Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Še nikoli v dveh letih se mi ni prižgala luč od TPSM. Menjal sem tudi letne gume z zimskimi, ki so na svojih felgah, pa se tudi ni pojavila lučka, čeprav so gume bile na 1.9 (prej na 2.4).

Ima kdo podobne izkušnje?

Napisano

To ni to kar misliš😊

Tvoja 3ka ima meritev preko ABS sistema in meri samo obseg kolesa pri vožnji in če imaš vse enako napumpane četudi manj ali več te ne opozori! Ko pa je ena napumpana manj za cc0. 5bara ti pa lučko prižge! 

Resetiraj in poglej, če so vredu napumpane, če so ti tako ne bo več javilo, če pa potem ti pa tako ena pušča👍

Napisano

Vozim Mazde z in brez TPMS ventilov (delovanje na osnovi ABS senzorjev), mogoče je lučka v zadnjih 3 letih zasvetila 2 x po menjavi gum, tako da sem se že spraševal enako.

 

Lahko pa delovanje sistema preizkusiš in eno gumo spustiš ...

Napisano

Torej je to še ena neuporabna "nova" stvar v avtih oz. v Mazdah. Če bo imela guma 0.5 bara manj, bom sam opazil med vožnjo, ne rabim za to elektronike.

  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Jaka32 napisal:

Torej je to še ena neuporabna "nova" stvar v avtih oz. v Mazdah. Če bo imela guma 0.5 bara manj, bom sam opazil med vožnjo, ne rabim za to elektronike.

Ja, opaziš ko je od 0.3 naprej, če si na to pozoren in če se to dogaja spredaj! Gre se pa samo zato, da te opozori ob puščanju in da ne hodiš vsak dan okoli avta👍

Lahko ti počasi pušča zadaj in ti javi, če ti nebi javilo bi parkiral in bi imel naslednji dan avto na tleh. Na 3ki tako ni stroškov glede ventilčkov saj niso TPMS. 

Popravljeno od Bini
Napisano

Niti 0,5 ne opaziš kar tako, še manj pa 0,3. Tolk je namreč razlike že samo, če so gume hladne ali pa ogrete.

33112_1.png

Napisano
pred 34 minutami je Boss napisal:

Niti 0,5 ne opaziš kar tako, še manj pa 0,3. Tolk je namreč razlike že samo, če so gume hladne ali pa ogrete.

Govorim o levi ali desni gumi spredaj! Npr; če je leva guma za 0.5 manj napolnjenja ti volan in s tem tudi vozilo vleče v levo, sploh pri pospeševanju ali zaviranju! Če tega ne opaziš..... 🥴😟🤔

Napisano

Ja boš opazil, če je ena 1,5 bara druga pa 2, ne boš pa opazil, če je ena 2,2 druga pa 2,7

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Ja boš opazil, če je ena 1,5 bara druga pa 2, ne boš pa opazil, če je ena 2,2 druga pa 2,7

Brez skrbi, še vedno sem opazil, če je bila guma kot ponavadi cc2.5 in pade na cc2.0. To se pa zgodi ponavadi samo pri predrtju. 😟

Poskusi jo spustit na 2.0 pa boš opazil, garant..... 👍

 

 

Napisano
dne 17. 4. 2022 ob 0:10 je Bini napisal:

Brez skrbi, še vedno sem opazil, če je bila guma kot ponavadi cc2.5 in pade na cc2.0. To se pa zgodi ponavadi samo pri predrtju. 😟

Poskusi jo spustit na 2.0 pa boš opazil, garant..... 👍

 

Tole bomo pa probal na naslednjem mitingu... spustili ti bomo eno gumo za pol bara, ti boš pa moral povedat katera je bila. :hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

 

Tole bomo pa probal na naslednjem mitingu... spustili ti bomo eno gumo za pol bara, ti boš pa moral povedat katera je bila. :hudicek:

Komot,samo prednja mora bit👍

Napisano

Če bo ena 2.2 druga pa 2.7 ne bo vedel.,,, razen če bo.... sprednja leva. 🤣

33112_1.png

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Sem prejšnji teden nekje na cesti snel en vijak ... in TPMS je takoj javil, da nekaj ne ni OK ... 

 

image.png

image.png

 

Sem se pa prepozno spomnil pri vulkanizerju, da bi mi dal tisti vijak, ki ga je potegnil iz gume :) ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja , ker zdaj je to tvoj vijak... pošteno najden. :D

 

Ampak to je dobro, da ti kaže kolk imaš še tlaka v gumi. A si se uspel privlečt do vulkanizerja al je prehitro padal tlak?

33112_1.png

Napisano

Ne... je pogasi spuscalo... tako, da sem napumpal na pumpi sel po opravkih in nazaj grede do vulkanizerja ... V parih urah je tlak padel iz 2,5 na 2,1 ... Najvec zraka je izgleda ušlo takoj, ko sem povozil ta šrauf :D potem je pa bil kot ena slaba dihtunga :D  ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.