Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kje kupujete te verige?

 

Na Autodoc jo trenutno ni na zalogi ... Sem pri 220k+ km, pa študiram, da bi dal preventivno zamenjati komplet verig.

Napisano

Kolikjor sem prebral, so z letniko 2016 menda ojačali te verige in sedaj so namest dvoredne - petredne?

 

  Quote

Also we very commonly had the oil pump chain snapping, mostly on earlier 2.2D from 2013-2015, we never had the exact year when they started using the revised chain. The redesigned chain has 5 yellow links whereas the old has 3.

Razširi  

 

Napisano

No ja, se popravljam, tip je omenil da niso nikol zvedeli kdaj so začel uporabljat ojačane verige. Nova verzija verige je pač bolj ojačana očitno.

Napisano

Ko sem nazadnje govoril z enim izmed šefov na servisu mazda v Kp) sicer je zadolžen za ličarijo in kleparijo) mi je zagotovil, da je teh primerov zelo zelo malo. 

V bistvu so zelo redki in gre bolj za avtomobile, kjer je vzdrževanje na psu(menjava olja šele na 20Kkm, pregledajo nivo olja - nikoli in podobni biseri). Seveda se lahko zgodi na vsakem avtu, a je to skoraj nemogoče, če pravilno vzdržuješ avto. Tudi pri prvi generaciji je bilo na začetku kar nekaj zaribanih mašin, dokler niso uporabniki sami ugotovili, da je potrebno zamenjati bakrene podložke pravočasno in spucati oljno korito. Od takrat naprej tega ni bilo več pri voznikih, ki so to upoštevali. 

 

 

Napisano
  dne 20. 7. 2021 ob 11:32 je Alex napisal:

Ko sem nazadnje govoril z enim izmed šefov na servisu mazda v Kp) sicer je zadolžen za ličarijo in kleparijo) mi je zagotovil, da je teh primerov zelo zelo malo. 

V bistvu so zelo redki in gre bolj za avtomobile, kjer je vzdrževanje na psu(menjava olja šele na 20Kkm, pregledajo nivo olja - nikoli in podobni biseri). Seveda se lahko zgodi na vsakem avtu, a je to skoraj nemogoče, če pravilno vzdržuješ avto. Tudi pri prvi generaciji je bilo na začetku kar nekaj zaribanih mašin, dokler niso uporabniki sami ugotovili, da je potrebno zamenjati bakrene podložke pravočasno in spucati oljno korito. Od takrat naprej tega ni bilo več pri voznikih, ki so to upoštevali. 

Razširi  

 

Qrc jo gleda, se nebom zanasal na to, pa da grem v strahu na dopust kjer se bo prevozlo cca. 2000km 😬

Napisano

Med servisom pri Pelku pred leti, mi je priporočal to menjati do 150k km. Je pravil, da je ravno prejšnji teden imel v delu eno, za katero je bilo prepozno in naj bi imela 170k km.

 

Sj drgač veste, zakaj se ta oljna veriga utrga, ne? Ne zato, ker bi bla preslaba oz. bi bili problemi s samo verigo, ampak ker v oljnem filtru zaštekajo neizgorjeni delci, in nobena trdota verige to ne reši.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
  dne 20. 7. 2021 ob 17:58 je dvorjan napisal:

No, pa saj zadnji leti delam servise na 10.000 km. A potemtakem naj se ne sekiram?

Razširi  

Manj vsekakor kot tisti, ki upoštevajo nasvete uradnih servisov. Po njihovem bi se to delalo na vsakih 20Kkm.

 

 

Napisano
  dne 20. 7. 2021 ob 18:50 je Janez007 napisal:

Ugibam, da je to vezano na z opilki zamašeno oljno sito - obraba gredi ... težave pred 2015 ???

Razširi  

Tiste prve so imele vgrajene skoraj navadne gredi. Brez kaljenja.Ja, zabito oljno sito pa zna bit velik problem. 

 

 

Napisano

Pametno - Of course the injector washers are the biggest problem. It also doesn't hurt to check oil pressure every now and then (EOP PID at least 3.1bar on 4000rpm).

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
  dne 20. 7. 2021 ob 17:58 je dvorjan napisal:

No, pa saj zadnji leti delam servise na 10.000 km. A potemtakem naj se ne sekiram?

Razširi  

 

js tudi na 10kkm

Napisano (urejeno)
  dne 20. 7. 2021 ob 17:58 je dvorjan napisal:

No, pa saj zadnji leti delam servise na 10.000 km. A potemtakem naj se ne sekiram?

Razširi  

Ne sekiraj se, a vseeno bi ju jaz na tvojem mestu čimprej zamenjal (menda imaš že okoli 230.000 km) 😉

 

Lahko pa seveda na svojem testiraš do kdaj zdrži, bomo veseli tega podatka iz prve roke. 😁

 

Sam nameravam malo zamenjati pri prvem servisu čez 150.000. Bolje 2 x 500 kot 1 x 5,000. 😂

Popravljeno od Janez007
Napisano

Omg šele danes sem videl kako sem se zatipkal in kako sem klobasal včeraj :D

 

Ne v oljnem filtru ampak v oljnem SITU, ta je na oljni črpalki seveda. Se oproščam :)

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

@50keda, naši politiki bi se morali od tebe učit 👍😄

 

Je pa tudi res, če bi se eventuelno začelo oljno sito basati, bi najbrž pritist olja v motorju padal, kajne. Moram zdele preveriti, koliko je pritiska pri 4000 obratih, da vidim če je to res, kar je en na forumu napisal.

Napisano

Zveni logično, manjši pretok, manjši pritisk. Bi blo zanimivo, da bi vas več primerjalo pritiske oljne črpalke.

Vprašanje pa je, ali se to dogaja postopoma ali pa se ti zgodi, da tisti delček glih potegne notri in je v momentu grose šajse.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

To pa sam bog ve. Jaz sem sedajle pomeril je okoli 4 bare nekje / pri cca 4000 obratov,  malce manj. Recimo da je to pri meni neka referenca.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
  dne 21. 7. 2021 ob 9:17 je SpEkTr napisal:

@50keda, naši politiki bi se morali od tebe učit 👍😄

 

Je pa tudi res, če bi se eventuelno začelo oljno sito basati, bi najbrž pritist olja v motorju padal, kajne. Moram zdele preveriti, koliko je pritiska pri 4000 obratih, da vidim če je to res, kar je en na forumu napisal.

Razširi  

A sem čorov, da tega PID-a v Torque (tudi med MZ) ne najdem?

Napisano
  dne 21. 7. 2021 ob 9:45 je 50keda napisal:

Zveni logično, manjši pretok, manjši pritisk. Bi blo zanimivo, da bi vas več primerjalo pritiske oljne črpalke.

Vprašanje pa je, ali se to dogaja postopoma ali pa se ti zgodi, da tisti delček glih potegne notri in je v momentu grose šajse.

Razširi  

 

Men se pa zdi bolj logično, če se neki zabije, da začne pritisk nabijat in ne padat 🤔

Napisano (urejeno)

@Deeyan odvisno kje se meri pritisk, na izhodu al vhodu :) Jst predpostavljam, da se tule meri na izhodu, ker načeloma jemle olje iz kopeli in ga potem "šprica ven"? Če pa to ni pravo tolmačenje delovanja oljne črpalke v motorju, naj me nekdo prosim popravi ;)

Popravljeno od 50keda
Napisano
  dne 21. 7. 2021 ob 11:32 je Deeyan napisal:

 

Men se pa zdi bolj logično, če se neki zabije, da začne pritisk nabijat in ne padat 🤔

Razširi  

Prav imaš. Manjši kot je fi luknje, večji je pritisk. Kaj se zgodi, ko gumijasto cev za zalivanje stisnemo skupaj.?

Pritisk naraste in vodo nese bolj daleč z tanjši curkom. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano (urejeno)

 

 

Bi se kar strinjal. Večji pritisk zaradi manjšega pretoka (upora)

 

  dne 21. 7. 2021 ob 11:32 je Deeyan napisal:

 

Men se pa zdi bolj logično, če se neki zabije, da začne pritisk nabijat in ne padat 🤔

Razširi  

 

Odvisno, na kateri strani ga meriš. Odvisno na kateri strani ga rabiš za mazanje.

 

Primer vrtnega šlavfa. Tekočino "poganja" razlika pritiska (recimo 3 bare). Pritisk na začetku pri pipi ("izhodu črpalke") v vodnem šlavfu je cca 4 bare in zunaj njega na koncu je zračni pritisk cca 1 bar. Ker ima šlavf majhen presek in veliko dolžino, nastaja med "viskozno" vodo in plaščem veliko trenja (upora), ki je večje, tem večja je hitrost (pretok) vode. Zato pri velikem pretoku (odprti luknji na koncu) pritisk od začetnih 4 bara zaradi trenja pada proti koncu šlavfa in na koncu, pred izstopom ni več 4 bare, ampak recimo 2 bara. In šlavf manj daleč šprica. Če šlavf na koncu zamašimo, je pritisk v vodi na koncu šlavfa enak pritisku na začetku (4 bare). Vse ostalo je vmesna varianta, več vode ko šprica, manj daleč nese. :) 

 

Zamešen filter pomeni za pretakanje olja velik upor. Če je črpalka pred filtrom, potem je pri delno zamašenem filtru pritisk na drugi strani, po filtru, manjši. Če je filter popolnoma zamašen, potem pritiska na drugi strani po filtru zaradi črpalke na prvi strani ni več, čeprav črpalka še vedno ustvarja zadosten pritisk, ki pa se zaradi blokade ne prenese na drugo stran.

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • No. Jaz sem olje za menjalnik kupil. In ker ga sam še nisem nikoli menjal sem šel do soseda, ki je mehanik da bi ga menjala skupaj. Že takoj je rekel, da načeloma ni potrebe po menjavi pa sem vseeno rekel, da bi menjal, če sem že kupil. Rahlo odvijeva čep in prikaplja nekaj čisto lepih kapljic. Zapreva čep in sklepčno odločiva, da menjava ni potrebna. Se prestavlja kot po maslu. Sem pa menjal svečke. Olje pa zamenjal v bartogu za vitrex. Seveda gre za ročni menjalnik.
    • Poslušaj, ti si pa res tamestn pa pojma nimaš, zato se raje ne oglašaj!   To ni fižol, pa da boš pasulj skuhal ven in potem meril, koliko gre na vrhu Vrhniškega klanca...               Če se pošteno naješ pasulja, dvomim, da bo tako blizu, da jo boš božal po kolenu...
    • Ma je tudi shujševalna (preden ga usadiš in opleveš) pa tudi kot solarij, ker kar lepo zagoriš tam na njivi.
    • Živjo, če ima avto realne km in ni bil karamboliran, si zelo verjetno kupil zame eno najboljših-najbolj posrečenih Mazd (trenutno vozim naslednjika G122 in ni več tako pristen bencinar ...). 👌   Pri teh avtih je potrebno: - pri 120.000 km zamenjati svečke (na primer NGK 94124) - olje v ročnem menjalniku na servisu menjajo na 180.000, sam bi ga prej - pri tvojih 110.000 km bi ga zamenjal, če še ni bil (potrebnih 1,7 litra, dober je Redline MTL Manual Trans Lube- 1 Quart- 75W/80W GL-4)   Ostalo po potrebi: - olje (cca 4,3 litra) na do 20.000 km oz 1 leto (sam menjam na okoli 15.000) (recimo MAZDA Dexelia Ultra 5W-30) + oljni filter (recimo MANN-FILTER W 6018 Oljni filterM20x1.5, ali MAHLE ORIGINAL OC 1183 Oljni filter M20x1,5, Filter s navojem) - filtri zraka (recimo MANN-FILTER C 27 019 Zracni filter za MAZDA 6, 3 Dolzina: 270 mm ) - zavorna tekočina na 2 leti (recimo ATE DOT 4 03.9901-6202.2) - filter kabine - lahko zamenjaš v minuti sam (recimo MANN-FILTER FP 24 009 Filter, zrak notranjega prostora za MAZDA 6, 3) - akumulator (recimo AKUMULATOR EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604) - okrog 100.000 km oz 5-ih let je pogosto potrebno zamenjati zadnje zavorne diske (radi prerjavijo)   Avto ima verigo - pred 300.000 km se ob normalni vožnji s tem ni treba obremenjevat. Kolega ima Mazdo 3 s šibkejšim 1.5 motorjem in že 300.000 prevoženih km - do sedaj nobenih resnejših okvar.    
    • Tudi pizza poleg piva je bila odlična... Pizzerija Brajda Šmarje Sap ... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.