Klemen99 Posted December 6, 2022 Report Share Posted December 6, 2022 Pozdravljeni, trenutno kulujem zgoraj omenjeno vozilo. Če slučajno kdo prodaja ali pa pozna koga, ki prodaja omenjen avto bi prosil, da me kontaktira. Na avtonetu ni nobene ponudbe. Vem, da so zelo redki ampak probat ni greh. Tudi če ima kdo kakšne nasvete pri nakupu tega modela bi zelo cenil. Najlepša hvala. Lep pozdrav! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z M A J Posted December 7, 2022 Report Share Posted December 7, 2022 Scream, kolega s foruma ti lahko poda večletne lastniške izkušnje. Curko je tudi imel 1.8 B, koliko se spomnim. 2 Quote Lepa kot slika, na sliki pa traktor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemen99 Posted December 8, 2022 Author Report Share Posted December 8, 2022 Koliko sem si bral in slišal so to baje zelo dobre mašine, če jih redno vzdržuješ. Mogoče veš kje imajo hibe? hvala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazdaman Posted December 8, 2022 Report Share Posted December 8, 2022 1,8 pije olje od 100.000 naprej 1 Quote Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si Link to comment Share on other sites More sharing options...
MazdaBoy Posted December 10, 2022 Report Share Posted December 10, 2022 dne 8. 12. 2022 ob 14:00 je Klemen99 napisal: Koliko sem si bral in slišal so to baje zelo dobre mašine, če jih redno vzdržuješ. Mogoče veš kje imajo hibe? hvala Res je, odlične mašine so 👍 1 Quote 1. Mazda 323f, 2. Mazda6 & Chrysler PT Cruiser, 3. Audi A5 Sportback, 4. Mazda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scr3am Posted December 11, 2022 Report Share Posted December 11, 2022 (edited) Pri prvi generaciji je največji bau bau - RJA. Problematične so zadnje obrobe, pragovi, vrata in pa blatniki. Tudi to je res, da 1.8 in 2.0 motorji znajo mal več olja popapat. Meni je začela "piti" olje pri 180.000 km. Poraba olja je bila 1l/5.000 km, kar načeloma ni tak big deal. Pri bmwjih in ostalih znamkah je to nekaj čisto normalnega. Kakorkoli jaz sem preventivno naredil generalko (novi batni obročki in tefloni). Avto sem nato imel še vrsto let in sem ga prodal, ko je imela na števcu 320.000 km. Od dneva, ko sem naredil generalko, ter do dneva ko sem ga prodal je popila 0,6l olja na 20.000 km. Kar je pa povsem normalna poraba. Strošek generalke je bil takrat 450€. Jaz osebno bi iskal 2.3 motor, ker je 1.8 s svojimi 120 konji kar malo podhranjena. Pa poleg tega je pri prvi generaciji bencinarjev GT oprema na voljo samo z 2.3 motorjem. V kolikor pa želiš 1.8 pa glej za FL modelom. Načeloma so kao malo bolj zaščitene zadnje obrobe in pa notranjost je dost lepša, kot pred FL. S FL modelom so tudi glavni žarometi temni. Pomemben podatek je tudi ta, da 1.8 nima šeste pristave medtem, ko jo 2.0 in 2.3 FL imata. Edited December 11, 2022 by Scr3am 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z M A J Posted December 11, 2022 Report Share Posted December 11, 2022 pred 46 minutami je Scr3am napisal: Pri prvi generaciji je največji bau bau - RJA. Problematične so zadnje obrobe, pragovi, vrata in pa blatniki. Tudi to je res, da 1.8 in 2.0 motorji znajo mal več olja popapat. Meni je začela "piti" olje pri 180.000 km. Poraba olja je bila 1l/5.000 km, kar načeloma ni tak big deal. Pri bmwjih in ostalih znamkah je to nekaj čisto normalnega. Kakorkoli jaz sem preventivno naredil generalko (novi batni obročki in tefloni). Avto sem nato imel še vrsto let in sem ga prodal, ko je imela na števcu 320.000 km. Od dneva, ko sem naredil generalko, ter do dneva ko sem ga prodal je popila 0,6l olja na 20.000 km. Kar je pa povsem normalna poraba. Strošek generalke je bil takrat 450€. Jaz osebno bi iskal 2.3 motor, ker je 1.8 s svojimi 120 konji kar malo podhranjena. Pa poleg tega je pri prvi generaciji bencinarjev GT oprema na voljo samo z 2.3 motorjem. V kolikor pa želiš 1.8 pa glej za FL modelom. Načeloma so kao malo bolj zaščitene zadnje obrobe in pa notranjost je dost lepša, kot pred FL. S FL modelom so tudi glavni žarometi temni. Pomemben podatek je tudi ta, da 1.8 nima šeste pristave medtem, ko jo 2.0 in 2.3 FL imata. Ja 6. prestavo je res tudi 2.3B dobil šele v pomlajenem modelu, ki so precej redki na slovenskem tržišču. Moja 2003 letnik je seveda imela zgolj 5 prestav, olja pa sem krepko dolival, morda je svoje prispevalo tudi 250000km na avtoplin. 1 Quote Lepa kot slika, na sliki pa traktor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boss Posted December 11, 2022 Report Share Posted December 11, 2022 Mi mamo doma eno tako polnoletno s tem motorjem in je bila takrat leta 2005 celo prva FL v Sloveniji. Ima pa le dobrih 110kkm 🤣 in je čist nereprezentativen primerek glede porabe olja. Problem je bil le to, da je fotr nekje slišal, da ta motor pije olje in je šel preverit. Obriše palčko da nazaj v cevko in potegne ven pa palčka suha. Vzame liter olja in pol litra notri zlije - palčka skoraj suha, komaj kaj olja vidnega spodaj. Dolije še pol pa je bil hepi k tranzistor, ko mi je povedal, kako je uspešno dolil olje. Jaz debelo pogledam pa mu rečem, da je to nemogoče, ker ima od menjave olja manj kot 3000 prevoženih. Grem preverit in prvo kar ugotovim, je da palčka sploh ni bila porinjena do konca. In ja seveda olje je bilo daleč čez maksimum. Pa je šlo nekaj ur in precej packarije, da sem brez kanala spustil tisti liter spet ven. 😡 1 1 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z M A J Posted December 11, 2022 Report Share Posted December 11, 2022 pred 28 minutami je Boss napisal: Mi mamo doma eno tako polnoletno s tem motorjem in je bila takrat leta 2005 celo prva FL v Sloveniji. Ima pa le dobrih 110kkm 🤣 in je čist nereprezentativen primerek glede porabe olja. Problem je bil le to, da je fotr nekje slišal, da ta motor pije olje in je šel preverit. Obriše palčko da nazaj v cevko in potegne ven pa palčka suha. Vzame liter olja in pol litra notri zlije - palčka skoraj suha, komaj kaj olja vidnega spodaj. Dolije še pol pa je bil hepi k tranzistor, ko mi je povedal, kako je uspešno dolil olje. Jaz debelo pogledam pa mu rečem, da je to nemogoče, ker ima od menjave olja manj kot 3000 prevoženih. Grem preverit in prvo kar ugotovim, je da palčka sploh ni bila porinjena do konca. In ja seveda olje je bilo daleč čez maksimum. Pa je šlo nekaj ur in precej packarije, da sem brez kanala spustil tisti liter spet ven. 😡 DeSUS strategija merjenja olja, jao. :( 1 1 Quote Lepa kot slika, na sliki pa traktor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemen99 Posted December 13, 2022 Author Report Share Posted December 13, 2022 Pozdavljeni, hvala vsem za dobre napotke. Na žalost se vrjetno ne da preverit, če mašina pije olje ali ne?🧐 Trenutno je eden objavljen na avtonetu 1.8i facelift 2005 letnik. Stranka mi je dala vin in so od 2016 naprej km realne... če pa jih je pred tem kdo zbil pa bog ve. https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=17915018 Zanima me tudi kako je z ketnami... ali dolgo držijo... kdaj ponavadi začnejo ružit in koliko je strošek menjave? Hvala! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FuManchu Posted December 13, 2022 Report Share Posted December 13, 2022 Seveda se da. Če je izpušna cev mastna zadaj žre. Tako, da kr prste v cev pa mal povrtaš noter 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scr3am Posted December 14, 2022 Report Share Posted December 14, 2022 Jest sem imel izpušno cev suho kot poper. S ketno ne boš imel problemov. Sigurno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemen99 Posted December 14, 2022 Author Report Share Posted December 14, 2022 Super, za ketno me je najbolj skrbelo, da imajo kje težave, ker mi je avto ki sem ga pred kratkim kupo zaribal in mi res ni še enkrat met tega sranja. Je kakšna frka da se preveri če olje pije? Hvala vsem za odgovore. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brane Posted December 14, 2022 Report Share Posted December 14, 2022 Najboljše da vprašaš lastnika koliko olja porabi,tudi če 2 litra na 10000 km ni panike.Če je več pa kanto v bunker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted December 14, 2022 Report Share Posted December 14, 2022 Pred eno uro je Brane napisal: Najboljše da vprašaš lastnika koliko olja porabi,tudi če 2 litra na 10000 km ni panike.Če je več pa kanto v bunker Kako, kaj ni bilo rečeno, da so tej benzinski motorji večni? Sedaj pa 2litra olja na 10000 km?? Saj daš skoraj več za olje kot benz. 1 Quote Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brane Posted December 14, 2022 Report Share Posted December 14, 2022 pred 5 minutami je Alex napisal: Kako, kaj ni bilo rečeno, da so tej benzinski motorji večni? Sedaj pa 2litra olja na 10000 km?? Saj daš skoraj več za olje kot benz. Poglej kaj piše v navodilih od avta o porabi motornega olja, kupi citroena ali wv pa boš videl kaj je poraba olja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jest Posted December 14, 2022 Report Share Posted December 14, 2022 pred 48 minutami je Alex napisal: Kako, kaj ni bilo rečeno, da so tej benzinski motorji večni? Sedaj pa 2litra olja na 10000 km?? Saj daš skoraj več za olje kot benz. V prirocniku za tvoj avto pise, da je lahko poraba do 0,8l/1.000 km…. Torej celo do 8l/10.000 km 1 2 1 Quote lp Thomas mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shrek Posted December 14, 2022 Report Share Posted December 14, 2022 Neee nooo... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted December 14, 2022 Report Share Posted December 14, 2022 pred 46 minutami je Jest napisal: V prirocniku za tvoj avto pise, da je lahko poraba do 0,8l/1.000 km…. Torej celo do 8l/10.000 km Lahko bi zajca ujel, lahko pa tudi lisico. 1 Quote Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scr3am Posted December 15, 2022 Report Share Posted December 15, 2022 (edited) To je samo varka, da je servis zaščiten in da ne moreš uveljavljati garancije. Usak mehanik ti bo rekel, da je to močno pretirana poraba olja in da je daleč od normalne. Moja sestka (2.5 motor) popije ene pol litra olja na 20k km. Trenutno ima 270.000 km. To je normalna oz. super poraba. Edited December 15, 2022 by Scr3am 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boss Posted December 15, 2022 Report Share Posted December 15, 2022 To je zato ker maš zastarel motor 2.5 🤪 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brane Posted December 15, 2022 Report Share Posted December 15, 2022 Stara koka dobra juha 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bini Posted December 15, 2022 Report Share Posted December 15, 2022 (edited) pred 59 minutami je Boss napisal: To je zato ker maš zastarel motor 2.5 🤪 Dizlercam se pa nekaj olja celo pridela......😁😉 (na šipki tako zgleda ) Edited December 15, 2022 by Bini 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted December 15, 2022 Report Share Posted December 15, 2022 pred 47 minutami je Bini napisal: Dizlercam se pa nekaj olja celo pridela......😁😉 (na šipki tako zgleda ) Na nekaterih res, a to ni moja.😋 1 Quote Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jest Posted December 15, 2022 Report Share Posted December 15, 2022 Bos pa imel zato lahko kmalu probleme pri registraciji oz. tehnicnem pregledu… Filtri trdnih delcev (DPF): kmalu težave za tiste, ki ga nimajo več? - Novice - Avto Magazin AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI Časi, ko bodo na tehničnih pregledih preverjali, ali so vozila opremljena s filtri trdih delcev so vse bližje 1 1 Quote lp Thomas mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.