Skoči na vsebino

Nosilci koles

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 20 urami je Denlub napisal:

Evo pa jo/ga imamo..kljuko in nosilec koles.. malo sem odlašal in iskal najugodnejšo varianto in se na koncu odločil za montažo vlečne kljuke kar pri Selmarju v Celju, uspelo mi je celo zbarantati nekaj pospusta na vlečno kljuko in montažo le-te..Mazdo sem jim pustil za en dan in dobil nadomestno vozilo CX-30 skyactiv-x at, moram rečt,da je čisto drug avto proti moji sky-g 122.. še kar dobri pospeški (v Sport mode😅), zavidljiva poraba ob normalni vožnji in dokaj gladko prestavljanje avto.menjalnika,tudi vzmetenje je dosti boljše kot pri mojem..je pa res da se takoj vidi, da je to nadomestno/testno vozilo,saj s dobrimi 9k prevoženimi izgleda in daje občutek kot da je 2leti starejši od moje Mazde s skoraj 11k prevoženimi.. malo mi je žal da si nisem mogel privoščiti x motorja, ampak kaj češ, ko je pa bila januarja takšna razlika v ceni😕..  

 

 

a z AT menjalnikom pa v 2.ne gre 100, a ni @Alex pisal, da gre z ročnim čez.....

Napisano (urejeno)
pred 54 minutami je sportman333 napisal:

a z AT menjalnikom pa v 2.ne gre 100, a ni @Alex pisal, da gre z ročnim čez.....

Z avtomatskim, tudi tega sem preizkusil, ne gre. Preveč moči pusti po poti. 😉😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 38 minutami je TiEn napisal:

Daš iz D v manual pa gre 100km/h v drugi 😛  z lahkoto


Si preprican? Kolikor vem, tudi ce je v rocnem nacinu, sam preklopi v avtomatski, ce so razmere take (prevec obratov, premalo obratov,…)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Nevem, v mojem lahko :D če dam na obvolanske ročice menja le ko jaz hočem. Mogoče je pri novih drugače.

Popravljeno od TiEn

 

jans2.jpg

 

Napisano

Jaz sem pa ravno na prejsnji sestici, ki je imela obvolanske kontrole, to opazil… da ce sem prestavil v rocni nacin… in “pozabil” prestaviti, je sam prestavil…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dol menja samo ja, za gor pa kolkr sm opazoval ne. Lahko ob priliki preverim. da ne dam napačne informacije.

 

jans2.jpg

 

Napisano
pred 18 urami je sportman333 napisal:

a z AT menjalnikom pa v 2.ne gre 100, a ni @Alex pisal, da gre z ročnim čez.....

Gre do 90km/h v drugi 😅

Napisano

Ne, to vklopiš samo takrat, ko greš na treninga, fitnes al pa aerobiko... drugač je brezveze.

  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Ne, to vklopiš samo takrat, ko greš na treninga, fitnes al pa aerobiko... drugač je brezveze.

😅

A potem imaš klasični oziroma NORMAL program vključen?

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Eni imamo pa *ročnega in gre kot v *SPORT+....... :harhar:

Ja, samo ročni je dandanes povsem neuporaben in ne nudi možnosti 

 

pred 1 uro je Deeyan napisal:

če ga daš v nevtrlno in spustiš po klančini maš še funkcijo letenja :D

To škodi motorju in pogonskim sklopom ker nimajo mazanja, povrh pa je to samo kardaširanje in gretiranje

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Ja, samo ročni je dandanes povsem neuporaben in ne nudi možnosti 

 

To škodi motorju in pogonskim sklopom ker nimajo mazanja, povrh pa je to samo kardaširanje in gretiranje

Kakor za koga.....:nevem:

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Kakor za koga.....:nevem:

Tega ročnega menjalnika v cx 30 ne zamenjam za nobenega avtomatskega. 

Kakšen gušt je, ker je tako natančen z kratkimi, športnimi gibi. V bistvu sam skoči v prestavo,brez da bi enkrat samkrat kaj zataknilo. 

Veliko bolj tekoče je vse skupaj kot v moji mazdi 6. 👌

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Tega ročnega menjalnika v cx 30 ne zamenjam za nobenega avtomatskega. 

Kakšen gušt je, ker je tako natančen z kratkimi, športnimi gibi. V bistvu sam skoči v prestavo,brez da bi enkrat samkrat kaj zataknilo. 

Veliko bolj tekoče je vse skupaj kot v moji mazdi 6. 👌

Jp,pa še olja v menjalniku ni blo treba menjat......:bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.