Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. 

Sem se odlocil za nakup Mazde6 2.2.d 150ks...nimam se nobenih izkusenj z Mazdo. Mogoce ,vase mnenje,prednosti...slabosti...na kaj je treba bit previden pri nakupu?

Vem,nekaj sem ze prebral,eni strogo zagovarjajo bencinca,pri dizlu da je treba pazit na dpf filter....

Se kopija linka za katero sem se odlocil.

Hvalezen bi bil za vsako mnenje,nasvet. 

Hvala

 

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/mazda-mazda6-2-2-cd-aut-standheizung-558157926/

Napisano

Videti je lepa. Meni edino ni všeč vlečna kljuka, saj to pomeni, da je avto vlekel prikolico ...

Če nimaš veliko mestnih voženj, z dizlom ne bi smelo biti večjih težav.

Napisano

 

Meni osebno je vlečna kljuka plus. Se pravi, da bog ne daj kupiti avto z vlečno kljuko. 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

DPF filter je še najmanj. Podložke injektorjev, injektorji, veriga..

Na katerem servisu oz pri katerih kilometrih bi se moralo to preverjat? Se mi zdi ,da pri teh kilometrih se ne bi smelo bit problemov ampak sej pravim,izkusenj glede mazd nimam.

Drugace pa vecinoma avtocesta,recimo da je mestne voznje vec kot pol manj kot avtoceste.

Popravljeno od Luka_
Napisano (urejeno)

Pri Mazda dizlu moraš imeti srečo, veliko sreče, pazljivost pomaga le delno, ker gre lahko veliko stvari narobe, stroški pa so v primeru težav zelo visoki. 

Sem šel čez celo zgodbo, od Mazde 6 CD 175, G165, G194. Slednja je res pravi avto, za bencinski motor skoraj ne veš, da obstaja. 

 

Če kupuješ dizla predvsem zaradi pričakovene nižje porabe-stroškov, verjetno ne bo računice. Drugo je, če želiš dober navor, ki je pri dizlih res prednost. 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Hvala 1
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 4 urami je dvorjan napisal:

 Meni edino ni všeč vlečna kljuka, saj to pomeni, da je avto vlekel prikolico ...

 

Ni nujno, lahko je pa prevazal le kolesa 🙂

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 53 minutami je Deeyan napisal:

 

Ni nujno, lahko je pa prevazal le kolesa 🙂

Sm tud js to tuhtu :). Lahko se pa še zmer vpraša kaj so vlekli. Da ne bo potem ugotovljeno da so vlekli konjske al pa prikolice za avte :)

Napisano

Če kupuješ CD150/175:

- servisi na max 15kkm

- zamenjane podložke injektorjev in pregledani injektorji

- letnik po 2016 zaradi možnih težav z odmično

 

Čim fali en servis - vzami raje drugega. Če ima malo km ali pa se boš ti z njim vozil po 10km na dan…kupi raje bencinarja, ker ne bo težav.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 14 minutami je NevLado napisal:

Če kupuješ CD150/175:

- servisi na max 15kkm

- zamenjane podložke injektorjev in pregledani injektorji

- letnik po 2016 zaradi možnih težav z odmično

 

Čim fali en servis - vzami raje drugega. Če ima malo km ali pa se boš ti z njim vozil po 10km na dan…kupi raje bencinarja, ker ne bo težav.

Hvala

Napisano
 
Ni nujno, lahko je pa prevazal le kolesa
Točno tako. Sicer je pa vleka pk samo plus.. Takrat motor vsaj dela, in se zagreje ter prediha.
  • Všeč 1
  • Haha 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vozi kar imaš...  Od lastnika 13 naprej glej bencinarja... To je MOJE mnenje. 
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.