Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku


Boss

Samodejni vs. ročni menjalnik  

44 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš



Priporočeno sporočilo

Ja prva generacija 6-ke dizel je imal full turbo luknjo in je dejansko začelo vlečt tam malo pred 2000 obratih. Druga je imela tole variabilno turbino že kar dobro poštimano in se je dalo celo pri 1600 obratih že celo vozit, tale je pa kr cukrček tud pri dobrih 1100-1200 obratih. Čeprav ne prakticiram take vožnje, ampak vseeno je fajn, da celo gre že pri tako nizkih obratih. Kar se tega tiče je bil z leti res narejen kar občuten napredek.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Boss napisal:

Ja prva generacija 6-ke dizel je imal full turbo luknjo in je dejansko začelo vlečt tam malo pred 2000 obratih. Druga je imela tole variabilno turbino že kar dobro poštimano in se je dalo celo pri 1600 obratih že celo vozit, tale je pa kr cukrček tud pri dobrih 1100-1200 obratih. Čeprav ne prakticiram take vožnje, ampak vseeno je fajn, da celo gre že pri tako nizkih obratih. Kar se tega tiče je bil z leti res narejen kar občuten napredek.

Res je. Pri zadnji 6-ki turbo luknje praktično ni več. Zato pa se zdi da so prejšnje bolj "vlekle". Pri prvi si dobil pri 1500 obratih res šus v hrbet. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No pa dam en minus AT. Pri mojem vagu 177konjev mi ni všeč to, da ko prehitevam in pohodim "gas" AT poniža za 1 do 2 prestavi. Problem je, da zviša obrate na 3000 + in takrat ta motor nima več navora in imam občutek, da ne gre nikamor. Pa lih takrat bi moral skočit.

 

Problem sem poskusil rešiti z RaceChipom za cca. 400€. Po porodnih težavah "pri vseh mapah" je cukalo, je blo potrebno reprogramirat čip, se je navor ful dvignil od 1800 do 2900. Ampak spet problem pri 3000+. Ni šlo. Zavrnil čip in kupil nekega drugega, kjer sem mapo nastavil tako, da je moč motorja/navor dvignilo nad 3100-3500 obratov. To pa šopa/lima in problem rešen😆 

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 42 minutami je AmpeR napisal:

No pa dam en minus AT. Pri mojem vagu 177konjev mi ni všeč to, da ko prehitevam in pohodim "gas" AT poniža za 1 do 2 prestavi. Problem je, da zviša obrate na 3000 + in takrat ta motor nima več navora in imam občutek, da ne gre nikamor. Pa lih takrat bi moral skočit.

 

Problem sem poskusil rešiti z RaceChipom za cca. 400€. Po porodnih težavah "pri vseh mapah" je cukalo, je blo potrebno reprogramirat čip, se je navor ful dvignil od 1800 do 2900. Ampak spet problem pri 3000+. Ni šlo. Zavrnil čip in kupil nekega drugega, kjer sem mapo nastavil tako, da je moč motorja/navor dvignilo nad 3100-3500 obratov. To pa šopa/lima in problem rešen😆 

 

 

 

 

To dobro poznam, tako je pri vseh dizlih-večini🥴, če si bolj temperamenten voznik😊Dizel AT je za DeSUS bolj kot ne.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Res je. Pri zadnji 6-ki turbo luknje praktično ni več. Zato pa se zdi da so prejšnje bolj "vlekle". Pri prvi si dobil pri 1500 obratih res šus v hrbet. 

To je ta varljiv občutek... 🤔 Ko se vsedeš v cx-30 X186 ni tega šunka, ker že od "0"vleče na polno, in je tudi rezultat za cca 2 sek boljši kot pri dizlu.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Bini napisal:

To je ta varljiv občutek... 🤔 Ko se vsedeš v cx-30 X186 ni tega šunka, ker že od "0"vleče na polno, in je tudi rezultat za cca 2 sek boljši kot pri dizlu.... 😉

Res je. Kar naenkrat imaš 100-ko na števcu. 😊

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah sta vidva ena 🤡🤡 pa še spodbujata se.

 

Za 186KM okoli 9 sekund do 100 pa res ni nek presežek. 😂 V bistvu je zelo skromno pa še to rata, ker uspe stotko dosečt že v 2. prestavi ravno tam, kjer je največja moč.

 

 

Avtomatski je pa še večja pogrebščna saj komaj uspe pod 10 sekund, ravno zarad tega, ker šalta že v tretjo.

 

 

 

Tolk rata modelu z 150KM dizlom v 6-ki pa kljub temu, da šalta kot v golfu 2.

 

 

Če bi bil menjalnik nekoliko drugače izračunan in bi v 2. dosegel 100km/h bi se dal celo pod 9 sekund. Tko pa 9,3 .

 

 

 

Torej kje so te 2 sekundi razlike, a @Bini? Je bla ena kavica al pa Pepsi preveč danes. 😉

 

Mislim, da bomo morali narest en dragracing day, da mal porazbijemo mite.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz svojega avtomatika 95% časa vozim v manualnem načinu, ker lahko prestavim po občutku, ko meni paše in ne, ko paše butasti avtomatiki, ki zna pri pospeševanju z mesta, po nepotrebnem obrate razpotegniti do 4-5krpm, bi pa komot lahko enako pospešil, če bi prej prestavljal gor.

Ali recimo, med vožnjo, da recimo še ujameš zeleno luč malo prehitro stisneš gas (ne do konca kick down) in ti prestavi dve prestavi dol, kot bi bil na dirki LeMans, bi pa lahko isto pospeševanje opravil v isti prestavi ali samo eno prestavo nižje. In takih podobnih situacij je pri normalni vsakodnevni vožnji malo morje. Me res zanima, kako bi se v takih situacijah obnašal DSG v kombinaciji z bencinskim motorjem.

Tako kot je nekdo prej že napisal, imam raje avto pod nadzorom jaz, kot bi imel avto pod nadzorom mene. V"D" prestavim le ob res počasni in lagodni vožnji. Obvolanske prestavne ročice pa uporabljam zelo redko, ker pri sukanju volana enostavno več ne veš kje je tipka gor in kje dol.

 

Edino prednost avtomatika pred ročni menjalnikom jaz vidim edino v tem, da ni potrebno pritiskati sklopke, pa tudi prestavljanje z ročico je bolj lagodno. No, to zadnje, velja bolj v mojem primeru, ker imam večino časa v manual načinu.

Sem pa zadnjič na svetovnem balonarskem prvenstvu, kjer smo parkirali na mehkem in spolzkem terenu - strnišču, preizkusil občutek vožnje z avtomatikom. Lahko povem, da občutka pri speljevanju ni. Tu je ročni menjalnik s sklopko v bistveni prednosti.

 

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Lentus napisal:

Jaz svojega avtomatika 95% časa vozim v manualnem načinu, ker lahko prestavim po občutku, ko meni paše in ne, ko paše butasti avtomatiki, ki zna pri pospeševanju z mesta, po nepotrebnem obrate razpotegniti do 4-5krpm, bi pa komot lahko enako pospešil, če bi prej prestavljal gor.

Ali recimo, med vožnjo, da recimo še ujameš zeleno luč malo prehitro stisneš gas (ne do konca kick down) in ti prestavi dve prestavi dol, kot bi bil na dirki LeMans, bi pa lahko isto pospeševanje opravil v isti prestavi ali samo eno prestavo nižje. In takih podobnih situacij je pri normalni vsakodnevni vožnji malo morje. Me res zanima, kako bi se v takih situacijah obnašal DSG v kombinaciji z bencinskim motorjem.

Tako kot je nekdo prej že napisal, imam raje avto pod nadzorom jaz, kot bi imel avto pod nadzorom mene. V"D" prestavim le ob res počasni in lagodni vožnji. Obvolanske prestavne ročice pa uporabljam zelo redko, ker pri sukanju volana enostavno več ne veš kje je tipka gor in kje dol.

 

Edino prednost avtomatika pred ročni menjalnikom jaz vidim edino v tem, da ni potrebno pritiskati sklopke, pa tudi prestavljanje z ročico je bolj lagodno. No, to zadnje, velja bolj v mojem primeru, ker imam večino časa v manual načinu.

Sem pa zadnjič na svetovnem balonarskem prvenstvu, kjer smo parkirali na mehkem in spolzkem terenu - strnišču, preizkusil občutek vožnje z avtomatikom. Lahko povem, da občutka pri speljevanju ni. Tu je ročni menjalnik s sklopko v bistveni prednosti.

 

Tole je zelo realno in korektno zapisano in tudi jaz sem te razlike opazil že zdavnaj zato pa imam ročnega,da ne plačujem avtomatika vozim pa manualno....👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Boss napisal:

Jah sta vidva ena 🤡🤡 pa še spodbujata se.

 

Za 186KM okoli 9 sekund do 100 pa res ni nek presežek. 😂 V bistvu je zelo skromno pa še to rata, ker uspe stotko dosečt že v 2. prestavi ravno tam, kjer je največja moč.

 

 

Avtomatski je pa še večja pogrebščna saj komaj uspe pod 10 sekund, ravno zarad tega, ker šalta že v tretjo.

 

 

 

Tolk rata modelu z 150KM dizlom v 6-ki pa kljub temu, da šalta kot v golfu 2.

 

 

Če bi bil menjalnik nekoliko drugače izračunan in bi v 2. dosegel 100km/h bi se dal celo pod 9 sekund. Tko pa 9,3 .

 

 

 

Torej kje so te 2 sekundi razlike, a @Bini? Je bla ena kavica al pa Pepsi preveč danes. 😉

 

Mislim, da bomo morali narest en dragracing day, da mal porazbijemo mite.

Se res čudim da ene luzerje gledaš in misliš,da so neki vozniki in podcenjuješ npr mene in še koga..... Ponavadi ti zelo veliko daš na "uradne podatke",zakaj tudi tu ne primerjaš svoj avto z mojim do 100km/h....🤔😉

Aja,pa baje navora imaš ohoho veliko pa ti v tem primeru nič ne pomaga😊

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Bini napisal:

Se res čudim da ene luzerje gledaš in misliš,da so neki vozniki in podcenjuješ npr mene in še koga..... Ponavadi ti zelo veliko daš na "uradne podatke",zakaj tudi tu ne primerjaš svoj avto z mojim do 100km/h....🤔😉

Aja,pa baje navora imaš ohoho veliko pa ti v tem primeru nič ne pomaga😊

V realnosti je cx30 hitrejša pri pospeševanju. Pred kratkim sva z sinom "tekmovala", on v 6-ki, jaz v cx30. In sem ga nascal, za malo, a vendarle. .In to cel čas. Sem mislil, da bo pozneje šel mimo a ni. Vedno je bil 10 metrov za mano. 

Tako da ja, tej kekci, ki preizkušajo te avte, so res eni pantaloni. Realnost je, da preizkusiš  avte na cesti eden proti drugemu. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sine že ve, da te mora pustiti spredaj... kar drugače bi jebal ježa dlje časain bi se mu vrnilo kje drugje :) ... Pametnejši popusti, pravijo :D 

  • Všeč 3
  • Haha 6
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

V realnosti je cx30 hitrejša pri pospeševanju. Pred kratkim sva z sinom "tekmovala", on v 6-ki, jaz v cx30. In sem ga nascal, za malo, a vendarle. .In to cel čas. Sem mislil, da bo pozneje šel mimo a ni. Vedno je bil 10 metrov za mano. 

Tako da ja, tej kekci, ki preizkušajo te avte, so res eni pantaloni. Realnost je, da preizkusiš  avte na cesti eden proti drugemu. 😉

10m je kar dosti do 100...😊 10%👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Bini napisal:

Se res čudim da ene luzerje gledaš in misliš,da so neki vozniki in podcenjuješ npr mene in še koga..... Ponavadi ti zelo veliko daš na "uradne podatke",zakaj tudi tu ne primerjaš svoj avto z mojim do 100km/h....🤔😉

Aja,pa baje navora imaš ohoho veliko pa ti v tem primeru nič ne pomaga😊

 

Ja seveda, vidva sta profesionalna dirkača, sem pozabil in se oproščam. Drugača pa ti si začel z nekimi forami o dveh sekundah. Tudi če vzamem Alexovo razlago, da je bil 10 metrov zadi na koncu je to v času le 0,4 sekunde.  Ne trdim, da je 150KM hitrejši od 186KM, sigurno pa ni dve sekundi razlike.

 

Ja so tehnični podatki, ki jih da fabrka in so tehnični podatki, ki jih dajo z razlogom - iščem, tisto objavo, ko so pred časom pri Mazdi priznali zakaj so na dizlu napisali bistveno slabši čas do 100km/h kot je dejansko, da bi spodbudili prodajo bencinarjev, kjer so vložili ogromna sredstva.

 

Sej pravim, lahko naredimo en dragrace day.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Bini napisal:

10m je kar dosti do 100...😊 10%👍

 

Bini, dej prosim odlož alkohol pa trezen piši, ker tole je kr neki...:whatever: 100km/h pa 10m nima veze z 10%. To niso sam hruške pa jabolka v isti košari ampak so očitno notr še slive pa kakiji in banane ter olive pa še paradižnik za povrh.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Alex napisal:

V realnosti je cx30 hitrejša pri pospeševanju. Pred kratkim sva z sinom "tekmovala", on v 6-ki, jaz v cx30. In sem ga nascal, za malo, a vendarle. .In to cel čas. Sem mislil, da bo pozneje šel mimo a ni. Vedno je bil 10 metrov za mano. 

Tako da ja, tej kekci, ki preizkušajo te avte, so res eni pantaloni. Realnost je, da preizkusiš  avte na cesti eden proti drugemu. 😉

 

Ja, pa sej ne trdim, da ni, ampak nikoli in nikdar za dve sekundi. A mi sploh vemo kolk sta dve sekundi pri 100km/h? Dve sekundi sta tam nekje 50m razlike, kar je ogromno... več kot pol fuzbalskega igrišča. 10m je torej okoli 0,4 sekunde in toliko naredijo teli kekci v pantalonah na videu. Torej, kje je problem? Ali nam samo matematika in fizika delata težave, da bi realno sliko ocenili? :nevem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

 

Bini, dej prosim odlož alkohol pa trezen piši, ker tole je kr neki...:whatever: 100km/h pa 10m nima veze z 10%. To niso sam hruške pa jabolka v isti košari ampak so očitno notr še slive pa kakiji in banane ter olive pa še paradižnik za povrh.

Pri Mazdi so pa res eni kekci,da svoje uradne podatke ponarejajo,veš Japonci imajo nekaj več časti kot pri vw 😉 .Še malo pa boš hitrejši na 100,seveda, če ti dam 11m prednosti....:vesel:

Alkohol pa pusti na strani.....🤨

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

 

Ja, pa sej ne trdim, da ni, ampak nikoli in nikdar za dve sekundi. A mi sploh vemo kolk sta dve sekundi pri 100km/h? Dve sekundi sta tam nekje 50m razlike, kar je ogromno... več kot pol fuzbalskega igrišča. 10m je torej okoli 0,4 sekunde in toliko naredijo teli kekci v pantalonah na videu. Torej, kje je problem? Ali nam samo matematika in fizika delata težave, da bi realno sliko ocenili? :nevem:

Obe sta hitrejši kot navaja podjetje Mazda. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Bini napisal:

Pri Mazdi so pa res eni kekci,da svoje uradne podatke ponarejajo,veš Japonci imajo nekaj več časti kot pri vw 😉 .Še malo pa boš hitrejši na 100,seveda, če ti dam 11m prednosti....:vesel:

Alkohol pa pusti na strani.....🤨

 

 

A razločiš hitrost v km/h od razdalje izraženo v metrih? Uradno se meri pospešek od 0-100km/h in je izražen v sekundah kako hitro se doseže to hitrost in ni pomembno a mi daš 11m prednosti, ker ne vpliva na rezultat.

 

Če pa bi ti rad izzumil nekaj novega in te zanima kako hitro prideš do razdalje 100m, potem pa ja... 11m prednosti pomeni, da rabim narest samo še 89m, do razdalje 100m.

 

 

Drugače pa še to. Včeraj me je res zanimalo a se da od LJ do Kopra pridet v 6. prestavi. V smeri proti Kopru mi ni uspelo, ker je med Divačo in Kozino zaprto pol AC in se je naredila kolona. Mi je pa to ratalo v nasprotni smeri. Pri OMV-juj na AC v Kopru sem zadegal v 6. prestavo in brez pretresov prišel v LJ, kjer sem na izvozu na Brdu v Lj dal iz 6. prestave. Še najbolj zanimivo je bilo spet med Kozino in Divačo, kjer sicer ni bilo kolone, vozili smo pa okoli 80km/h. To je 1300 obratov in ko se je zoženje končalo je avto brez težav pospešil do željene hitrosti. Tako, da ja tudi z realno vožnjo se to da narest in ne samo v teoriji.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Boss napisal:

 

A razločiš hitrost v km/h od razdalje izraženo v metrih? Uradno se meri pospešek od 0-100km/h in je izražen v sekundah kako hitro se doseže to hitrost in ni pomembno a mi daš 11m prednosti, ker ne vpliva na rezultat.

 

Če pa bi ti rad izzumil nekaj novega in te zanima kako hitro prideš do razdalje 100m, potem pa ja... 11m prednosti pomeni, da rabim narest samo še 89m, do razdalje 100m.

 

 

Drugače pa še to. Včeraj me je res zanimalo a se da od LJ do Kopra pridet v 6. prestavi. V smeri proti Kopru mi ni uspelo, ker je med Divačo in Kozino zaprto pol AC in se je naredila kolona. Mi je pa to ratalo v nasprotni smeri. Pri OMV-juj na AC v Kopru sem zadegal v 6. prestavo in brez pretresov prišel v LJ, kjer sem na izvozu na Brdu v Lj dal iz 6. prestave. Še najbolj zanimivo je bilo spet med Kozino in Divačo, kjer sicer ni bilo kolone, vozili smo pa okoli 80km/h. To je 1300 obratov in ko se je zoženje končalo je avto brez težav pospešil do željene hitrosti. Tako, da ja tudi z realno vožnjo se to da narest in ne samo v teoriji.

Seveda se da. Pri nas v Sloveniji je avtocesta bolj razgibana in hribovita, a se vseeno da. Res je tudi to, da se skozi nekaj dela in da so velikokrat kolone. 

A če je cesta normalno prevozna se da z lahkoto prevoziti od Kopra do Ljubljane in nazaj. 

Še lažje je to v Italiji, ki jo prevoziš z lahkoto v šesti brzinin od Kopra do Torina. Je skoraj ravna z rahlimi vzpetinicami. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej verjetno sem to kdaj nevede že naredil, ampak tokrat sem pa prav zavestno to počenjal, ker nekako Jest ni verjel, da se to da brez, da si ovira na cesti. Hitrost pa na obe strani nekje med 130km/h in raznorazna pospeševanja do 150km/h, da ja ne bi motil kamperje na prehitevalnem. Edino po vrhniškem klancu me je mal firbec matral kolk se da pa se lepo pospeši v 6. do 170km/h. Več ni šlo zaradi prometa in prej omenjenih kemperjev, ki se ne dajo četudi so navzgor kar trije pasovi.

 

Aja pa če koga zanima... tankal polno na Tržaški pri Grudi v Lj, resetiral povprečno porabo in zgolj z vožnjo po AC po dobrih 200 prevoženih km je BC na koncu kazal 5.4l/100km. Škoda, da ni podatka o povprečni hitrosti, ki bi bila sigurno preko 100km/h.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

 

A razločiš hitrost v km/h od razdalje izraženo v metrih? Uradno se meri pospešek od 0-100km/h in je izražen v sekundah kako hitro se doseže to hitrost in ni pomembno a mi daš 11m prednosti, ker ne vpliva na rezultat.

 

Če pa bi ti rad izzumil nekaj novega in te zanima kako hitro prideš do razdalje 100m, potem pa ja... 11m prednosti pomeni, da rabim narest samo še 89m, do razdalje 100m.

 

 

Drugače pa še to. Včeraj me je res zanimalo a se da od LJ do Kopra pridet v 6. prestavi. V smeri proti Kopru mi ni uspelo, ker je med Divačo in Kozino zaprto pol AC in se je naredila kolona. Mi je pa to ratalo v nasprotni smeri. Pri OMV-juj na AC v Kopru sem zadegal v 6. prestavo in brez pretresov prišel v LJ, kjer sem na izvozu na Brdu v Lj dal iz 6. prestave. Še najbolj zanimivo je bilo spet med Kozino in Divačo, kjer sicer ni bilo kolone, vozili smo pa okoli 80km/h. To je 1300 obratov in ko se je zoženje končalo je avto brez težav pospešil do željene hitrosti. Tako, da ja tudi z realno vožnjo se to da narest in ne samo v teoriji.

Znaš pa iz tistih 2 sek.nardit pravi doktorat a ni vse jasno x186 je hitrejša od d150 in to je vse😊

Na koncu koncev pa sploh ni pomembno,ker noben v realnem življenju ne vozi tako....😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kakorkoli, hitro lahko ugotovimo, da 186X motor ne bo prvak v pospeševanju.

 

Mimogrede, kolegova Astra GSI 150 l.92, torej TRI DESETLETJA NAZAJ, je imela pospešek 0 do 100 kmh; 8 sekund.

 

(zakaj se spomnim? Ker se takratno BG 323f GT nisem uspel iti mimo, hehe)

 

Alex bo zdaj verjetno napisal v stilu; malo lima, malo žice, eto Opelice, hohoho

  • Všeč 2
  • Haha 2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Boss napisal:

Sej verjetno sem to kdaj nevede že naredil, ampak tokrat sem pa prav zavestno to počenjal, ker nekako Jest ni verjel, da se to da brez, da si ovira na cesti. Hitrost pa na obe strani nekje med 130km/h in raznorazna pospeševanja do 150km/h, da ja ne bi motil kamperje na prehitevalnem. Edino po vrhniškem klancu me je mal firbec matral kolk se da pa se lepo pospeši v 6. do 170km/h. Več ni šlo zaradi prometa in prej omenjenih kemperjev, ki se ne dajo četudi so navzgor kar trije pasovi.

 

Aja pa če koga zanima... tankal polno na Tržaški pri Grudi v Lj, resetiral povprečno porabo in zgolj z vožnjo po AC po dobrih 200 prevoženih km je BC na koncu kazal 5.4l/100km. Škoda, da ni podatka o povprečni hitrosti, ki bi bila sigurno preko 100km/h.

Tega se z navadnim bencinarjem (brez turbo)ne da narediti!👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.