Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimivo, da so na gumacenter.si SU1 drazje od SU4 ... Povsod drugje so SU4 drazje ... 

 

http://www.gumecenter.si/kategorija-izdelka/letne-pnevmatike?filtering=1&filter_sirina=225&filter_visina=45&filter_premer=R19&filter_znamka=NEXEN

 

Letne_pnevmatike_-_Gume_Center-20170222-

 

Res pa je, da so SU1 na zalogi, pri SU4 pa pise, da je samo 1 ... vendar pa je rok dobave pri obeh vseeno 7 dni ... 

 

Po tabeli so SU4 tisje in malenkost bolj varcne pri porabi in malenkost tisje ... ce se tem tabelam lahko verjame :) ... 

 

NEXENTIRE-20170222-073321.jpg NEXENTIRE-20170222-073429.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Men je zanimiv da je SU1 ozna?ena kot Touring guma, pa ima 300 Treadweara, SU4 pa kot High Performance pa ima 320 Treadweara. Verjetno je tudi tu razlika v ceni.

Podpis.png

 

Napisano

?e gleda? diagram na Nexen strani naj bi imela SU1 manj?o obrabo

 

 

N'Fera SU1 je pri Lustreku 110? ... tako da bom verjetno vzel kar te in bom kar pri njem narocil... ker imam itak tastare s feltnami pri njih shranjene ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sedaj testiram Sava intensa uhp2 17 col in so kar udobne, bolje kot sport control in ti?je. Zaenkrat brez posebnosti tudi na mokri cesti, se pravi, da so tudi dobre. Tako, da zaenkrat lahko re?em, da so zelo dobre in ne samo lepe.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo sedaj izbiram med SAVA UHP 2, Nexen N'Fera SU1 XL ali Nexen N'Fera SU4 XL, kaj bi bilo bolj?e za Mazdo6 prve generacije. Kaj pravi? Labi?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To

http://www.gumax.si/index.php/default/goodyear-eagle-f1-asymmetric-2-235-40r19-92y-fp.html (zvestobajelepa koda za popust)

 

Ali to mal cenejehttps://www.liderpnevmatik.si/avto-pnevmatike/toyo/proxes-t1-sport/235-40-zr19-96y-569600

 

Pa naj pove se martin cufer, za koliko da Yokohamo V105, ta je tud dobra guma

Evo sedaj izbiram med SAVA UHP 2, Nexen N'Fera SU1 XL ali Nexen N'Fera SU4 XL, kaj bi bilo bolj?e za Mazdo6 prve generacije. Kaj pravi? Labi?

SU1 je bolj touring, SU4 pa Sava so kao bolj sportne. Jaz bi verjetno vzel Savo, ker je ze predhodnica bila solidna na testih, ta pa je verjetno boljsa.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sava letne gume? Men je ?e vsak vulkanizer reku, da zimske ja, letnih mi pa nebi priporo?al...

Napisano

a je vulkanizer mal starej?ega datuma... UHP 2 so dobre gume, niso glih top ampak price/performace je to to... mal so celo podobne GY asy 3 po profilu.

33112_1.png

Napisano

vulkanizerji ja....

najbolj imam v spominu izjavo "ni dobr prevec pumpat gume (sem mu rekel da ne 2.2 ampak 2.6bar) ker bo trda voznja in bo obcutek na volanu slabsi"

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi saj gre takole a ne?

Barchetta ima stock et32, narocil sem et38 feltne, mam 1cm distancnike

 

Torej bi moral biti sravf samo 4mm daljsi (plus debelina nove alu feltne) ker je original kovinska feltna direkt na luknji...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kaj pa sirina obeh platisc?

pa se to na tvojem mestu bi izpustil distancnik...ni neka razlika, distancnik pa je najsibkesji clen tukaj

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

kaj pa sirina obeh platisc?

pa se to na tvojem mestu bi izpustil distancnik...ni neka razlika, distancnik pa je najsibkesji clen tukaj

nove in original jeklenke so 6,5J

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja pol je res tko kot si reku...ampak kot receno, jaz ne bi dal distancnika gor...pusti tako

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Thx bom probal brez. Prejsnje feltne so morale imeti velik et ker brez njih ni slo, guma prevec not

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

N'Fera SU1 je pri Lustreku 110? ... tako da bom verjetno vzel kar te in bom kar pri njem narocil... ker imam itak tastare s feltnami pri njih shranjene ... 

 

 

N'Fera SU1 so namontirane ... Zaenkrat OK... res pa je, da je za kaksno resno mnenje se veliko prezgodaj... :) ... Za 4 gume skupaj s premontazo, balansiranjem in hrambo zimskih sem dal 465? ... DOT 4216 se pravi so bile narejene v sredini oktobra 2016 ...

 

skitched-20170327-075420.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Da mal o?ivim tole temo, bi vs vpra?u za nasvet katere gume bi vi vzel v dimeziji 205/55-16, gre se pa za 1500 kg te?k avto, limuzina. Vozm dost merno, tko da neke high-end gume ne rabm, no?m pa spet neke hifly da ga sparkeram v prvi kandelabr. Kaj od tega kar je tuki bi vi priporo?al? Mam homologerano tud dimenzijo 215/55-16 ampak ni vidt da bi blo kj bol?e izbire v tej dimenziji :D

 

Please halp k moram ?imprej naro?it da ne kurm novih zimskih :D

 

http://www.gumax.si/index.php/default/catalogsearch/advanced/result/?sirina%5B%5D=79&visina%5B%5D=103&premer%5B%5D=120&tip%5B%5D=130

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ej...to ti bo najbolj?e svetoval na? ?lan LabiGT,,,lp

Napisano

 

Ja sj nanga ra?unam :D

Sem zdruzil z ze obstojeco temo, kjer smo pred katkim ze o tem debatirali...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.