Jump to content

Mazda 6 2018


Recommended Posts

Pozdravljeni

 

Na mazdi se mi je v 3 mesecih pojavila 2x ista napaka danes ponovno. se je komu zgodilo podobno?. Namrec med voznjo senzorji ponorijo vklopi se MRCC, SBS, DRSS, SCBS, DSC, ISTOP...

Vozilo moram izklopiti saj vrze v safty mode. Ko ga vzgem vse deluje BP.

 

Tester izpise da je senzor zaznal nesrečo

 

Avto pa v tiptop stanju

 

d58e03401b27f209aa103b5f727fe6de.jpga9aa9f7bd63ca373a2289e90c57ec4fb.jpg

 

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

 

 

  • Confused 1
  • Sad 2

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Link to comment
Share on other sites

Odkril tezavo. Sem malo brskal po tujih forumih in sem najdel problem kateri je ocitno zmotil senzorje

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Link to comment
Share on other sites

Lol ja... to me spominja na tiste radijske igre izpred 40 in več let: .... v grmovju nekaj poči, sliši se zvok kovine, predirljiv krik v noči... prihodnjič dalje..."

  • Like 1
  • Haha 4

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

Se opravicujem ker nisem napisal

To se mi je zdajle drugic prizgalo in ko sem res razmisljal kaj je bil vzrok se mi je posvetilo

Po stajerski AC mi je nek BMW pri 150 na radarskem tempomatu iz pocasnega pasa skocil ven in je zacela mazda piskati in v head up displeyu utripati BRAKE in predvidevam da je to zmesalo senzor da se mu je po 20min nadaljne voznje odpeljalo.
Prvic je bila tezava ista samo da je bila ista prigoda v mestu seveda ne pri 150 ampak pri 50km/h

To sklepam ker je na tujem forumu tezavo opisalo kar nekaj uporabnikov da je vozilo zaznalo nalet vozil ali kako bi se lahko izrazil.

In ko se avto ponovno prizge je zadeva nazaj v bp stanju saj se senzor v maski ponovno kalibrira

Mozno pa je da je bilo na maski toliko umazanije,
samo v to malo manj dvomim ker je avto se vedno svinski in vse dela v najlepsem redu



Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk





  • Like 4

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Posts

    • Zlatih časov kot so bili do leta 2005 ne bo nikoli več.   
    • Pozdravljeni,   trenutno kulujem zgoraj omenjeno vozilo. Če slučajno kdo prodaja ali pa pozna koga, ki prodaja omenjen avto bi prosil, da me kontaktira. Na avtonetu ni nobene ponudbe. Vem, da so zelo redki ampak probat ni greh. Tudi če ima kdo kakšne nasvete pri nakupu tega modela bi zelo cenil. Najlepša hvala.   Lep pozdrav!
    • Sej veš, da tipkovnica vse prenese pa, če klikneš 4, 5 al pa 6 🤪   Ampak resno je pa to, da ti 200 uporabnikov spritmonitorja pravi, da ima z X motorji v povprečju 7l/100km bi pa težko pdvomil da vsi tile vpisujejo te podatke in lažejo, da je poraba višja kot dejanska. Zakaj bi počeli to?   Pri 150KM G motorju je poraba tudi okoli 7 litrov v povprečju pri tem, da je tam verjetno prednost to, da so vsi samo prednje gnani pa bolj prevladujejo ročni menjalniki kot pri X motorju. Ampak vseeno.   Zmaga itek dizel s 5,5 porabe. ampak bolj mi je fascinantno, kako je na Mazdi 3 pol litra manj porabe v povprečju kot na CX-30. Tolk govora o ekologiji pa avto industrija dobesedno sili v kupovanje neaerodinamičnih SUV ceglov. Pa razumi, če lahko.    
    • Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.   Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji. 
    • Sej lepo, da si optimist, ampak tako kot ni bilo gorivo krivo za podražitve tudi za pocenitve ne more bit. Pač lakomnost in požrtnost nima vzroka niti v vojni v Ukrajini, ne v Putinu, še najmanj pa v nekih vremenskih spremembah. je pa vse to le silno priročen izgovor za rajo, sploh tisto najbolj naivno.
  • Who's Online (See full list)

    • There are no registered users currently online
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.