Skoči na vsebino

Mazda 2 2023

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A tud maske se jim ni dalo popravit, ker to je grdo pa še čist ven iz oblikovalne linije Mazde. Upam, da bo tole do serijske proizvodnje popravljeno, ker če ne, pol je boljš kr Toyoto kupit.

33112_1.png

Napisano

Nevem res, slučajno sem zaseldil novico, itak v dveh letih se lahko marsikaj spremeni.

 

jajcadizlska.jpg

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

O žalost... vsaj masko bi prilagodili Mazdinim oblikovalskim trendom. Očitno je tudi to odveč. Za ta dnar samo logotipe zamenjajo.

33112_1.png

Napisano

Meni pa je lep, zdaj marca ko dobimo yarisa samo zamenjam znake :) . Upam da ta hybridni sistem napreduje v bodočo 6ko v kombinaciji s skayactiv G motorjem. Je pa fajn ta 3cilinderski motor ki bo v mazdi 2 oz yarisu z hybridnim pogonom saj ima posredni vbrizg goriva, nima balansirnih gredi, ima a gpf vendar me ne skrbi ker tako bencinar dosega večje temperature in čistejši izpuh. Vglavnem po moje bo super. ker 2,0 motorji ki jih ima corolla ima direktni in posredni vbrizg, balansirne gredi. Aja olje pa gre not 0w8 oz 0w16 :) :) 

Napisano
pred 4 urami je scania napisal:

Ekola, pa je uradno: 

mazda2_hybrid_079_fbimage.jpg
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Postala bo prva Mazda s takšnim pogonskim sklopom, gre pa za rezultat sodelovanja med Mazdo in Toyoto.

 

Ne vem no. Škoda za mazdo 😞

N7rRRL1.jpg

Napisano
2 hours ago, Deeyan said:

Pri 6ki pa upam, da ne dobimo tistga BMW-ejevega shita iz Supre 🙄

Kaj pa je narobe z unim motorjem? A ni najboljši V6?

Napisano
pred 20 minutami je NevLado napisal:

Kaj pa je narobe z unim motorjem? A ni najboljši V6?

Saj ni V6 motor noter.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Tole mi je za zjokat, kot da imaš Toyoto.... 😓

Suziki je na enaki poti.... 🙃

Škoda..... 😭

Napisano
pred 10 minutami je Bini napisal:

Tole mi je za zjokat, kot da imaš Toyoto.... 😓

Suziki je na enaki poti.... 🙃

Škoda..... 😭

Zame je pa to upanje, da se bo kakovost in zanesljivost Mazd zvišala. 🙂

Toliko osnovnih zadev pri Mazdah se kvari, da se te poroke prav veselim.

Napisano

Žal se na vseh področjih gleda samo še na znižanje strošov in čimvečji dobiček...Mazda ni izjema🤔

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Tole mi je za zjokat, kot da imaš Toyoto.... 😓

Suziki je na enaki poti.... 🙃

Škoda..... 😭

Se strinjam. Me je kar šok danes zjutraj, ko sem to bral. Si ne bi mislil za znamko, kot je Mazda. 

Prejšnje dvojke so bile tak mali posebnež. Tole je pa obup.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Meni je pa ta novi Yaris trenutno najlepši mali avtek. Razširjeni blatniki, lepo široko stoji na cesti, agresiven izgled. Tako, da raje v sodelovanju s toyoto kot pa včasih Fordom. 

Res je, da bi bilo lepše, če bi naredili svoj avtek, a so taki časi, da so razna sodelovanja nujna za obstoj tako majhne avtomobilskev znamke, kot je mazda. Zato prst gor. 👍

2020-toyota-gr-yaris.thumb.jpg.346a26a5ff26e521209e5bea7c627016.jpg

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 3 minutami je FuManchu napisal:

Tole je bolj realnost:lol:

 

 

hASBC1yFRmCSoAh2fqga.jpg

He, He, ta je štirivratna in osnovna varianta. Poglej, kaka mala kulca ima. 😊

 

 

Napisano

Me zanima kako bo z garancijo, toyota ima 10let, to mazda sigurno nebo imela. In pa na servisu ce bo kaj se bodo kar lovili-nova tehnologija za mazda servise. Kar me pa najbolj firbec je pa olje bo toyotino ali prepakirano v mazda plastenke. Zanimive bodo tudi cene servisov saj pri toyoti ves cene servisov za 5+ let v naprej. Meni je sodelovanje toyote in mazde zelo vsec.

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je scania napisal:

Me zanima kako bo z garancijo, toyota ima 10let, to mazda sigurno nebo imela. In pa na servisu ce bo kaj se bodo kar lovili-nova tehnologija za mazda servise. Kar me pa najbolj firbec je pa olje bo toyotino ali prepakirano v mazda plastenke. Zanimive bodo tudi cene servisov saj pri toyoti ves cene servisov za 5+ let v naprej. Meni je sodelovanje toyote in mazde zelo vsec.

Meni tudi. Čeprav me je sama vožnja z corollo razočarala.

Vemo, da sta obe znamki vedno v samem vrhu glede kvalitete in zadovoljstva kupcev. Tako, da bo tako sodelovanje dobrodošlo tudi pri bodočih Mazdinih hibridnih. Ne pozabimo, da je tu zraven tudi lexus. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 6 urami je NevLado napisal:

Kaj pa je narobe z unim motorjem? A ni najboljši V6?

 

Zal ni V6, je kr linijski sestak

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Meni tudi. Čeprav me je sama vožnja z corollo razočarala.

Vemo, da sta obe znamki vedno v samem vrhu glede kvalitete in zadovoljstva kupcev. Tako, da bo tako sodelovanje dobrodošlo tudi pri bodočih Mazdinih hibridnih. Ne pozabimo, da je tu zraven tudi lexus. 

Tudi mene je vožnja z novo Corollo razočarala. Predvsem zaradi avtomatskega menjalnika,ki nabije obrate v višave ob vsakem še najmanjšem pritisku na gas!

Pa ne vem kaj v tem avtu dela tipka sport-samo obrate nabije še višje in avto je še glasnejši,gre pa nikamor🤪. Drugače pa je verjetno super avto za starejše in umirjene voznike.

Napisano

Ste se tako vžgali kot,da boste 6tke in 3ke zamenjali za Toyote yarise,pardon M 2 .......😜😂🤣

Napisano
pred 6 urami je kupid napisal:

Tudi mene je vožnja z novo Corollo razočarala. Predvsem zaradi avtomatskega menjalnika,ki nabije obrate v višave ob vsakem še najmanjšem pritisku na gas!

Pa ne vem kaj v tem avtu dela tipka sport-samo obrate nabije še višje in avto je še glasnejši,gre pa nikamor🤪. Drugače pa je verjetno super avto za starejše in umirjene voznike.

👍

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.