Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

danes sem zasledil, da v kolikor je moja M2 na mestu in obračam volan levo-desno 1/8 kroga, slišim nekakšno pokanje.

Zdi se mi da se sliši vsakokrat ko obrnem volan v drugo smer. Seveda mora bit to obračanje zvezno/konstantno.

Pok je vsakokrat en, ni jih več. Slišim ga v kabini in v okolici koles.

 

Med vožnjo tega ne slišim.

 

Preveril sem na drugem avtu (Ford Focus) in tega ne slišim.

 

Ima kdo kakšno idejo kaj bi to lahko bilo.

 

Lp,

godlike

Napisano (urejeno)

Sprosti rocico za nastavitev volana in potem potegni volan ene parkrat ven in noter ter skrajno levo in desno. Tako bos podmazal volanski drog. To isto foro je imela sestka prve generacije. Problem je, da se kao mast nabere na skrajno levem ali desnem delu in ni pravilno podmazano in zaradi tega potem poka.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Huh, to sem našel na internetu za M6.

Samo M2 2010 nima po globini nastavljivega volana, je samo po globini.

 

Je pa volan redno na skrajnih legah, ker le tako lahko zapeljem na ulico.

 

Bom pa vseeno probal jutri gor/dol, levo/desno, če že not/ven ne gre.

Javim, če bo kaj haska.

Napisano
Napisano

Sem odprl "haubo" in poslušal pri ležajih. Občutek imam res da prihaja nekje okoli koles.

 

pred 4 urami je Deeyan napisal:

js sm mel podobno pokanje prisotno na 323F BA, takrat sm zamenju stabilizator štangice pa je bil mir

Hmm, pa bi se to slišalo če avto stoji? Ker ne bi rekel, da kaj se kaj spreminja obremenitev stabilizatorja in štangic.

Moram ga gor dvignit in kolo probat sem/tja, bolj nekak sumim končnike.

Napisano

Ležaj amortizerja moraš poslušati pri vpetju na vrhu. Najlažje tako, da nekdo vrti volan na mestu, ti pa poslušaš in z roko preverjaš vibracije na vijaku.

 

Ležaj kolesa pa preveriš tako, da dvigneš kolo v luft in ga na roko zavrtiš. Ko se vrti daš roko na feder. Če feder vibrira je ležaj fuč :prstgor:

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Sem odprl "haubo" in poslušal pri ležajih. Občutek imam res da prihaja nekje okoli koles.

 

Hmm, pa bi se to slišalo če avto stoji? Ker ne bi rekel, da kaj se kaj spreminja obremenitev stabilizatorja in štangic.

Moram ga gor dvignit in kolo probat sem/tja, bolj nekak sumim končnike.

 

na mestu ja, med vožnjo nism slišu nič

Napisano

Preveril sem še kolesni ležaj in končnike.

Oboje je ok.

 

Ko se na mestu volan premika, vidim da najbolj se premikajo stabilizator štangice.

Moti me tudi to, da jih lahko premaknem z golo roko levo in desno. Na Focosu, se ne mignejo niti milimeter.

Tako da sem naročil nove stabilizator štangice.

 

Napisano

Ponavadi pokajo stabilizator štangice. 

Drgače pa sem jaz lani na M6 imel "problem" z pokanjem sprednje spodnje desne roke.

Nikjer ni bilo nič lufta, vse gumice v dobrem stanju, sem menjal stabilizator štangice in ni nič pomagalo. Pol mi je kolega rekel da je imel že primer da je pokala puša ko pride spodaj prišraufan amortizer na roko. 

Zato sem demontiral in podmazal in je bilo vredu kak mesec dni pol pa spet isto. 

Na koncu sem naročil novo roko, menjal in zdaj je mir. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zamenjane palčke stabilizatorjev.

Zvok še vedno slišim, ampak dosti majn. Tudi drugačen je.

 

Trenutno sem zadovoljen in bom tako pustil. Zdi se mi tudi, da je drugačen občutek pri polno zmotanem volanu, ob izvozu čez obcestni jarek.

 

 

Hvala vsem za napotke in pomoč.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drag je avto, ki take čevlje nosi.... 😉
    • kaj pomeni "kar cena"
    • Spet bo isto, psi lajajo karavana dalje.   Zadeva s cigani je zelo kompleksna, ker karkršnekoli ukrepe sprejmeš ne veljajo samo za njih ampak tudi za ostale državljane.   Vsekakor se da nekaj narediti na socialnih transferih, samo to ni dovolj, bolj bi jih bolelo če bi se jim odvzelo vso premoženje za katerega nimajo dokazanega izvora. Torej ko se frajer pripelje z bmwjem za 50k, se mu ga takoj zaseže, pa še telefon pa verižico, pol ima pa 30dni časa, da bo dokazal od kod mu izvor denarja.    Naslednji ukrep je dvigniti ugled in število policistov, da bodo zunaj delali red in dvignili nivo varnosti. To ne velja samo za cigansko okolje ampak celo državo. Policistov je premalo in jih redko vidiš na tereni.   Ta ukrep ni mogoče doseči cez noč ampak gre za dolgotrajen proces. To je mogoče samo z dvigom plače policistom, da se popolnijo delovna mesta s primernimi profili.  Hkrati bi bilo potrebno nekoliko razširiti pooblastila, zmanjšati vso nepotrebno birokracijo, da so policisti na terenu in ne za računalniki, predvsem pa nehati za vsak postopek iskati krivdo v policistih. Gre za zelo zahteven poklic kjer so večkrat potrebne hipne odločitve, ki so potem podvržene celemu kupu nadzorov strokovnjakov, ki so uniformo samo po televiziji videli, hkrati pa vsa mnenja pristransko podajajo izključno iz vidika človekovih pravic, ne glede na dejanje posameznika.  
    • @x-layer   Oprosti k nosim slabe novice...evo tudi v ta model so vgradili enako stikalo in "elektroniko"🥺...če bo z časom začel zajebavati,da boš vedel,kaj je narobe....mislim,da je identičen k tvoj🙄...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.