Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na CX-5 imam zadnjo verzijo programja "70.00.367 EU N", vključno s podporo za Android Auto in CarPlay. Pač tista verzija, ki je sicer najbolj sodobna, jo je pa Mazda precej zaščitila pred raznimi tweaki.

Na različnih koncih sem preverjal, ali bi lahko dosegel, da bi pri poslušanju DAB radijske postaje lahko videl tudi logo postaje v tistem kvadratku. Pa očitno to nikakor ne gre. Sem obupal.
Podobno se mi je zdelo smešno, da je prazen kvadratek pri poslušanju preko Bluetootha, ampak če ne gre, pač ne gre. A glej zlomka - slučajno opazil na tej strani, da bi se načeloma sličica lahko (ali celo morala) prikazovati?
Se vam prikazuje? Ena od možnosti je, da je težava v telefonu, ki je že malo zastarel, pa morda ne podpira česa pri Bluetootha. Po drugi strani ne verjamem v to, ker je telefon sigurno mlajši kot infotainment.

Za daljše vožnje večinoma uporabljam Android Auto. Za kratke vožnje pa ne, ker se blesavo obnaša, ko snemam telefon s kabla po ugašanju avtomobila  --> naslednjič se namreč postavi na neko FM frekvenco in če je slučajno infotainment nastavljen na glasno, te pričaka svinjsko hreščanje. Za nameček infotainment ni najhitrejši in traja kar nekaj časa, da v tem primeru vse urediš na začetku. To je sicer zoprn ščurek, ki bi ga sigurno lahko odpravili, da bi se privzeto postavil na prvo postajo v spominu ali na prvo med priljubljenimi, če obstaja.
 

Napisano

Jaz avto ugasnem, in nato šele izklopim kabel in tako ni nobenega hreščanja. Poskusi tako :)

Me pa zanima kako se bo obnesel wifi vmesnik za android auto, čakam da pride :)

 

Preko bt mislim da slike so, na DABu jih res ni, pri mp3 jih če se spomnim slike spet so.

Napisano

Bom poskusil (najprej ugašanje avta, nato izklop kabla). Pri Passatu je tudi bilo nekaj takšnega, se spomnim.
Glede slik na BT - prejle se je z menoj peljal sin in sem mu nalašč rekel, da se poveže in predvaja iz Spotifya (pustimo to, da sem bil pripravljen, da mi bodo šli lasje pokonci). In glej zlomka, pri njem so se slike res prikazale. Sedaj sem v Developers Setting malo dvignil en protokol pri BT. Mogoče bo kaj pomagalo.

Napisano

Ne pomaga niti to, da avto najprej ugasnem in nato izključim kabel. Naslednjič (če ni kabla gor) je radio v FM načinu na neki frekvenci brez signala. Z malo smole še nastavljeno na glasno. In ker je infotainment počasen, kar čakaš, da zadevo ukrotiš.
Rešitev pa je naslednja: preden ugasneš, se iz AA prestaviš v Mazdin sistem. Potem pa bo naslednjič tam tudi startal.

Še glede sličič pri Bluetooth predvajanju - meni jih nikakor ne prikazuje, prav tako mi tudi ne omogoča prikaza seznama glasbe ali podkastov. Zanimivo, da tudi premikanje na naslednjo skladbo kdaj deluje, kdaj pa ne. Je pa res, da za te težave bolj krivim telefon kot Mazdo.
Mogoče je s tem povezana tudi naslednja težava. Občasno uporabljam AmiGO (opozarjanje na radarje, zastoje ...) in ta naj bi "vskočil" zgolj občasno. Na Passatu se je med poslušanjem radia ali BTja lepo oglasil alarm, tukaj na Mazdi pa to deluje zgolj, če sem v BT poslušanju, pa še takrat opozorilo za alarm izgleda tako, kot bi prejel klic (prekine predvajanje, trenutek tišine, pokaže kvadratek, kjer piše, da je klic, predvaja se opozorilo, nato pa po kakšni sekundi premora nadaljuje). Skratka - ni ravno lepo. Upam, da je krivec telefon, ki bo kmalu na vrsti za menjavo.

Napisano

A uporabljaš spotify? Če imaš to zastonjsko različico ti spotify po določenem času izklopi možnost preskakovanja komadov.

Napisano

Sem sicer poskusil tudi v Spotify in se zavedal omenjene omejitve.
Težava je prisotna neodvisno od aplikacije na telefonu. Večinoma sicer uporabljam Castobox (podkasti).

Napisano

@kacnje, to mam pa jest tud problem da ce avto ne najde telefona defaultne na FM. Jest imam na FM neko postajo nastavljeno samo zaradi tega. Mislim da je pa tko v infotainment nastavljeno, pa se nisem najdu da se to spremeni na DAB

Napisano

Res smotano ja. Pa človek pri teh gigantih sploh ne ve, ali vedo za te napake ali ne. Bi jim rade volje vsaj pisal, pa nisi prepričan, če se ne bo tvoje pisanje hitro izgubilo.

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Danes sem opazil sledeče.

 

Zgleda kot da je začelo lepilo odstopati. Ekran še vedno deluje.

 

Kaj mi je storiti?

 

Hvala že vnaprej.

IMG_1221.jpeg

Napisano

To je lahko le vlaga, da se tako vidi.

33112_1.png

Napisano

Torej ko ne bo več vlage bo to zginilo?

Napisano (urejeno)

To je delamelacija, znan problem pri mazdah. Jaz sem preko ebay naročil nov zaslon in ga zamenjal. Sem tudi opisal postopek na forumu, malo pobrskaj.

Popravljeno od vzupan3
Napisano

Najbolj če pogledaš na zaslonu pravo tovarniško oznako. Vmes (2015-2016) so menjavali število pinov na konektorju, zato bodi previden pri nakupu. Meni je uspelo dobiti originalni del.

Napisano

Bom pogledal. Jao nej gre v kurac, še ta strošek

Napisano

A je že "faceliftana" tvoja 2015 mazda?

Napisano

Potem imava enako.

 

Super, bom naročil.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.