Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Odklon od teme je reklamiranje samoobrambe z vle?no kljuko pred tistimi, ki je nimajo ali pa jo snemamo (ker tisti s stalno montirano kljuko so kao spretni, ostali pa ne).

 

?e bi za obrambo pred kljukarji namontiral en ?elezen profil ki bi iz sprednjega odbija?a ?trlel 2x toliko kot je povpre?na dol?ina kljuke, bi v o?eh vseh izpadel kot kreten, od mili?nikov bi pa pla?ilni nalog fasal ?eprav bi po?el samo to, kar po?no kljujarji. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

namen imam kupit vle?no kljuko za mojo cx3 .

ko gledam pri slo prodajalcih mi jo  vsi ponujajo za zelo lepih 450 -500e ker zadeva gotovo ni iz zlata mi je cena ob?utno previsoka  :blink:  :blink:  :blink:

na ebay-ju jo najde? za kar sansko ceno

https://www.ebay.co.uk/itm/Vertical-Detach-Towbar-7pin-Bypass-Relay-for-Mazda-CX-3-2-4WD-2015-on-22008-H1/112432011507?fits=Car+Make%3AMazda%7CModel%3ACX-3&hash=item1a2d7858f3:m:mXaMAlKRjlQJLNpw5C8WyvA

zanima me kako je z monta?o v lastni re?iji in homologacijo v na?i zbirokratizirani dr?avi  ???

Napisano

Sicer se nisem poglabljal v opis, tako da sam prebrskaj in se pozanimaj. Pomemben je T?V certifikat. ?e ga ima, potem je homologacija ?e na pol narejena...

Napisano

Pa saj sem jaz to naredil in opisal v moji temi, glej ko sem imel mazdo5.

 

Tuv pa mora imeti (ce je za tvoj avto potem sigurno ima)

 

Moj strosek 120 kljuka

25 prevoz 40 homologo thats it

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kako pa je z kabli, al obstaja kak konektor na mazdi ali je potrebno posamezne ?i?ke spojiti na zadnje lu?i?

Pri original ti menda ?e odklopi zadnje senzorje, da ne piskajo, ko je prikolica zapeta.

 

lp

Napisano

Kako pa je z kabli, al obstaja kak konektor na mazdi ali je potrebno posamezne ?i?ke spojiti na zadnje lu?i?

Pri original ti menda ?e odklopi zadnje senzorje, da ne piskajo, ko je prikolica zapeta.

 

lp

Zraven mora priti 'box' ki ka priklopi? na ?i?ke, box skrbi za za??ito in druge stvari - ni vse direktno, obenem piska ?e je kaj narobe (stik, pregorela ?arnica na prikolici itd...) aftermarket pa ne more? vezati s parkingi, razen ?e ima avto posebej funkcijo za 'kljuko' kjer izklopi srednje dva oz vse (vo?nja samo s kljuko ali pa z prikolico). Seat je to imel preko VCSDja, ne preko avto menija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj potem je skoraj bolje, da se vzame originalna kljuka...

 

https://www.mazda.si/kupujem-imam/dodatna-oprema/nova-mazda-cx-3/2015-02/transport/DD2FV3920A/

 

Sicer pri CX-3 nic ne pise glede tega, da se senzorji potem drugace obnasajo... pri CX-5 recimo pise... da je potrebno dokupit se ustrezen kabelski snop... in skupja pride potem okoli 450? ... plus montaza...

 

https://www.mazda.si/kupujem-imam/dodatna-oprema/mazda-cx-5/2012-04/transport/KD45V3920B/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A to pomeni, da ima ustrezno homologacijo: the towbar is approved respecting the European Legislation 94/20/CE ?

 

V kompletu po?ljejo tudi: Test certificate

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

najprej se opravi?ujem, ker odpiram temo, staro ?e ve? kot ?tiri leta - lahko odprem novo.

 

Na 6ki 2014 GJ se odlo?am za monta?o kljuke. Ogrevam se za Brink nevidno, pri monta?erju, ki je omenjen zgoraj (pod ?marno goro). Je sicer dra?ji,

mi je pa bli?je na poti.

 

Zmotilo pa me je to, da monta?a ni bila ravno optimalna (opraskan odbija?). Ima ?e kdo podobne izku?nje ?

Poleg tega imam ?e generalni pomislek glede monta?e elektrike, ?e najmanj si ?elim kak?ne novoletne jelke na armaturki.

 

Zanimal sem se tudi v Trzinu in v Kr?kem, oba sta opciji.

 

Vesel bi bil kak?nega dodatnega mnenja.

 

Lep pozdrav in Sre?no 2020!

Napisano

Jaz sem letos to montiral v avtocentru Tit, Trebnje. Vse OK. Imam pa Bosal nevidno.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Pravilno. 6ica ima enako. Mislim da je to omejitev avtomobila, posledi?no tudi kljuke.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

?e tole bi povpra?al - pa naj ne izpade ravno prvo?olsko vpra?anje :) - vijake droga je potrebno preveriti po cca 1000 km in jih po potrebi zategniti. Ugibam, da to velja po prvih 1000 km vleke.. ali vo?nje generalno ?

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Bom recikliral tole temo. A mogoče kdo ve, kje ima cx-3 z original kljuko varovalke za električno dozo? Nimam štroma zadi ne glede na nastavitev luči v autu.

  • Jest je spremenil naslov v vlečna kljuka cx 3
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Lp...na Mazdo CX3 bi rad montiral kljuko za nosilec koles montirat ..kje bi se to splačalo nabaviti in montirat 

Gledam .. Herenc d. o. o..

Tu na obali ...ne najdem 

Hvala in zoom zoom 

 

Sem mislil Herenc d.o.o mojstra 

Napisano

Verjetno si mislil Hernec d.o.o. iz Pirnič pri Medvodah?

 

Tale se vsaj 30 let ukvarja z vlečnimi kljukami in ima zato verjetno kar dosti izkušenj. Jaz sem že v 90-ih poslovno z njim sodeloval, ko sem imel svojo firmo in je bil že takrat kar zaupanja vreden in je dobro naredil.

 

Sem imal pa zadnjič kljuko namontirano leta 1992 na Wartburgu, tako da ti bo še kdo drug dal kak bolj uporaben nasvet.

33112_1.png

Napisano

Boss..ja njega sem mislil 👍😁..hvala za inf ..na uradnem Mazda servisu...je cena full...noro 😉😉😉lp

Napisano

Jaz sem tule kupil in montiral že 2 kljuki. Zadovoljen. Vzel sem odstranljivo z 2 vijaki.

eurokljuke.si

Je pa v Krškem, če ti ni predaleč.

 

 

Napisano

Ja precej razlike ..zdaj ima Herenc popust lp

Napisano

Kaksna pa je cena pri Hernecu? Ker na spletni strani ne najdem cene ... Pri Mazdi je cena kompleta z vgradnjo dobrih 600€ ... Komplet vkljucuje snemljivo kljuko in kabelski snop, ki poskrbi, da vsi sneozrji tudi delujejo se naprej oz. da sistem javi, kaj je izklopljeno ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja Hernec mi je izračunal vse komplet za CX 3 ...za 540€ plus 2 leti garancije  pri Mazdi v kp pa približno 700€...odvisno kje nabavijo kljuko in ostali material :danzoman:

Je za premislit😁😉😉

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 23 minutami je Gelipter napisal:

Ja Hernec mi je izračunal vse komplet za CX 3 ...za 540€ plus 2 leti garancije  pri Mazdi v kp pa približno 700€...odvisno kje nabavijo kljuko in ostali material :danzoman:

Je za premislit😁😉😉

Kaj misliš pa vleči okoli? 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.