Skoči na vsebino

Število prodanih Mazd po modelih


Jest

Priporočeno sporočilo

Pred eno uro je sportman333 napisal:

Nastaja spor med Mazda lastniki :), to bo še zanimivo, kokice in pivo sta že pripravljena :)

Ni spora. Samo debatiramo, kaj vse ima cx30 in kaj nima 6-ka.😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 49 minutami je Slivka napisal:

Bolj ko berem, bolj se mi zdi, da je glavna razlika ta, da imajo CX-30 lastnike z nabildanim egom, šestke pa ne...

Jaz imam obe. Kam spadam? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Bini napisal:

Ja,pozabil si na 7mo zračno blazino,na šobe v brisalcih na normalen naslon za roko,ki je funkcionalen in še mogoče kaj....👍 Pa tudi zastarel model je,ki ni več konkurenčen......:nevem:

Je pa tudi res,da ko sem jaz kupoval avto je bila večja razlika v ceni oziroma dobil sem popust,ki ga sedaj bojda ni več....😉

Pa si ti uredu? KAJ ŠE? ODPRI SEZNAM OPREME GT PLUS IN REVOLUTION IN MI POVEJ KAJ IMAŠ VEČ OD 6ke? A vi mate izmišljeno opremo da se vsak avto konfigurira po svoje in ima “še kaj”? 
 

Dej prosim te razloži mi, po katerem kriteriju je model 6ke nekonkurenčen? Po opremi? Ali čem drugem? Si padel pod vpliva neoliberalnega kapitalizma, kjer veselo menjavaš vedno “na boljše”? In potem kupiš avto s plastičnim motorjem? 

  • Haha 2
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Gelipter napisal:

Res jee...moja cx30 x motor  ima še opozorilo če ti vozilo prihaja bočno levo ali desni in vzvratno ter usnje in Bosse ozvočenje in električno nastavitev prvih sedežev. To je maximalna oprema za CX30 TOP ..😆😁Zoom zoom 

Preberi si katere opreme se primerja???. Jaz imam vse kar imaš ti, pa tega ne razlagam, ker se primerja GT PLUS in REVOLUTION.

pred 13 urami je sportman333 napisal:

Nastaja spor med Mazda lastniki :), to bo še zanimivo, kokice in pivo sta že pripravljena :)

Spora ni, imamo samo nepismene ljudi, ki so se odločili za plastično zibajočo gajbico, kEr iMa VeČ oPrEmE. Stvari so črno bele na papirju, forum pa prenese vse :prstgor:

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Gelipter napisal:

Res jee...moja cx30 x motor  ima še opozorilo če ti vozilo prihaja bočno levo ali desni in vzvratno ter usnje in Bosse ozvočenje in električno nastavitev prvih sedežev. To je maximalna oprema za CX30 TOP ..😆😁Zoom zoom 

Samo še končna sloja barve manjkata tvoji CX-30 (na siv špric kit 🤣).

 

Meni pa za to opremo ni kaj dosti mar. Pri nakupu je mamljiva, potem pa s časoma spoznam, da od vse te ropotije/opcij rabim 3, mogoče 5 stvari. Recimo s strešnim oknom smo se igrali kakšen mesec, od takrat pa je 99,9% časa zložen, kot da ga ni. Uporabljam opozarjanje na mrtvi kot, vzratno kamero, parkirne senzorje, odklepanje na gumbek ključavnice.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je NevLado napisal:

Preberi si katere opreme se primerja???. Jaz imam vse kar imaš ti, pa tega ne razlagam, ker se primerja GT PLUS in REVOLUTION.

Spora ni, imamo samo nepismene ljudi, ki so se odločili za plastično zibajočo gajbico, kEr iMa VeČ oPrEmE. Stvari so črno bele na papirju, forum pa prenese vse :prstgor:

Ugotovili smo, da je pač 6-ka star model, že kar desetletje na trgu.😉

Benzinski motor 2,5 e tudi že v letih in ni nikakor več konkurenčen novemu, cx motorju 186.

Tako ga cx30 prekaša z modernim, tehnološko sodobnim motorjem v porabi,notranji opremi, s samim udobjem med vožnjo,tišjo vožnjo. 

Edino prostorsko ima 6-ka nekaj več prostora in sicer v prtljažniku in na zadnjih sedežih za  kolena. 

Mazda je že sama ugotovila, da se 6-ka  slabo prodaja in jo umaknila iz proizvodnje in prodaje. Nove6-ke ni več na vidiku. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje je bolje, ce pises v ednini... ker taksno je tvoje mnenje... in si pomoje med redkimi, ki pravi, da je mazdin bencinski 2.5 litrski motor zastarel ... X motor je sicer tehnolosko res mogoce sodoben... je pa eksotika... in nihce se ne ve, kaj bo s tem motorjem cez 5, 10 let ... Tudi trenutni dizelski motorji so bili pred nekaj leti tehnolosko sodobni... kaj pa danes po recimo 10ih letih, ko jih precej jamra nad problemi z DPF, injektorji, ... in vecina priporca raje bencinski motor? Sestice se ne prodajajo vec s Sloveniji... se vedno pa se prodajajo po drugih trgih... in vse bolj glasne so govorice, da bo dobila naslednjico ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 57 minutami je Gregster napisal:

Hmm, nekaj mi pravi, da bo Aleks v prihodnje nabavil mazdo z 2.5 motorjem😏

Nope... Če že bom (ko bom zamenjal 6-kp) bo to benzinar z 240 konjički (turbo). 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Ugotovili smo, da je pač 6-ka star model, že kar desetletje na trgu.😉

Benzinski motor 2,5 e tudi že v letih in ni nikakor več konkurenčen novemu, cx motorju 186.

Tako ga cx30 prekaša z modernim, tehnološko sodobnim motorjem v porabi,notranji opremi, s samim udobjem med vožnjo,tišjo vožnjo. 

Edino prostorsko ima 6-ka nekaj več prostora in sicer v prtljažniku in na zadnjih sedežih za  kolena. 

Mazda je že sama ugotovila, da se 6-ka  slabo prodaja in jo umaknila iz proizvodnje in prodaje. Nove6-ke ni več na vidiku. 

Seveda da je star model, ni pa nikakor zastarela. Lahko pomagaš Biniju formulirat odgovor na vprašanje, ker po pregledu objektivnih dejstev ne vidim, v čem je CX-30 tako bolj waw kot 6ka. Še več, motor 2.5 za katerega trdiš da ni konkurenčen novemu, X186 motorju, je vgrajen v sam vrh Mazdine ponudbe, model CX-60. Tam so se za ta dinozaverski motor odločili zaradi odličnih performanc in vzdržljivega delovanja. Zame motor s plastičnim karterjem ni motor, ampak tempirana bomba, kjer lahko samo čakam, kje bo olje pogledalo ven. Še več, poraba bencina kljub nižji številki kot pri 2.5 motorju ne odraža dejanskega stroška, ki ga s tem motorjem imaš, sploh ko prišteješ še dodatne menjave obrabljivih delov, npr svečk na celo 60 tisoč. Ko potegneš črto ugotoviš, da je X186 motor slabša izbira, kot G194. Vsaj zame, ko letno prevozim 30kkm.

 

  • Všeč 4
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je NevLado napisal:

Seveda da je star model, ni pa nikakor zastarela. Lahko pomagaš Biniju formulirat odgovor na vprašanje, ker po pregledu objektivnih dejstev ne vidim, v čem je CX-30 tako bolj waw kot 6ka. Še več, motor 2.5 za katerega trdiš da ni konkurenčen novemu, X186 motorju, je vgrajen v sam vrh Mazdine ponudbe, model CX-60. Tam so se za ta dinozaverski motor odločili zaradi odličnih performanc in vzdržljivega delovanja. Zame motor s plastičnim karterjem ni motor, ampak tempirana bomba, kjer lahko samo čakam, kje bo olje pogledalo ven. Še več, poraba bencina kljub nižji številki kot pri 2.5 motorju ne odraža dejanskega stroška, ki ga s tem motorjem imaš, sploh ko prišteješ še dodatne menjave obrabljivih delov, npr svečk na celo 60 tisoč. Ko potegneš črto ugotoviš, da je X186 motor slabša izbira, kot G194. Vsaj zame, ko letno prevozim 30kkm.

 

To vse povej Mazdinim inžinerjem, očitno v novi dobi ne znajo narediti boljšega motorja od g194 🤔

Tega motorja ni v ponudbi pri cx-30 ker bi bil predrag in prepožrešen zato pa imajo v ZDA 2.5 X motor😊

Ps; si nisem mislil, da bo tak rompompom..... 🥴:nevem:

  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Bini napisal:

To vse povej Mazdinim inžinerjem, očitno v novi dobi ne znajo narediti boljšega motorja od g194 🤔

Tega motorja ni v ponudbi pri cx-30 ker bi bil predrag in prepožrešen zato pa imajo v ZDA 2.5 X motor😊

Ps; si nisem mislil, da bo tak rompompom..... 🥴:nevem:

 

Čak mal kakšen X motor 2.5? Kje ti ta info jemlješ? Kolikor je meni znano je od X motorjev le 2.0 in zdajle prihaja 3.0 za CX-60 in verjetno še za druge večje modele. Imajo pa v USA, kjer nimajo EU kretenov nad sabo, 2.5 litrski turbo motor in to je za moje pojme bila in bo ena najboljših kombinacij, ki nadomesti celotni spekter ponudbe tudi kot bolj performance motor.

 

So sicer imeli v planu, da 2.0 X motorju dodajo turbino, ampak se je izkazalo, da vsaj za nekaj časa ne dosegajo vzdržljivosti in neproblematičnosti delovanja, tako da turbota v X motorjih verjetno še nekaj časa ne bo. Tudi X 3.0 kot kaže ni najboljša rešitev tako, da bo ostal NA motor, ki pa kot kaže bo bolj entry level motorja za CX-60 in da več stavijo na 2.5 PHEV in celo 3.3 dizla.

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je Boss napisal:

 

Čak mal kakšen X motor 2.5? Kje ti ta info jemlješ? Kolikor je meni znano je od X motorjev le 2.0 in zdajle prihaja 3.0 za CX-60 in verjetno še za druge večje modele. Imajo pa v USA, kjer nimajo EU kretenov nad sabo, 2.5 litrski turbo motor in to je za moje pojme bila in bo ena najboljših kombinacij, ki nadomesti celotni spekter ponudbe tudi kot bolj performance motor.

 

So sicer imeli v planu, da 2.0 X motorju dodajo turbino, ampak se je izkazalo, da vsaj za nekaj časa ne dosegajo vzdržljivosti in neproblematičnosti delovanja, tako da turbota v X motorjih verjetno še nekaj časa ne bo. Tudi X 3.0 kot kaže ni najboljša rešitev tako, da bo ostal NA motor, ki pa kot kaže bo bolj entry level motorja za CX-60 in da več stavijo na 2.5 PHEV in celo 3.3 dizla.

 

 

S tem  tvojim opevanim 2,5 turbo motorjem naredijo s cx 30 od 400-450 kilometrov z enim tankom. To pa vem, ker sem na njihovem cx30 forumu. 

Imajo tudi ta 2,5 litrski navaden motor, ki se pa ga vsi branijo oziroma ko ga kupijo je skoraj vsem žal, da niso kupili raje turbo. In ko kupijo turbo jim žal ker so stalno na benzinski črpalki. To je še vedno star benzinski  2.5  požrešen motor. Konkurenca ima veliko boljše turbo motorje z večjo konjenico in  znatno nižjo porabo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je NevLado napisal:

Seveda da je star model, ni pa nikakor zastarela. Lahko pomagaš Biniju formulirat odgovor na vprašanje, ker po pregledu objektivnih dejstev ne vidim, v čem je CX-30 tako bolj waw kot 6ka. Še več, motor 2.5 za katerega trdiš da ni konkurenčen novemu, X186 motorju, je vgrajen v sam vrh Mazdine ponudbe, model CX-60. Tam so se za ta dinozaverski motor odločili zaradi odličnih performanc in vzdržljivega delovanja. Zame motor s plastičnim karterjem ni motor, ampak tempirana bomba, kjer lahko samo čakam, kje bo olje pogledalo ven. Še več, poraba bencina kljub nižji številki kot pri 2.5 motorju ne odraža dejanskega stroška, ki ga s tem motorjem imaš, sploh ko prišteješ še dodatne menjave obrabljivih delov, npr svečk na celo 60 tisoč. Ko potegneš črto ugotoviš, da je X186 motor slabša izbira, kot G194. Vsaj zame, ko letno prevozim 30kkm.

 

A to resno, da ima CX-30 plastičen karter? 😲

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Alex napisal:

S tem  tvojim opevanim 2,5 turbo motorjem naredijo s cx 30 od 400-450 kilometrov z enim tankom. To pa vem, ker sem na njihovem cx30 forumu. 

Imajo tudi ta 2,5 litrski navaden motor, ki se pa ga vsi branijo oziroma ko ga kupijo je skoraj vsem žal, da niso kupili raje turbo. In ko kupijo turbo jim žal ker so stalno na benzinski črpalki. To je še vedno star benzinski  2.5  požrešen motor. Konkurenca ima veliko boljše turbo motorje z večjo konjenico in  znatno nižjo porabo. 

 

Mojim? Jaz nimam tega motorja, vem pa da ga Mazda daje praktično v vsak svoj model le v malčke in Miato ne. Če je motor zanič ga ne bi tlačili not. Fre za zelo bulletproof motor in marsikje to pali bolj kot liter nižja poraba le tu v EU so nas prisilili, da preračunavamo decilitre in da smo si morali najti novo zabavo, ki se ji reče: "kateri avto manj porabi". Sem sam tud zraven, da ne bo kdo mislil, da sebe ne vidim v tej igrici.

 

To, da turbo motor, ki ima 70KM več kot navadni porabi dodatni liter je verjetno razumljivo sploh zato ker ameri jamrajo, da je NA prešvoh v bistvu pa ga ne znajo niti vozit, ker je moč v višjih obratih. Pri turbu pa bistveno nižje in tam avto dejansko precej bolj gre pa seveda, ker je konjenica prej na voljo jo tud večkrat uporabljajo... ampak konjenica pač rabi tud, da se odžeja in tu je razlika. Verjetno ne moreš pričakovat, da bo šlo na hlape.

 

Recimo od KIA 1.6T motor z 204KM (to sem dolgo časa imel v najožjem izboru) pod 8 litrov ne gre, raje preko 9, če se ga vozi tako kot se turbaka vozi in da se uporablja konjažo, ki je na voljo. Tako, da razen, če gre za hibride bodo navadni avti, tam pri okoli 200KM moči in podobno maso, rabili precej podobno količino goriva na 100km.

 

Razliko pri porabi se da narest zgolj v tem, da če maš mlinček in ga voziš počasi, penzionistično na relacije v nizkih obratih, kjer bo največ razlike ravno zaradi porabe na samem motorju, ker 1.2 Turbo mlinček ima precej manj trenja in masnega upora ter manjših masnih pospeškov kot pa 2,5 litrski motor pa ne gleda al gra za turbo al pa NA. In verjemi, če bosta oba pognala v ovinke in izrabljala vso moč, ki je na voljo bo poraba zelo zelo podobna.

 

 

 

 

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 55 minutami je Janez007 napisal:

A to resno, da ima CX-30 plastičen karter? 😲

 

Alexov sigurno nima... ostali pa baje da ja glede na to, da so opozorila pri servisiranju..

 

Special Service Tools (SST) & Equipment
New SST has been established, 5 items for SKYACTIV-X(HF), 4 items for body & chassis of New Mazda 3. 
Also, we have informed the required Equipment for technical service.
1) The SST of Engine Cradle Set is necessary to avoid a damage of Plastic Oil Pan used in SKYACTIV-X, which is used with the engine lifter in combination (generally available equipment, please check the required dimensions in the Service Information).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Boss napisal:

 

Alexov sigurno nima... ostali pa baje da ja glede na to, da so opozorila pri servisiranju..

 

Special Service Tools (SST) & Equipment
New SST has been established, 5 items for SKYACTIV-X(HF), 4 items for body & chassis of New Mazda 3. 
Also, we have informed the required Equipment for technical service.
1) The SST of Engine Cradle Set is necessary to avoid a damage of Plastic Oil Pan used in SKYACTIV-X, which is used with the engine lifter in combination (generally available equipment, please check the required dimensions in the Service Information).

 

Zato pa manj žrejo, ker so s plastiko zmanjšali težo. Ali je to korak naprej, ali nazaj? Sem pa zasledil, da lahko kupiš kovinski karter za cca 200€.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Janez007 napisal:

 

Zato pa manj žrejo, ker so s plastiko zmanjšali težo. Ali je to korak naprej, ali nazaj? Sem pa zasledil, da lahko kupiš kovinski karter za cca 200€.

No, tudi če je to res, a je kdo od vas že kdaj razbil karter? To še lahko zgodi edino pacientom, ki ne pazijo, kako vozijo. No, če se bo izkazalo za potrebno, bomo pa dali ta drobiž za kovinski (aluminijasti) pokrov. 😉

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.