Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo

Imam tezavo pri Mazdi CX-5 letnik 2015  2,2 motor 150 KM. Ko je hladen ob vzigu motor gre na 1800 obratov in to traja cca kako minuto potem pa normalno naprej. To se dogaja ko je zunanja temp od 10 - 30 stopinj.

Ko je hladneje oz. bolj vroče takrat vzge normalno.

Napisano

Sicer imam dizelsko Mazdo šele dobra dva meseca, vendar mislim, da je to normalno. Se tudi meni pogosto dogaja in me tudi precej moti, ker zjutraj zbudim kup ljudi ("u gluvo doba noči").
Citiram navodila: "Po zagonu hladnega motorja število vrtljajev motorja naraste in iz motornega prostora se zasliši cvileč zvok. To se zgodi zaradi dodatnega čiščenja izpušnih plinov in ni okvara."
Če se motim, naj pa izkušeni mojstri povedo.

Napisano

Normalno je pri mazdah, da gre na višje obrata vendar to ne traja več kot par sekund 5-7s.

 

lp,

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)

normalno je, da to traja par sekund

pred 1 minuto je TiEn napisal:

Normalno je pri mazdah, da gre na višje obrata vendar to ne traja več kot par sekund 5-7s.

 

lp,

 

si me prehitel 😂

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 1 minuto je TiEn napisal:

Normalno je pri mazdah, da gre na višje obrata vendar to ne traja več kot par sekund 5-7s.

 

lp,

Pri meni traja kakšne pol minute.

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Sandi 42 napisal:

Zdravo

Imam tezavo pri Mazdi CX-5 letnik 2015  2,2 motor 150 KM. Ko je hladen ob vzigu motor gre na 1800 obratov in to traja cca kako minuto potem pa normalno naprej. To se dogaja ko je zunanja temp od 10 - 30 stopinj.

Ko je hladneje oz. bolj vroče takrat vzge normalno.

Tako mora biti pri Mazdinih motorjih - pojasnilo uradnega servisa. Mrzel motor nekaj 10 sekund po vžigu teče na približno 2x obratih prostega teka. Tako pri dizlih kot tudi pri bencinarjih te generacije motorjev.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Po svoje pa je tako početje tudi boljše za ostale sklope - npr. servo volan (če ni električni), da pridejo že malo "k sebi" preden spelješ. Je malo tečno - bolj za okolico - ampak se navadiš. Jaz sem bolj presenečen takrat, ko ne zarohni. 😃

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Jaz zjutraj ob pol šestih tako zbudim sosede. Zadnjič me je en vprašal, če je vse v redu z mano, ker mrzel motor  tako "turiram". 😊

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano

Sam men, k mam zadnjo generacijo pa tega turiranja ni več. Ne glede na temperaturo, avto prižge popolnoma z normalnimi obrati prostega teka in tudi nobenih neobičajnih zvokov ni. :nevem:

 

Očitno je bilo res preveč moteče pa so to "popravili".

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano

Pri moji 3ki 2.0 je bilo isto,bolj ko je bil hladen motor dlje je trajalo cc 5-15 sek. Samo ne rohni kot dizel!😁

Za CX30 pa sploh nisem bil pozoren ,ker je notri taka tišina,da.......:ouje:

Napisano

Za CX30 pa sploh nisem bil pozoren ,ker je notri taka tišina,da.......

 

Sedaj sem odprl okno in je še vedno hladen motor v višjih obratih. 

1500 obratov ima CC 5sek, po tem pa padejo na 1000 za par sekund. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Recimo sem pred pol leta kupil sprejemnik Onkyo TX 8470, naslednik modela TX 8050, na videz enak, pa mnogo zadev ne dela tako, kot pri predhodniku, v marsičem korak nazaj. Ampak sem se navadil v nekaj tednih in danes sem zadovoljen.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.