Skoči na vsebino

Evo kako dodati DAB/DAB+ u MZD Connect


mazda_gg

Priporočeno sporočilo

Rješenje je u proizvodu DAB+U 

Uređaj hvata DAB programe i konvertira ih u MP3. Svaki radio koj ima USB može reproducirati.

Koristi se originalan mazda display i originalne komande.

Naručio sam najjeftiniji DAB+U, 20 Eura, ako nebu dobar, naručit ću neki ozbiljniji model.

1825047036_Screenshot2021-07-10at07-36-50128119OFFMiniCarRadiooReceiverAntennaUSBPortMultimediaElectronicAntiNois....png.aa114b561323e8764c1bf0d4db310c31.png


Description:
100% brand new and high quality.
Feature:
The dab+u device is an easy to install solution for receiving digital audio broadcast in cars or other media devices where USB connection is available with MP3 playback capability.
This digital audio broadcasting device is fully compatible with DAB ETSI 300 401 standard. Support for ETSI TS102 563 DAB+ standard.
It is suitable for any product with USB reading function. After connecting this device, let the old traditional Bluetooth speaker, home stereo, TV, etc. change to DAB. The original device button operation, the original device display to see the DAB program name.

Na slici s interneta kako to izgleda na Škodi.
 

spacer.png

 

 

 

 

Popravljeno od mazda_gg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, radi antene kaj  je u unutrašnjosti vozila. Ne može se metar žice uspoređivat sa aktivnom antenom.

Još veli: This product may have unstable signal or unable to search signal in some areas, and some buyers use it very well.

Tumačim to, negdje nije dobro pokriveno DAB signalom.

Javim se kad dođe.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Još nije došao usb dab stick.

U Zagrebu nebu dobro.

Stavio sam u mazdu prijenosni tranzistor DAB+ Panasonic i vozio se kroz centar grada. 

Ako imam optičku vidljivost prema Sljemenu, DAB radi. Kad zađem  iza neke zgrade, ne radi.

Trebam spomenuti da je HAKOM tek ovih dana pokrenuo  zakonsku proceduru za izgradnju DAB mreže odašiljača pa možda bude bolje.

 

Kad dođe usb trebat će staviti neku antenu.

20210725_213902.jpg

Popravljeno od mazda_gg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Par dana već isprobavam u mazdi 6, radi jako dobro, bez prekida.

U mazdi 6 sam spojio u FM modulator. Antenu sam zavezao za suvozačev suncobran.

 

U cx5 nije radilo dobro. Spojeno na USB2.

 

Razlika je u naponu. CX5 na USB2 ima 5.19V, a na USB priključku FM modulatora je 5.01V.

Struja je u oba slučaja 0.08A

volti.jpg.4880f9c21e4aeafc4abcc6eb0c4d2498.jpg

Kaj napravit?

Kinezi uspjevaju na jednom metru USB kabla dobiti pad napona, treba kupiti najjeftiniji USB produžni kabel i velika je šansa da će napon biti manji.

Jasno, ne valja pretjerati. Nisam imao krači kabel pa sam uzeo 5m. Taj previše sruši napon pa opet ne valja.

Kako im to uspjeva? Ne rade kablove od bakra nego tko zna od čega, oni kažu od aluminija.

 

 

 

gg.jpg

 

cx5.jpg

 

usb2.jpg

Popravljeno od mazda_gg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam v 6 USB kitajski modul na androidu in vleče zelo slabo, kot tudi Android radio

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Je to original DAB?

Ti stari originalni malo slabše vlečejo. Novejši Infotainment teh težav nima.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.