Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Mare77 je spremenil naslov v Mazda 3 sedan x180
Napisano

Ni imel x180 nekih tezav s kompresorjem? Naj me kdo popravi ce se motim. Jaz bi raje izbral x186 je na nek nacin facelift x180 motorja.

Napisano

Jaz bi še dodal 3-4 jurje in vzel novega G150...čeprav bi imel kak kos opreme manj...ta ima že 86.000 km...ne vem no, meni se zdi predrag, pa še ta X180 je bil nateg, če mene vprašaš (performance ima kot G150), ker so čez dobro leto naredili revizijo motorja...vzami novega, če lahko pa 5 let mir.

Napisano
pred 20 urami je Aless napisal:

Ja prve serije X180 motorjev so imele težave z kompresorjem, samo so jih pod garancijo menjali.

Do sedaj oziroma zaenkrat nisem imel težav s tem motorjem (CX-30 X180, letnik 2019/12). 😀👍

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 22 urami je Mare77 napisal:

Zanima me vaše mnenje o tem avtu? Se zanimam za nakup, a je ta nov motor x180 ok za vozit? Sem umirjen voznik, letno delam okoli 15. 000 km. Cena se mi ne zdi ravno pretirana, zdej če je vse OK z avtom. 

 

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17377296&display=Mazda Mazda3

 

 

Mene pri tem oglasu najbolj zmoti to, da ne piše, da avto ni bil poškodovan in karamboliran ... Naj ti pokažejo slike od karambola/poškodb in račun od popravila, potem pa dalje razmišljaš.

 

Sicer pa se mi za takšno kilometrino vseeno zdi drag, pa še prva različica X motorja je, kot so ti že omenili (lahko se v nadaljevanju pokažejo še kakšne težave).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jure, da te razočaram. Predelava gorca na elektriko je smiselna, če ga uporabljaš samo za v štacuno.   Poleg 4batnih zavor bi ti rabil minimum 203mm diske. Še bolje 220mm. Ampak grem stavit, da ti na tistih tiniwini vilicah, ki se krivijo že ob najmanjšem stisku bremze, piše max 180mm rotor. Da jih ne skrivi preveč. Nisem še videl rotorjev , ki bi imeli novi debeline več kot 1,8mm tako da tale tvoj 3mm rotor te bo zagotovo preživel   Za 100riti je edino, če slučajno uporabljaš metalika zavorne obloge, da poizkusiš z organskimi, ali obratno. Samo ne vem če je pri cenejših bremzah sploh možna izbira.    Ampak Jure, nazadnje ko sva se videla pred 12imi leti si imel 70kg. Kje ti je uspelo dobiti dodatnih 25.   
    • Kje imam pa čas še izpite delat😁
    • Misliš reči, z dvobatnih si prešel na 4batne.
    • Samo pri tebi je Fg x m še večji   V vseh letih je danes prvič se to zgodilo.   Tole je moj bajk...sem moral kar brskati da sem ga nasel s tehnicnimi podatki. Klasika...   Head horské kolo GRANGER černá matná / červená | Bezvakolo WWW.BEZVAKOLO.CZ Horské kolo HEAD GRANGER s 29 palcovými koly. Výbava Shimano Altus, 27 rychlostí a...   V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost... V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost...ce se ne motim so Tektro HD-M285 dvo batne
    • Ja pa ga pejt delat, sej je dokaj enostaven. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.