Skoči na vsebino

Nosilci koles

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 20 urami je Denlub napisal:

Evo pa jo/ga imamo..kljuko in nosilec koles.. malo sem odlašal in iskal najugodnejšo varianto in se na koncu odločil za montažo vlečne kljuke kar pri Selmarju v Celju, uspelo mi je celo zbarantati nekaj pospusta na vlečno kljuko in montažo le-te..Mazdo sem jim pustil za en dan in dobil nadomestno vozilo CX-30 skyactiv-x at, moram rečt,da je čisto drug avto proti moji sky-g 122.. še kar dobri pospeški (v Sport mode😅), zavidljiva poraba ob normalni vožnji in dokaj gladko prestavljanje avto.menjalnika,tudi vzmetenje je dosti boljše kot pri mojem..je pa res da se takoj vidi, da je to nadomestno/testno vozilo,saj s dobrimi 9k prevoženimi izgleda in daje občutek kot da je 2leti starejši od moje Mazde s skoraj 11k prevoženimi.. malo mi je žal da si nisem mogel privoščiti x motorja, ampak kaj češ, ko je pa bila januarja takšna razlika v ceni😕..  

 

 

a z AT menjalnikom pa v 2.ne gre 100, a ni @Alex pisal, da gre z ročnim čez.....

Napisano (urejeno)
pred 54 minutami je sportman333 napisal:

a z AT menjalnikom pa v 2.ne gre 100, a ni @Alex pisal, da gre z ročnim čez.....

Z avtomatskim, tudi tega sem preizkusil, ne gre. Preveč moči pusti po poti. 😉😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 38 minutami je TiEn napisal:

Daš iz D v manual pa gre 100km/h v drugi 😛  z lahkoto


Si preprican? Kolikor vem, tudi ce je v rocnem nacinu, sam preklopi v avtomatski, ce so razmere take (prevec obratov, premalo obratov,…)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Nevem, v mojem lahko :D če dam na obvolanske ročice menja le ko jaz hočem. Mogoče je pri novih drugače.

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Jaz sem pa ravno na prejsnji sestici, ki je imela obvolanske kontrole, to opazil… da ce sem prestavil v rocni nacin… in “pozabil” prestaviti, je sam prestavil…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dol menja samo ja, za gor pa kolkr sm opazoval ne. Lahko ob priliki preverim. da ne dam napačne informacije.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 18 urami je sportman333 napisal:

a z AT menjalnikom pa v 2.ne gre 100, a ni @Alex pisal, da gre z ročnim čez.....

Gre do 90km/h v drugi 😅

Napisano

Ne, to vklopiš samo takrat, ko greš na treninga, fitnes al pa aerobiko... drugač je brezveze.

  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Denlub napisal:

Gre do 90km/h v drugi 😅

Vajenc. 😊

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Ne, to vklopiš samo takrat, ko greš na treninga, fitnes al pa aerobiko... drugač je brezveze.

😅

A potem imaš klasični oziroma NORMAL program vključen?

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Eni imamo pa *ročnega in gre kot v *SPORT+....... :harhar:

Ja, samo ročni je dandanes povsem neuporaben in ne nudi možnosti 

 

pred 1 uro je Deeyan napisal:

če ga daš v nevtrlno in spustiš po klančini maš še funkcijo letenja :D

To škodi motorju in pogonskim sklopom ker nimajo mazanja, povrh pa je to samo kardaširanje in gretiranje

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Ja, samo ročni je dandanes povsem neuporaben in ne nudi možnosti 

 

To škodi motorju in pogonskim sklopom ker nimajo mazanja, povrh pa je to samo kardaširanje in gretiranje

Kakor za koga.....:nevem:

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Kakor za koga.....:nevem:

Tega ročnega menjalnika v cx 30 ne zamenjam za nobenega avtomatskega. 

Kakšen gušt je, ker je tako natančen z kratkimi, športnimi gibi. V bistvu sam skoči v prestavo,brez da bi enkrat samkrat kaj zataknilo. 

Veliko bolj tekoče je vse skupaj kot v moji mazdi 6. 👌

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Tega ročnega menjalnika v cx 30 ne zamenjam za nobenega avtomatskega. 

Kakšen gušt je, ker je tako natančen z kratkimi, športnimi gibi. V bistvu sam skoči v prestavo,brez da bi enkrat samkrat kaj zataknilo. 

Veliko bolj tekoče je vse skupaj kot v moji mazdi 6. 👌

Jp,pa še olja v menjalniku ni blo treba menjat......:bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.