Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, 

pred kratkim se dobil nazaj iz popravila mojo mazdo3 zaradi zbite srne.

Danes sem se prvič vozil ponoči po avtocesti in sem opazil da snop kratkih luči ne "nese" oziroma ne svetijo kratke luči nikamor. Svetijo od sredinske črte do naslednje sredinske črte potem naprej je pa tema.  Pred nesrečo se mi zdi da je to bolje delovalo.

Dolge luči delujejo oziroma svetijo normalno.

Je pa bil levi žaromet (voznikova stran) zamenjan zaradi poškodovanih nosilcev v nesreči.

So pa LED žarometi in tudi ni nobene tipke kjer bi lahko prilagajal snop gor in dol, kot je bilo včasih.

Ali ga naj peljem nazaj naj mi zrihtajo? Mel sem ga že enkrat nazaj zaradi odbijača in maske in pa še čakam novo letvico za vrata, ker niso vredu zrihtali, tako da še najmanj enkrat grem nazaj. 😄

Prilagam tudi sliko, kako svetijo luči.

Hvala za pomoč.

 

20220417_222007.jpg

20220417_222001.jpg

Napisano

Seveda, nazaj pelji pa naj nastavijo kot se zagre. Sem mel še slabšo izkušnje glede tega pri Močniku :) Sem bil tam 2x še potem naknadno zaradi tega.

Napisano
pred 20 urami je kukky napisal:

Na servisu so rekli da normalno svetijo 😆

Poznam ta občutek ki ga imaš..... 👍

Sem imel 3ko in se res težko navadiš, ker ti močno svetijo do določene višine, naprej pa čista črnina..... 😊 Jaz bi levo malo dvignil ročno pa bo ok..... 👌

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.