Skoči na vsebino

Ssangyong

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V primeru karambola se takole pelješ zadnjič.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

V primeru karambola se takole pelješ zadnjič.

Žal.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Pri čelnem trčenju si bye bye, ker tisti pas, ki je tam na sedežih je milo rečeno čist brezveze.

33112_1.png

Napisano
pred 17 minutami je Boss napisal:

Pri čelnem trčenju si bye bye, ker tisti pas, ki je tam na sedežih je milo rečeno čist brezveze.

 

isto kot zakaj kamikaza nosi čelado? Za brez veze :D

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

Tudi stare Toyote Land Cruser so imele tako pa Land Rover Defender tudi. Je pa tako, da tam, za kamor je ta avto namenjen, nihče ne pride tako hitro nasproti, da bi bilo čelno trčenje lahko usodno. Je le več možnosti, da občičaš v kakšnem blatu ali pesku. Po drugi strani pa - tam, kjer se to vozi, je tolikšna prometna nevarnost povsod drugod, da je smrtni delež takih potnikov resnično zanemarljiv...

 

In kamikaze so imeli čelado z razlogom. V čeladi so imeli slušalke in mikrofon za komunikazijo s poveljnikom...

Napisano

Te dva preklopna sedeža sta mišljena za skok v dolino oziroma bolje rečeno do vikenda ter za na kakšno jago, kaj drugega pa več ne. 

Za off-road odlična zadeva, brezveze pa komplicirajo glede teh crash testov ki so sami sebi namen in samo marketing.

Drugače pa je Musso odličen delovni voz, edino zadaj bi mu montiral nosilec rezervnega kolesa kot imajo to pravi terenci

Napisano
pred 19 urami je Slivka napisal:

Je pa tako, da tam, za kamor je ta avto namenjen, nihče ne pride tako hitro nasproti, da bi bilo čelno trčenje lahko usodno.

 

trčenje ne, prevračanje v dolino je pa možno

Napisano

Zdaj pa že komplicirate,40 let nazaj je bilo pa vse ok,samo da smo kaj imeli za vozit.....😊😉

Napisano

Ja takrat je bilo "normalno", da smo imeli letno 400 mrtvih na 450.000 avtov, danes se pa za glavo držijo, če imamo več kot 40 mrtvih letno na 450.000 avtov.

 

 

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 53 minutami je Boss napisal:

Ja takrat je bilo "normalno", da smo imeli letno 400 mrtvih na 450.000 avtov, danes se pa za glavo držijo, če imamo več kot 40 mrtvih letno na 450.000 avtov.

 

 

 

 

Tudi to je res.... 😉

Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

trčenje ne, prevračanje v dolino je pa možno

 

Če se pošteno skotališ v dolino in po poti naletiš še na eno drevo, je prav vseeno, kako je sedež obrnjen. Ampak, ja, zdaj že kompliciramo... Ne se preveč sekirat zaradi takih sedežev, ker v Evropi itak niso dovoljeni...

Napisano

Ko si na dopustu in se takole voziš na kasonu zadaj za 10 ljudi brez v. pasov cca5km ni nobenega straha pa še plačaš jim lepo.... 😊😀😂(ZDA) 🙃

IMG_20220429_113911.jpg

  • 3 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tadruga danes…  
    • Čist lepo sem se pripeljal na dopust in nazaj, pa imam samo 165 konjičev bencinar brez turbine. Ne rabim več. 
    • Sm hotu neki delat zuni (čeprav je nedelja) pa me dež preganja 🥴  
    • Ni dober tale antique. Pelinkovec more bit grenk
    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.