "tiščiš" v peti prestavi,da žre k blesav,od njega ni pa nič oz. prehitevaš "pol ure".

Velja pa to bolj za "normalne" bencinarje,ne pa toliko za "mikronske turbo mlinčke",ker je pri slednjih optimalni režim v nizih obratih in ne toliko pri višjih.

 

 

To je tudi razlog,za kaj jaz ko želim voziti športno oz. zahtevam od motorja višjo oddano moč (prehitevanja,športna vožnja v breg itd...) takoj preklopim na "Sport"😍,ker je za tak način vožnje tako tudi poraba nižja.

Napisano
pred 21 urami je mazda_gg napisal:

Na 14.000 km mazda CX-5 mi potroši 1l ulja.

U servisu kažu da je to normalno.

Meni je to čudno?

Normalno! In cx-3 2.0 in m6 2.5 mi pijeta olje, na servisu reči da tisto kar ostane od menjave olja da ti pustijo pol litra, pa potem po 10kkm ulij notri.

Napisano
pred 12 urami je Slivka napisal:

In potem sem jaz, kreten, Mazdo 5 prodal, ker je "začela olje kurit": na servisni interval 20.000 km je šlo okoli 1,5 litra olja.

 

A to so zdaj sodobni eko motorji standarda EVRO 6, da se za njimi modro kadi? Včasih je za motor, ki skuri toliko olja, veljalo, da je zrel za generalko...

2003 A6 2.3 6 cilindrov, je na 15k km od novega zahteval 2x liter olja med intervalom.

 

Tak da to nima veze z Euro6.

pred 4 urami je NevLado napisal:

Normalno! In cx-3 2.0 in m6 2.5 mi pijeta olje, na servisu reči da tisto kar ostane od menjave olja da ti pustijo pol litra, pa potem po 10kkm ulij notri.

Meni računajo točno 5.05L olja.

Vem pa da Mazda in Alfa servis pa je nesramno zaokroževal.

Napisano (urejeno)

Hvala za obavjest.

Bilo mi je čudno jer mazda 6 gg sa dpf filterom nije trošila ulje već ga je "proizvodila"

 

Na fotki, dolio sam ulje u benzinca.

 

Na crtežu, šipka dizelaša sa oznakom x.

 

 

 

 

 

 

Screenshot_20230918_013641_Firefox.jpg

20230909_113148.jpg

Popravljeno od mazda_gg
Napisano
pred 7 urami je mazda_gg napisal:

Hvala za obavjest.

Bilo mi je čudno jer mazda 6 gg sa dpf filterom nije trošila ulje već ga je "proizvodila"

 

Na fotki, dolio sam ulje u benzinca.

 

Na crtežu, šipka dizelaša sa oznakom x.

 

 

 

 

 

 

Screenshot_20230918_013641_Firefox.jpg

20230909_113148.jpg

Dizel je zaradi dpf regeneracij "večal" olje, ker je zdraven vlekel še nafto

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.