Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Se je komu zgodilo, da mu je bencinski 2.0 pil olje? Men je sicer na servisu pred časom omenil, da naj spremljam olje in ,da če ga bo avto začel piti, da dodajo notr nek aditiv in potem se spet brezskrbno voziš dalje?

Mene malce moti tale čudna palčka na zajli, za pomerit olje, ker jo ni ravno najlažje porinit notr, ne da podrgneš po celi steni in popackaš palčko še preden pride do dna. Pa še 5-30 olje je prozoren kot voda, tako da sploh težko prebereš nivo 🤔

 

Seveda je pa tudi možnost, da sem prevelik hlod in da ne znam pravilno preverjati nivoja 😳

Napisano

To je kar veliko za te km. Meni še tri deci ne spije na 20k km pa je 2.5 2008 letnik 240k km prevoženih. Se bojim, da bo potrebno narediti generalko (novi batni obročki, tefloni, tesnilo itd.), da se bo to rešilo tako, kot se zagre. Z raznimi aditivi pomoje nebos nic resil.

Napisano

Ja,sem res presenecen, da mi je popilo olje. Mi je pa Majes z acosmosa btc enkrat to omenil z aditivom 🤔

Ima pa avto 225 k km,vecinoma umirjene voznje po AC. Mogoče bi jo mogu bolj tiščat 😒

Napisano
pred 15 minutami je Freak napisal:

Ja,sem res presenecen, da mi je popilo olje. Mi je pa Majes z acosmosa btc enkrat to omenil z aditivom 🤔

Ima pa avto 225 k km,vecinoma umirjene voznje po AC. Mogoče bi jo mogu bolj tiščat 😒

 

katero olje si pa dal not?

Napisano

5w30,tako kot mazda pripisuje. Delam pa servise na 15k km.

@Janez007 pol ima mazda isto foro kot VAG grupa,da se zavarujejo ob previsoki porabi olja oz se jim zdi to ok,da poleg horiva natočiš še olje 🙄

 

Generalko delat pa tud mislim,da ni računice. Avto je vreden ene 4 jurje,generalka bi bla pa kolk? Najbrz okol 2 jurja 🙄

Napisano

Generalka je na neuradnem servisu cca 500-600e. Naceloma se ni taka panika, saj delas servis na 15k km, kar pomeni, da samo enkrat dolijes 1l. Problem rata, ko avto s casoma zacne bolj "piti" olje.  

Napisano

Zakaj bi uporabljali aditiv, ki samo zmanjšuje porabo olja, če lahko Metabond Old special aditivom rešite tudi težave s trenjem (te so sicer normalne) in olajšate življenje vašemu ljubljenčku.

WWW.METABOND.SI

Metabond dodatki za motorna olja, maziva, aditivi, masti in spreji. Metabond Gold, Eco, Megasel in Megalen dodatki za izboljšano delovanje motorjev in menjalnikov.

 

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Meni je moja bivša M6 2.0 GH na 10.000km popila cca. 1,5l olja. Je pa bilo zelo odvisno od načina vožnje. Pri dinamčni vožnji in vrtenju nad 5000 obratov je tudi olje bolj papcala.

Sicer pa ni to nič kritičnega, navadit se moraš vsaj na 2 meseca kontrolirati šipko in liter olja vozit v prtljažniku.

 

Napisano
pred 1 uro je asddas napisal:

Meni je moja bivša M6 2.0 GH na 10.000km popila cca. 1,5l olja. Je pa bilo zelo odvisno od načina vožnje. Pri dinamčni vožnji in vrtenju nad 5000 obratov je tudi olje bolj papcala.

Sicer pa ni to nič kritičnega, navadit se moraš vsaj na 2 meseca kontrolirati šipko in liter olja vozit v prtljažniku.

 

 

Očitno se bom mogu na tole navadit. Mi pa popije cca 1l/10 000km. Okej, sej mazdino olje je na mimovrste po 7€/liter, kar ni neki strošek, več dela bom imel s tem, da bom mogu bolj redno preverjati nivo. Sej, a je pri mazdah full panika, če je olje pod nivojem? Dokler lučka ne sveti je še ok, al kako? :)  

pred 3 urami je Scr3am napisal:

Generalka je na neuradnem servisu cca 500-600e. Naceloma se ni taka panika, saj delas servis na 15k km, kar pomeni, da samo enkrat dolijes 1l. Problem rata, ko avto s casoma zacne bolj "piti" olje.  

 

A misluš,da generalka ni dražja? Nekam "pocen" se mi zdi :) 

Napisano

Sem jo delal na prvi generaciji 1.8 motor pa sem dal malo manj kot 600e. Novi batni obrocki, tefloni, brusenje glave in pa novo tesnilo.

Napisano
550
WWW.MIMOVRSTE.COM

Motorno olje Mazda Dexelia Ultra 5W30 1L je originalno motorno olje za vozila Mazda.

 

 

Tole jaz dajem oz mi mehanik daje. Je pa to drugače od total-a olje.

pred 53 minutami je Scr3am napisal:

Sem jo delal na prvi generaciji 1.8 motor pa sem dal malo manj kot 600e. Novi batni obrocki, tefloni, brusenje glave in pa novo tesnilo.

 

Pa je bilo potem spet vse OK?

Napisano
pred 18 urami je Freak napisal:

 

Očitno se bom mogu na tole navadit. Mi pa popije cca 1l/10 000km. Okej, sej mazdino olje je na mimovrste po 7€/liter, kar ni neki strošek, več dela bom imel s tem, da bom mogu bolj redno preverjati nivo. Sej, a je pri mazdah full panika, če je olje pod nivojem? Dokler lučka ne sveti je še ok, al kako? :)  

 

A misluš,da generalka ni dražja? Nekam "pocen" se mi zdi :) 

 

Žal mazde nimajo lučke za minimum level olja kot smo to navajeni od določenih evropskih znamk. Ima samo tisto krvavo rdečo lučko, ko je olje že tako nizko, da se motorju dela škoda..

 

Redna kontrola enkrat mesečno zatorej ni odveč.

Napisano

Olje je 5W-30. Na prvi generaciji sem delal generalko pri 180 k km. Pri 300k km sem jo pa prodal in je po generalki popila minimalno olja. Razlika med min in max na sipki je slab liter. Ko bo v motorju manjkalo dober liter bos dobil lucko. Se pa strinjam in je bolj preventivno sem pa ke preveriti nivo olja, kot pa cakati na lucko.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.