Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo

Imam tezavo pri Mazdi CX-5 letnik 2015  2,2 motor 150 KM. Ko je hladen ob vzigu motor gre na 1800 obratov in to traja cca kako minuto potem pa normalno naprej. To se dogaja ko je zunanja temp od 10 - 30 stopinj.

Ko je hladneje oz. bolj vroče takrat vzge normalno.

Napisano

Sicer imam dizelsko Mazdo šele dobra dva meseca, vendar mislim, da je to normalno. Se tudi meni pogosto dogaja in me tudi precej moti, ker zjutraj zbudim kup ljudi ("u gluvo doba noči").
Citiram navodila: "Po zagonu hladnega motorja število vrtljajev motorja naraste in iz motornega prostora se zasliši cvileč zvok. To se zgodi zaradi dodatnega čiščenja izpušnih plinov in ni okvara."
Če se motim, naj pa izkušeni mojstri povedo.

Napisano

Normalno je pri mazdah, da gre na višje obrata vendar to ne traja več kot par sekund 5-7s.

 

lp,

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)

normalno je, da to traja par sekund

  dne 5. 10. 2021 ob 11:30 je TiEn napisal:

Normalno je pri mazdah, da gre na višje obrata vendar to ne traja več kot par sekund 5-7s.

 

lp,

Razširi  

 

si me prehitel 😂

Popravljeno od Deeyan
Napisano
  dne 5. 10. 2021 ob 11:30 je TiEn napisal:

Normalno je pri mazdah, da gre na višje obrata vendar to ne traja več kot par sekund 5-7s.

 

lp,

Razširi  

Pri meni traja kakšne pol minute.

Napisano (urejeno)
  dne 5. 10. 2021 ob 10:38 je Sandi 42 napisal:

Zdravo

Imam tezavo pri Mazdi CX-5 letnik 2015  2,2 motor 150 KM. Ko je hladen ob vzigu motor gre na 1800 obratov in to traja cca kako minuto potem pa normalno naprej. To se dogaja ko je zunanja temp od 10 - 30 stopinj.

Ko je hladneje oz. bolj vroče takrat vzge normalno.

Razširi  

Tako mora biti pri Mazdinih motorjih - pojasnilo uradnega servisa. Mrzel motor nekaj 10 sekund po vžigu teče na približno 2x obratih prostega teka. Tako pri dizlih kot tudi pri bencinarjih te generacije motorjev.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Po svoje pa je tako početje tudi boljše za ostale sklope - npr. servo volan (če ni električni), da pridejo že malo "k sebi" preden spelješ. Je malo tečno - bolj za okolico - ampak se navadiš. Jaz sem bolj presenečen takrat, ko ne zarohni. 😃

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Jaz zjutraj ob pol šestih tako zbudim sosede. Zadnjič me je en vprašal, če je vse v redu z mano, ker mrzel motor  tako "turiram". 😊

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano

Sam men, k mam zadnjo generacijo pa tega turiranja ni več. Ne glede na temperaturo, avto prižge popolnoma z normalnimi obrati prostega teka in tudi nobenih neobičajnih zvokov ni. :nevem:

 

Očitno je bilo res preveč moteče pa so to "popravili".

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano

Pri moji 3ki 2.0 je bilo isto,bolj ko je bil hladen motor dlje je trajalo cc 5-15 sek. Samo ne rohni kot dizel!😁

Za CX30 pa sploh nisem bil pozoren ,ker je notri taka tišina,da.......:ouje:

Napisano

Za CX30 pa sploh nisem bil pozoren ,ker je notri taka tišina,da.......

 

Sedaj sem odprl okno in je še vedno hladen motor v višjih obratih. 

1500 obratov ima CC 5sek, po tem pa padejo na 1000 za par sekund. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ne, ima pa 3 cilindre in turbino, pa pol mlajšega voznika za volanom  
    • A ta ima napako na motorju? Ker tolk razlike, če je šlo za isto pot in isti način vožnje pač ne more biti.
    • To so lokacije kjer sem preživel večino otroštva  
    • Definitivno glej v Nemčiji. Pri nas prodajalci očitno menijo, da je zadeva iz zlata. 1.5 motorja sam skoraj ne bi gledal, res pa da, imam na NC podobno konjažo in nimam ogromnih problemov s tem, po 13 letih izkušenj.   Prav nekih kritičnih stvari na NDjkah ni. Je res odlična serija. Gledaš pa stvari, kot jih gledaš pri vsakem rabljenem avtomobilu. Olje, kilometri...itd. Te težave z menjalnikom so govorica ja, ampak od kje izvira ne vem. Nisem še zasledil, da bi imel kdo v Sloveniji kakšne ogromne težave z menjalniki. Res pa, da večina ljudi sedaj kupuje ND2 z G184 motorji. Mogoče so te govorice na podlagi tega, ker je menjalnik slabši kot na NC seriji in ima nižje tolerance, kar pa vpliva vzdržljivost na dirkah in raznih autocrossih. Usnjeni sedeži se obnesejo čisto odvisno kako kdo skrbi za njih. Če ne skrbiš za njih tudi Nepalsko usnje ne bo zdržalo. Oprema je načeloma tudi od tebe odvisna kaj bi rad. Načeloma so pa vse opreme v tej generaciji kar lepo opremljene s tempomati, avtomatsko klimo, gretjem sedežev. Nakup iz Nemčije? Meni so dilerji priporočali nakup samo od pravnih oseb oz. avtohiš. Ker imajo Nemci strožje zakonodaje in se avtohišam ne splača nategovati folka.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.