Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku


Boss

Samodejni vs. ročni menjalnik  

44 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš



Priporočeno sporočilo

Večja poraba - da, vendar en za veliko
Dražje vzdrževanje - ne, razen če pride do okvare potem vsekakor

pretikanje pri starejših-počasno - pri mojem letniku tega že ni več, hitro menja
neodločno  -ne, kar ve kam menjat

pozimi v snegu problematična vožnja zaradi poznega pres.v nižjo prestavo - ne, pa sm veliko po snegu prevozil

prav tako v hrib prehitro v nižjo prestavo - ne, gre kar do nanižjih obratov potem pa lepo menja

 

Povem iz lastnih izkušenj pri mojem avtu,.. zdej pa zgleda kot, da si nekaj na pamet pisal @Bini(to bi veljalo za avtomatike 15-20let nazaj)

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Tilen5 napisal:

... ... ... ... ... ...  Drgač o minusih največ vedo tisti ki ga sploh nimajo 😂

 

Nimamo. In smo ponosni na to. In nikogar ne silimo, da mora vozit ročni menjalnik in da je to edino pravilno. In lastniki avtomatikov mi počasi delujete kot vegetarjanci, ki mahajo s stisnjenimi pestmi in kričijo, da smo "mesojedci" agresivni ljudje...

 

Nimam avtomatika. Kar pa ne pomeni, da nimam izkušenj z njim. Jih imam ravno dovolj, da me vedno prepriča, da je zame ročni menjalnik boljša izbira. Zadnjega, ki sem ga vozil, sem tudi posnel. Obrati so skakali gor in dol, prestavljal je med prvo, drugo in tretjo ter nazaj v drugo in prvo, hitrost je bila pa ves čas enaka... Poraba pa skoraj kot Valuk...

Predzadnjega sem imel pa pozimi, na poledeneli cesti in kasneje v okoli 10 cm snega. Takrat sem najprej ponovno odkrival, kako zelo se ne marajo poledenela cesta, verige in ABS, ampak pustimo pri miru. Dvakrat sem pritisnil zavoro, pa so bili vsi trije, sicer pogumni, sopotniki mnenja, da gredo lahko zadnjih 6 km tudi peš... Od zadnjega križišča, ko pa v našo smer ni bilo pluženo, so se pa začele širiti take vonjave, da sem podobno začel razmišljat tudi sam...

 

Z lopato se ne pospravlja seno in z vilam se ne kida sneg. Avtomatika nimam. Ampak o njegovih minusih vem zadosti, da ga (vsaj prostovoljno) ne bom kupil. Pa ne glede na to, koliko mi vegetar... ... ... se pravi, lastniki avtomatikov kričijo, kako vrhunska je ta tehnika...

  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najdi mi en post kjer sem koga silil v nakup avtomatika :) drugače je pa na forumu več titih ki bevskajo čez avtomatika kot obratno,..tko da nevem kdo tu je korenje in zelje 😛

Popravljeno od Tilen5
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Tilen5 napisal:

Večja poraba - da, vendar en za veliko
Dražje vzdrževanje - ne, razen če pride do okvare potem vsekakor

pretikanje pri starejših-počasno - pri mojem letniku tega že ni več, hitro menja
neodločno  -ne, kar ve kam menjat

pozimi v snegu problematična vožnja zaradi poznega pres.v nižjo prestavo - ne, pa sm veliko po snegu prevozil

prav tako v hrib prehitro v nižjo prestavo - ne, gre kar do nanižjih obratov potem pa lepo menja

 

Povem iz lastnih izkušenj pri mojem avtu,.. zdej pa zgleda kot, da si nekaj na pamet pisal @Bini(to bi veljalo za avtomatike 15-20let nazaj)

Ti je @Slivka že večino odgovoril. Mazdini so razen tega ki ga ima Mazda cx 60 zelo počasni in neodločni a vsaj vdržljivi pa 1-1.5 lit bolj potratni😉

AT so v večini primerni za ležerno kruzanje po mestu in nikakor ne za športno vožnjo, taka so dejstva. :nevem: Vsak se sam odloča kaj mu najbolj paše in jaz bom pri tem ostal dokler ne preizkusim novega AT menalnika v CX 60....😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je Bini napisal:

Ti je @Slivka že večino odgovoril. Mazdini so razen tega ki ga ima Mazda cx 60 zelo počasni in neodločni a vsaj vdržljivi pa 1-1.5 lit bolj potratni😉

AT so v večini primerni za ležerno kruzanje po mestu in nikakor ne za športno vožnjo, taka so dejstva. :nevem: Vsak se sam odloča kaj mu najbolj paše in jaz bom pri tem ostal dokler ne preizkusim novega AT menalnika v CX 60....😉

Kako mi lahko kontriraš, če si ga lastim pa ti lepo napišem kako deljuje,..ah brezveze ti razlagat :D ti itak veš to z izkušenj ane hehe

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je g.Wankel napisal:

Jaz si ga nisem nikoli lastil. Bi ga pa imel, priznam. Ne na Miati, ampak na avtu za po LJ, pa za na avtocesto tudi. Še prehitro bi se razvadil pomoje.

Na miati itak da ne. Drugače pa je fajn itak prej provat, pa narediti na kakem naučenem avtomatiku nekaj kilometorv pa se odločit.

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je g.Wankel napisal:

Še prehitro bi se razvadil pomoje.

 

Ah ne... jaz službeno vozim DSG pa EV-je pol pa svojo Mazdo na MT. Navajen sem na oboje in se mi še ni zgodilo, da bi se zafrknil in poskusil pri AT pritisniti sklopko oziroma pri MT pozabil pritisniti sklopko. Tko, da tole je več ali manj mit, da se ne bi vrnil več na MT.  Men sta oba zanimiva, ampak ne glede kaj tule porečejo, jaz osebno z MT bolj uživam... mogoče sem pa samo čuden, kdo bi vedel. ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Tilen5 napisal:

Na miati itak da ne. Drugače pa je fajn itak prej provat, pa narediti na kakem naučenem avtomatiku nekaj kilometorv pa se odločit.

Mene pa je ravno to odvrnilo.

 

Prebral sem, da ima Ford težave z GM-ovim AT, ki je v Focusu.

Sem ga šel peljat in je bil naučen kontra dinamičnemu.

Zdaj sem videl na mamini i20, da sem rabil 2-3 tedne agresije, da se je vdal in začel sodelovati.

 

Meni bi bil ok, ne bi ga pa plačal, naj bo serijsko ali pa gratis izbira. S tem, da mora bit sam menjalnik vredu. Tisti na Focusu je polom. Isto kot Slivkin avto. Pač sposojena roba.

i20n pa ga nima, ker bi mu preveč dvignilo težo in bi vplivalo na vozno dinamiko. Uradni razlog šef-a n programa.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Tilen5 napisal:

Jaz ga imam zdej 6 let. Edini minus je mogoče pikič večja poraba. Drgač o minusih največ vedo tisti ki ga sploh nimajo 😂

Podobno kot vedo o cx30 največ tisti, ki vozijo metuzalemske motorje. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel avtomatika na roadtripu po Švedskem, kjer mi je bilo kar fajn, da se mi s prestavljanjem ni bilo treba ukvarjati (predvsem po mestni vožnji Stockholm/Goteborg, kjer si okupiran z navigacijo in opazovanjem prometa v okolju, ki ga nisi navajen). 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Matick napisal:

Moj nasledn avto bo 100% avtomatik. Za tistih parkrat k bi mogoce rabu rocnega, ma pa tudi ta manual mode

 

Eh no... manual mode je pa res kr neki. To ni niti približek MT.

pred 9 urami je vzupan3 napisal:

Jaz sem imel avtomatika na roadtripu po Švedskem, kjer mi je bilo kar fajn, da se mi s prestavljanjem ni bilo treba ukvarjati (predvsem po mestni vožnji Stockholm/Goteborg, kjer si okupiran z navigacijo in opazovanjem prometa v okolju, ki ga nisi navajen). 

 

Ufff, jaz delam vse tako iz navade, da sploh ne opazim, da bi mi kaj jemalo pozornost. Je pa res, da pri cjazenju v počasni ustavlajjoči se koloni je pa dejansko nenadkriljiv. MT predvsem pa sklopka pri startu je še najslabši del filiinga, ki ga človelk ima pri MT v primerjavi z AT. Edin za burnoute je boljši MT  😂🤣

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss jah, ce mi da sanso da sam izberem prestavo ko to rabm, mi cist dost.

Ja, ce hocm vozt bl dinamicno se AT ne primerja z MT, ampak mi je to cist nepomembno ce mi je z AT bl sproscujoca voznja v vec kot 99% ostalih voznjah.

Popravljeno od Matick
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so bili ročni menjalniki dobri samo od japonskih avt. Vse ostalo, kar sem vozil in imel je bilo en kup solz več ali manj. Reno ima obupne ročne. VW ravno tako. Fiat je imel hode skoraj metrske. 

Ford ima spodobne. Morda mercedes še in Volvo. Vse ostalo je brezveze. 

Japonci zmagajo pri ročnih. Avtomat (japonski aisin) je pa itak klasa zase.

 

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je FuManchu napisal:

Meni so bili ročni menjalniki dobri samo od japonskih avt. Vse ostalo, kar sem vozil in imel je bilo en kup solz več ali manj. Reno ima obupne ročne. VW ravno tako. Fiat je imel hode skoraj metrske. 

Ford ima spodobne. Morda mercedes še in Volvo. Vse ostalo je brezveze. 

Japonci zmagajo pri ročnih. Avtomat (japonski aisin) je pa itak klasa zase.

 

 

 

Aisin = Toyota.

 

Na Mazdinem se mi je redno rikver zatikal.

Isto se je na Hyundai 1996 1. predstava.

Renault: R4, je šel gladko. Clio 2 groza, mehko, 3-4 diagonalno, kr nekaj.

i20n kratek, z dobrim občutkom, mogoče moraš bit malo možat, ima pa dosti povratne informacije.

Fiat, Punteki, kot si napisal, kot da bi stari avtobus vozil.

Alfa top menjalnik.

Focus malo boljši kot Alfa. Če bi lahko dal hode od i20n na Focusa, bi bil sanjski.

Ford PSA dizli. Jooj. Za počasne menjave ok. Pri hitrem pospeševanju pa je trmast, moraš res zabit v predstavo.

 

Moje dam za probat, če bo kdo kdaj imel željo.

Je pa dober MT težko naredit. Po vseh teh letih razvoja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je godlike napisal:

 

Aisin = Toyota.

 

Na Mazdinem se mi je redno rikver zatikal.

Isto se je na Hyundai 1996 1. predstava.

Renault: R4, je šel gladko. Clio 2 groza, mehko, 3-4 diagonalno, kr nekaj.

i20n kratek, z dobrim občutkom, mogoče moraš bit malo možat, ima pa dosti povratne informacije.

Fiat, Punteki, kot si napisal, kot da bi stari avtobus vozil.

Alfa top menjalnik.

Focus malo boljši kot Alfa. Če bi lahko dal hode od i20n na Focusa, bi bil sanjski.

Ford PSA dizli. Jooj. Za počasne menjave ok. Pri hitrem pospeševanju pa je trmast, moraš res zabit v predstavo.

 

Moje dam za probat, če bo kdo kdaj imel željo.

Je pa dober MT težko naredit. Po vseh teh letih razvoja.

Od cx30 je fenomenalen. Z dvema prstoma gre v prestavo. 

Res najboljši ročni menjalnik (tudi boljši od 6-ke) kar sem jih vozil.

Sicer pa , nikoli ne reci nikoli. 

Mogoče bo pa kdaj tudi v kakem mojem avtu avtomatski menjalnik. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po mojem skromnem mnenju, nekaj netočnosti je bilo zapisanih.  

 

Ni res, da avtomatski menjalniki žro več goriva, nekateri žro manj kot kot ista mašina z ročnim menjalnikom, nekateri, tisti s pretvornikom navora pač več.

Ni res da je vzdrževanje avtomatskega enako drago kot ročnega. Vzdrževanje nekaterih avtomatskih je dražje, drugih ne (npr. mazdin avtomatik ima neskončno življenjsko dobo olja, čeprav proizvajalec trdi drugače).

 

Je pa res, da je pri avtomatskih pri zahtevnih spustih (90% voznikov jih nikoli ne doživi) potrebno prestavit v ročni način.

 

Tam kjer avtomatik res prekaša ročnega so zahtevni vzponi v zelo zahtevnih (zimskih) razmerah. Razumem, da Slivka ne mara avtomatike, ampak...  

 

Pač, moja izkušnja. Vozim 3 avtomatike, svojega in 2 službena (eden DSG, eden pretvornik navora)  ki ju uporabljamo na terenu (teren  -  ni glih za vsak avto).

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse se strinjam, razen da je v snegu boljši.

 

Na Roglo sem šel zvečer z Alfo na 10cm nespluženega snega.

ESP-ja ni bilo mogoče ugasnit, sem pa ga dal na Dinamique, drugače mi je avto ustavljal.

Torej sem vozil gor med 2.5-4k obrati. Ker je bila tema, bi videl nasprotne luči, za to sem ovinke sekal, potem pa spet na hitrosti pridobival do naslednjega.

 

Ni mi jasno kako bi to zmogel z AT. Možno tudi da se motim 🙂

Ampak to je bilo 1x v 20 letih vožnje. Torej zelo redek in ekstrmen primer.

Sem pa olje v menjalniki zavrel. Bil je mehak kot puter. Kasneje smo opazli, da ga je nekaj kot višek ven vrgel. Dokončno pa mi je postalo jasno, ko je novi lastnik menjal olje in je bilo črno kot noč. Pa bi naj bilo lebenslang olje.

Ford ima na srečo v plastiki zajem zraka, ki piha direkt na menjalnik.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si bom še jaz dovolil napisat mnenje. Jaz vozim ročni menjalnik. Tudi ko sem kupoval avto sem gledal le ročne. Glavni razlog za to pa je, da mi je ročnega precej bolj zabavno vozit in se mi je zdelo da nekako paše k avtu, kot je Mazda 3 s 180KM.

Po drugi strani pa ima oče v Peugeotu 508 8-stopenjskega AISIN avtomatika, 160 KM dizel. Si ne predstavljam bolj primernega menjalnika. Se je ko je menjal avto branil avtomatika ampak ni bilo izbire, če je želel 2.0 motor.  Ni perfekten je pa vseeno več časa v bolj primerni prestavi, kot če bi imel ročni menjalnik. Težeko rečemo za porabo ampak bi rekel, da ni razlike ker je zaradi 8 prestav lahko zadnja res tako dolga da so tudi pri višjih hitrostih obrati izredno nizki. Torej avtomatik je meni super za avtomobile, ki jih ni plan vozit športno. In dizel francoska limuzina D razreda spada sem, pa razni 318d/320d BMWji, 2.0 TDI Passati in Audiji A4 ipd. Prevelik in pretežak avto da bi bil res zabaven. 

Za avtomobile C razreda in dol pa se mi zdi da je odvisno od uporabnika kaj išče. 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.