Skoči na vsebino

Toča 25.05.2022

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 16 minutami je DonFelipe napisal:

Kako to misliš? A se ločuješ tako kot večina?

Svojo lastno farmo nutrij sem imel v mislih, a zdaj verjetno ne bo nič iz tega, ker mi niso odobrili EU kohezijskih sredstev. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 44 minutami je Z M A J napisal:

Svojo lastno farmo nutrij sem imel v mislih, a zdaj verjetno ne bo nič iz tega, ker mi niso odobrili EU kohezijskih sredstev. :(

Subvencije pač ne boš dobil ker nisi v pravi stranki in gibanju. Več informacij ti bodo povedali legebitrovci.


Ne spreglej pa tega znaka z dopolnilno tablo v Savinjsko-Šaleški dolini :

Nocoj in ponoči nevihte, nevarnost pred točo - GO-Portal

 

  • Začuden 3
  • Zmeden 2
Napisano
pred 3 urami je DonFelipe napisal:

Kako to misliš? A se ločuješ tako kot večina?

ti bereš temo ali si iz drugega (verjetno lost) planeta ?

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 29 minutami je sportman333 napisal:

ti bereš temo ali si iz drugega (verjetno lost) planeta ?

Ne skrbi, jaz sem iz navadnega in ne mavričnega planeta tipa Legebitra.

 

A si videl prometni znak?

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
dne 13. 7. 2023 ob 11:24 je Haxballer napisal:

No, danes ponoči pa je mojo M3 ujelo nekaj toče... Imam poln kasko, največ luknjic je na strehi, skupno jih je kakšnih 20. Vse so približno enakih velikosti. Kaj priporočate? Bi vi peljali k avtokleparju, da jih povleče ven?

 

image.jpeg

 

Šele danes sem imel termin pri Triglavu za cenitev in na e-mail prejel zapisnik... So me želeli prepričati, da bi vzel njihovega kleparja za popravilo. Sem pa pričakoval, da bo v zapisniku razvidna tudi ocenjena škoda oz. kolikšno izplačilo bi prejel, v kolikor se ne odločim za popravilo avtomobila. Ur pa ne znam pretvoriti v odškodnino v obliki škodnega izplačila. Sicer bom avto sigurno dal popravit lokalnemu mojstru kleparju, me pa vseeno zanima, kaj te ure pomenijo v € :D 

null

 

image.png

image.png

Napisano

Prosiš mojstra za kopijo računa.

Za vsa popravila na zavarovalnico imam kopije računov.

Napisano (urejeno)

Več.

 

1900€ je bilo leta 2015-6 na Alfi, 14 ur dela po zapisniku.

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.