Skoči na vsebino

Smart Control Premium na Androidu - delim kode :-)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Mazdina druščina pozdravljeni!

V stiku sem z avtorjem OBD aplikacije Smart Control, ki načeloma podpira nekatere značilnosti Mazdinih avtomobilov.
Je čisto simpatična. Meni sicer ne prikazuje pravilno porabe, omogoča pa vnose korekcijskih faktorjev in bi jo verjetno lahko prilagodil, pa tega doslej nisem preveč potreboval in je moteče predvsem iz estetskega vidika.
Meni najboljši del je spremljanje regeneracije DPF. Za vse odvisnike od teh podatkov in tiste, ki ne želijo prekinjati regeneracije.

Malo po ovinkih (Android Auto v načinu mirroring) se lahko uporablja tudi na glavnem zaslonu:
Primer

Na voljo imam nekaj brezplačnih kode za Premium verzijo (sicer je na voljo tudi brezplačna Lite verzija).
Torej ... velja pravilo ... kdor prej pride, prej melje. Velja zgolj zasebno sporočilo in ne pisanje v tole temo!!!
 

Popravljeno od kacnje
  • kacnje je spremenil naslov v Smart Control Premium na Androidu - delim kode :-)
Napisano

Hja, sicer imam že plačljivo verzijo ForScana sam bi tudi jaz tole poskusil :)

Napisano

Vidim, da sicer niste upoštevali tega, kar sem napisal:
Velja zgolj zasebno sporočilo in ne pisanje v tole temo!!!

😁
Vam pošljem.
"Još malo, pa nestalo" 😂

Napisano

Mogoče samo namig, ker vse stvari niso ravno samoumevne: pri vnosu podatkov za svoje vozilo, obvezno izberite tudi "Parameters Diesel Mazda". Brez tega vam v LIVE DATA ne bo pokazalo zavihka DPF.

Kode so še na voljo.

Napisano
pred 41 minutami je kacnje napisal:

Mogoče samo namig, ker vse stvari niso ravno samoumevne: pri vnosu podatkov za svoje vozilo, obvezno izberite tudi "Parameters Diesel Mazda". Brez tega vam v LIVE DATA ne bo pokazalo zavihka DPF.

Kode so še na voljo.

To za bencinarja ni, sam vprašam... 😁

Napisano

Tudi za bencinarja je. Samo tam zavihek za DPF regeneracijo ne bo ravno najbolj gledan 🙂
Sicer pa ta aplikacija prebere kode napak, beleži načine vožnje in takšne stvari. Pač ena od mnogih podobnih. Vsaka ima svoje pluse in minuse.

Napisano

Ja, sem probal na hitro. Drgac v redu app, bi bilo pa fino če bi delal še v android auto recimo.

Moram še malo testirat.

Napisano

Android Auto ima določena pravila (by Google) in določenih tipov aplikacij razvijalci ne morejo ponuditi v trgovino. Pred časom je bilo še bolj zaprto, potem je Google malo širše odprl vrata in sedaj vsaj različne navigacije lahko delujejo. Obstaja sicer trik, da v Android Auto prikazuješ tisto, kar je na telefonu. Tako lahko načeloma uporabljaš karkoli za prikaz. Seveda je v nasprotju z Googlovimi pravili (veliko je omejitev zaradi varnosti).

Pri sami aplikaciji je meni nekaj stvari odveč. Ta merjenja porabe, ki itak niso točna na Mazdah in moraš uporabiti korekcijski faktor - s tem se bo menda sedaj ukvarjal.

Napisano

Jaz bom to bolj resno uporabljal ko bo podpira za aa. Menda se bo lotil tudi tega. Screen mirroring je jajc, ker ti potem tudi na telefonu gori display... Sploh pa pri prejsnjih 6kah, serijski display ni kaj dosti večji od tistega na telefonu

Napisano

Kaj pa za CP obstaja kaj?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.