Skoči na vsebino

Mazda CX 50

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 57 minutami je Deeyan napisal:

morem priznat, da mi čedalje bolj ušeč ratuje :)

 

 

Na žalost je ne boš vozil, razen, če si jo boš uvozil iz Amerike. Ni za evropski trg. 

Za Evropo bo cx 60. 

 

 

Napisano

Tole naj bi prišlo v SLO letos...

 

MAZDA

 

 

Mazda 2 hibrid

nova generacija

april

Mazda MX-30 REX

nova različica

2. polovica leta

Mazda CX-60 PHEV

nov model

julij

Mazda CX-60

nov model

december

Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Kaj šele tej kvadratni plastični blatniki. 🤪

Ovalni so malo, malo lepši..... 🙈

Napisano

Sam vseen... tole je še sprejemljivo. Kaj če bo CX-60 res taka kot ta na sliki - to je pa 🤮

🤢

image.thumb.png.ca092447e339571fa03e54aa8a9f34d6.png

33112_1.png

Napisano
pred 10 minutami je Boss napisal:

Sam vseen... tole je še sprejemljivo. Kaj če bo CX-60 res taka kot ta na sliki - to je pa 🤮

🤢

image.thumb.png.ca092447e339571fa03e54aa8a9f34d6.png

To bo pa res strel totalno mimo. Upam, da je to delovna, zakamuflirana varianta. 🙄

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Deeyan napisal:

mi je pa CX50 vseen bolj usec

Ja, tudi meni.

 

 

Napisano

Cx-50 in CX-60 nista povezane vsaka za svoj trg kot govori Alex.

 

kolikor sem jaz razumel CX-50 je za ameriški trg, za EU pa še ni čisto izključeno, da je ne bo, ker bi lahko prišla kot naslednik CX-5 in je delana na osnovi z sprednjim pogonom (ceneje).

 

CX-60 in CX-80 sta pa nova platforma za EU in še kateri trg.

CX-70 in CX-90 pa za USA in ostale trge kjer so zaželjeni večji avti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 10 minutami je mazdaman napisal:

Cx-50 in CX-60 nista povezane vsaka za svoj trg kot govori Alex.

 

kolikor sem jaz razumel CX-50 je za ameriški trg, za EU pa še ni čisto izključeno, da je ne bo, ker bi lahko prišla kot naslednik CX-5 in je delana na osnovi z sprednjim pogonom (ceneje).

 

CX-60 in CX-80 sta pa nova platforma za EU in še kateri trg.

CX-70 in CX-90 pa za USA in ostale trge kjer so zaželjeni večji avti.

Za evropski trg je trenutno namenjena le  FL cx 5. Ki pa je, mimogrede, velikooo lepša od obstoječe. Ne ni samo barva. 😊2022_Mazda_CX-5_Review_yankodesign_hero.thumb.jpg.00ef0084619a017e2de22de34e81fc20.jpg

 

 

Napisano
pred 15 minutami je scania napisal:

kaj se meni zdi ali so luči BMW hmmmmmm

Ja res je to smo nekaj časa nazaj že ugotavljali...😃

Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

kaj se meni zdi ali so luči BMW hmmmmmm

 

Kot celota mi bmwjewsko zgleda, razn zadaj 🙂

Napisano
pred 1 uro je Deeyan napisal:

 

Kot celota mi bmwjewsko zgleda, razn zadaj 🙂

Samo s tem, da je seveda lepša od bavarca. 😊

 

 

Napisano

Ja..meni pa je ta prenovljena CX 5 zanimiva 😁😁😁bo treba počakat da pride v SLO ..spomladi 😁😁😉😉 motorji so enaki 😁zoom zoom 

Napisano

Luči so podobne kot na CX-50


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 21 minutami je mazdaman napisal:

Luči so podobne kot na CX-50


Sent from my iPhone using Tapatalk

Najbrž, da so celo enake. Velikokrat vgradijo enake luči v več različnih vozil. Po moje bodo na cx 60 tudi take. 

 

 

Napisano

Sploh ne izgleda tako slabo. Še posebej v tej barvi izgleda  kar agresiven sprednji del. 😊

Screenshot_20220113-082915__01__01-01.thumb.jpeg.787bcef64dff9edd39641b92eafdbe62.jpeg

 

 

Napisano (urejeno)
pred 34 minutami je Alex napisal:

Sploh ne izgleda tako slabo. Še posebej v tej barvi izgleda  kar agresiven sprednji del. 😊

Screenshot_20220113-082915__01__01-01.thumb.jpeg.787bcef64dff9edd39641b92eafdbe62.jpeg

Meni je pa tale lepša, nima tako grdih oglatih blatnikov na Toyoto pa SANK na strehi nima.... ?zmeden? :bravo:

Screenshot_20220113_091700_com.android.chrome~2.jpg

Popravljeno od Bini

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.