Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Živjo! Na moji mazdi se je utgala ketna oljne pumpe pa me zanima če je imel še gdo to težavo? In pa kakšni so stroški popravil. Je pa letnik 2016

Lp🙂

Popravljeno od Loli
Napisano (urejeno)

Se je zgodilo šele danes tako da edino kar vem da naj bi bla ta ketrna fuč pa me malo zanima kaj vse me še čaka🙂👌

 

Popravljeno od Loli
Napisano
pred 14 urami je Janez007 napisal:

Pri koliko prevoženih km se je zgodilo? Na avtocesti, takoj ob startu? 

Ne ubistvu sm se ze vozila kar nekaj kilometrou in potem mi napise da je nizek pritosk olja in lučka za mašino posveti...potem je pa dobila tak čudn zvok,pa začela zgubljat na moči tako da takoj za tem sm jo kar ugasnla in poklicala autovleko...motor je biu pa že segret

Napisano
pred 2 minutama je Loli napisal:

Ne ubistvu sm se ze vozila kar nekaj kilometrou in potem mi napise da je nizek pritosk olja in lučka za mašino posveti...potem je pa dobila tak čudn zvok,pa začela zgubljat na moči tako da takoj za tem sm jo kar ugasnla in poklicala autovleko...motor je biu pa že segret

Aja ima pa 273 prevoženih, so pa na servisu rekli da bi se pogonsko ketno menjal ce je slucajno raztegnjenja ...

Napisano
pred 47 minutami je Loli napisal:

Aja ima pa 273 prevoženih, so pa na servisu rekli da bi se pogonsko ketno menjal ce je slucajno raztegnjenja ...

U, lepi kilometri za dizla. 👍

Tukaj se lepo vidi, da motor vzdrži, problem so predpisani uradni servisi, kjer se ne zamenja preventivno ketne in vsega ostalega, kar smo že sami ugotovili na tem forumu, da je dobro postoriti. 

Ta "čuden zvok" ne obeta nič dobrega. 😬 Vseeno upam, da ni res kaj hudega. 

 

 

Napisano (urejeno)

Pri teh km bi moral razmišljati že o drugi menjavi male verige (na servisu jo iz previdnosti menjajo tam nekje med 150.000 in 170.000 prevoženih km).

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ko sem se enkrat pogovarjal z majstri, so mi rekli, da je ta lučka za nizek nivo olja bolj kot ne zadnji warning (če se ti pojavi ob zagonu), v večini primerov je pa to že too late, sploh če se ti to prižge med vožnjo, ko motor teče in se vrti (razlagal mi je za Hondo), ne vem pa kako imajo ostale firme to narejeno, a ta warning za nizek nivo olja dejansko pomeni, kot bi meril na šipki ročno in ti javi, ko pade pod minimu ali se to prižge ko je že vse prepozno? To bi bilo dobro vedeti, jaz raje kot da "verjamem" računalniku nivo olja vedno ročno preverjam. Na uradnih servisih je pa res v večini primerov tako, da če jim eksplicitno ne rečeš, da nekaj želiš zamenjati, ne zaradi intervala, ampak preventivno, te malo postrani gledajo....(ali obratno, če jim rečeš, da naj ti zračni filter kabine samo preverijo in po potrebi spucajo, te bodo debelo gledali, da ne to morajo pa menjati, ker je tak interval - pa imaš lahko povsem čist filter, ki nima nobene res vitalne funkcije... :)).

Napisano

Sm sla potem tudi olje preverit, sicer je biu auto malo nagnjen ampak je ubistvu kazalo nad maxumum 🤷‍♀️ tudi mehanik je potem pogledal in mu je tut kazalo da je dost olja ....sicer se ne zastopim ravno na to ampak če na šipki kaže da je olja dovol ga je potem v celotnem delu kjer teče motor dvol? 

Napisano
pred 1 minuto je Loli napisal:

Sm sla potem tudi olje preverit, sicer je biu auto malo nagnjen ampak je ubistvu kazalo nad maxumum 🤷‍♀️ tudi mehanik je potem pogledal in mu je tut kazalo da je dost olja ....sicer se ne zastopim ravno na to ampak če na šipki kaže da je olja dovol ga je potem v celotnem delu kjer teče motor dvol? 

To še nič ne pomeni. Če je sito zabasano, olje ne more skozi. 

Olje je pa na palčki nad max zaradi nedokončanih regeneracije, ko se višek goriva meša z oljem. Tudi to ni najbolje za motor, kajti razredčeno olje z gorivom  tako izgubi večino mazalnih sposobnosti. 

 

 

Napisano
Napisano
pred 42 minutami je Deeyan napisal:

Huh, to, da ti je avto zacel zgubljat moc bi lahk pomenlo tut obrablnene odmicne gredi 😬

Ja to sm nekje brala da naj bi se ta pumpa lahko zabasala tudi zaradi slabse kvalitete odmične gredi...prejšni lastnik je sicer rekel da je peljal na vpoklic ki je bil ampak naj bi bla vredh ta odmična...sicer se mi sedaj bol dozdeva da ni kull ampak too late...a ta vpoklic se ševedni da koristiti če avta nimaš na uradnem mazda servisu in pa po toliko letih? Če se bo seveda dalo kaj rešit

Napisano
pred 15 minutami je Loli napisal:

Ja to sm nekje brala da naj bi se ta pumpa lahko zabasala tudi zaradi slabse kvalitete odmične gredi...prejšni lastnik je sicer rekel da je peljal na vpoklic ki je bil ampak naj bi bla vredh ta odmična...sicer se mi sedaj bol dozdeva da ni kull ampak too late...a ta vpoklic se ševedni da koristiti če avta nimaš na uradnem mazda servisu in pa po toliko letih? Če se bo seveda dalo kaj rešit

Na žalost je prepozno. Ko gre mimo garancija so stroški večinoma na plečih lastnika avta. 

 

 

Napisano

Glede lučke za olje bi pripomnil to, da je razlika ali ti zasveti lučka za nivo olja (starejši avti te ponavadi nimajo) ali pa lučka za prenizek pritisk olja (to imajo pa vsi avti). 

1. Če zasveti lučka za prenizek nivo olja, še ni panike, ker zasveti ko je olje na minimumu ali malenkost pod min. Pri tem še ni bojazni za okvaro motorja, dotočiš olje in je to to. 

2. Če pa zasveti lučka za prenizek pritisk olja pa je zelo velika verjetnost da bo zelo hitro prišlo do okvare motorja. Ta lučka se prižke ko senzor zazna premajhen pritisk olja, s tem je onemogočeno zadostno mazanje. 

Je pa res da ponavadi ko se prižge ta lučka je že prepozno in je zaradi slabega mazanja že prišlo do okvare v motorju. Če je npr prišlo do zabasanega sita oljne črpalke je skoraj 100% prišlo tudi do zabasanja oljni kanalov in s tem neustreznega mazanja. 

Tak da tak motor je potrebno razdret in pregledat vse dele. 

  • Všeč 7
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.