Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, 

 

danes sem glih pripeljal svojo novo Mazdo 6 1.8 bencinar domov. Med vožnjo domov je bil kazalec temparature motorja konstantno na minimumu. Ko sem se kje ustavil in pustil avto v prostem teku se je pa začel kazalec dvigovat. Parkrat se je vklopil tudi fen, tako da to dela. Ko sem nato peljal dalje je temparatura šla nazaj na minimum. Se je termostat slučajno zataknil v odprti poziciji?

 

Hvala vsem za pomoč.

 

Lep pozdrav

Napisano

Verjetno da res - termostatski ventil je ostal odprt. Ni kej, menjat, to je tolk pocen, da tud če fališ ne bo panike. 12 EUR cca.

33112_1.png

Napisano
pred 23 minutami je Scr3am napisal:

Vrjetno termostat ja. Bodi vesel, da je ostal odprt namesto zaprt :)

Po navadi ostane odprt.....😉

Napisano
pred 12 urami je Klemen99 napisal:

Pozdravljeni, 

 

danes sem glih pripeljal svojo novo Mazdo 6 1.8 bencinar domov. Med vožnjo domov je bil kazalec temparature motorja konstantno na minimumu. Ko sem se kje ustavil in pustil avto v prostem teku se je pa začel kazalec dvigovat. Parkrat se je vklopil tudi fen, tako da to dela. Ko sem nato peljal dalje je temparatura šla nazaj na minimum. Se je termostat slučajno zataknil v odprti poziciji?

 

Hvala vsem za pomoč.

 

Lep pozdrav

Uhmmm, kliči nazaj prodajalca naj objasne situacijo?

 

Ali se je na testni vožni zgodila enaka zadeva?

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Uhmmm, kliči nazaj prodajalca naj objasne situacijo?

 

Ali se je na testni vožni zgodila enaka zadeva?

Jaz vem, da bi tako naredil.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 10 minutami je FuManchu napisal:

Jaz vem, da bi tako naredil.

Tudi jaz to počnem, lažje, kot da bi bral navodila. 😃

 

Je pa tako, da do sedaj še nikoli ni nihče od prodajalcev priznal, da bi zadeva nagajala že pred predajo vozila. :) Enkrat je bil strošek uparjalnik klime pri VW Sharanu, danes bi to koštalo najmanj kakšnih 1.000 €. 😏

 

Pri Mazdi 6 sem zagledal utripajočo rdečo lučko, takoj ko sem jo odpeljal, vendar prodajalec pravi, da je on ni opazil. Tudi možno. 🙃 😃 Na srečo se je to zgodilo v BTC in me je Jure takoj potolažil in so rešili pod garancijo. 

Napisano

Na testni vožnji vem, da sem opazoval kaj se dogaja z temperaturo in je bil motor segret malo pod polovico. Vozil sem ga kakšnih 5 minut prav tako je bil avto kar nekaj časa v prostem teku in se je parkrat vklopil ventilator. Sem klical prodajalca takoj ko sem opazil in je rekel, da je pri njemu vedno bila temperatura normalna in da ko je bil v prostem teku se je vklapljal ventilator. 

 

Pač motor je bil seveda normalno topel ko sem prišel domov (nekje 140 km), ampak števec za temperaturo je kazal, res čisto majčkeno nad minimumom. Danes zjutraj je začel avto greti notranjost po parih minutah. Ne morem pa rečt, da je grel močno, ker ga imam komaj 1 dan. hahah

 

Jutri zamenjam termostat in vidim, kako bo na stvari.

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Tudi jaz to počnem, lažje, kot da bi bral navodila. 😃

 

Je pa tako, da do sedaj še nikoli ni nihče od prodajalcev priznal, da bi zadeva nagajala že pred predajo vozila. :) Enkrat je bil strošek uparjalnik klime pri VW Sharanu, danes bi to koštalo najmanj kakšnih 1.000 €. 😏

 

Pri Mazdi 6 sem zagledal utripajočo rdečo lučko, takoj ko sem jo odpeljal, vendar prodajalec pravi, da je on ni opazil. Tudi možno. 🙃 😃 Na srečo se je to zgodilo v BTC in me je Jure takoj potolažil in so rešili pod garancijo. 

Ni videl lučke :vskalo:,ti prodajalci se delajo večje budale kot so.....:nevem:

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Evo, termostat zamenjan. Temparature kaže kot mora.👍 Sem pa zdaj odkril, da avto ko je topel, ko se ustavim pri kaksni rdeči luči npr. mi obrati v prostem teku padejo na 750 nekje, mogoče malo manj in kakšnih 4x avto zavribira rahlo, tako sinusno al kako naj opišem, kot da zavibrira za 1 sekundo, potem neha za 1 sekundo, potem spet zavibrira in to se zgodi kaksnih 4x nekje.. potem pa vse normalno. Prav tako v tistem ko zavibrira se luči malce zatemnijo. Vrjetno tudi obrati malce padejo v tistem ko zavibirira oz. je to razlog da zavibrira. Kaj bi lahko to bilo? Hvala vsem.

Napisano
pred 8 minutami je Klemen99 napisal:

Evo, termostat zamenjan. Temparature kaže kot mora.👍 Sem pa zdaj odkril, da avto ko je topel, ko se ustavim pri kaksni rdeči luči npr. mi obrati v prostem teku padejo na 750 nekje, mogoče malo manj in kakšnih 4x avto zavribira rahlo, tako sinusno al kako naj opišem, kot da zavibrira za 1 sekundo, potem neha za 1 sekundo, potem spet zavibrira in to se zgodi kaksnih 4x nekje.. potem pa vse normalno. Prav tako v tistem ko zavibrira se luči malce zatemnijo. Vrjetno tudi obrati malce padejo v tistem ko zavibirira oz. je to razlog da zavibrira. Kaj bi lahko to bilo? Hvala vsem.

Takrat ko ti zavibrira ti te obrate 750 lovi in umirja. Ko je meni to začelo delat na alfi 156 je crknil "luft meser".....☹️ Mogoče je kaj drugega.....🤔

Napisano (urejeno)

Tak mi je tresla občasno v križiščih M2.

Uradni servis je čistil loputo, potem pa so rekli, če ni napake ni nič. Pelko je spucal LMM.

Pa se je ponovilo čez par mescev. Sem dal noter Denso za 120€ (tak nekak mam v spominu).

Sedaj je ta bolj dolgo not, kot je bil originaln.

pred 38 minutami je Klemen99 napisal:

To je mass airflow sensor? Tega se da tudi brezplačno sčistiti ne? Mogoče ima kdo kaj prakse z tem, lahko kaj več pove?

Pelko ga je čistil z fergazer sprejom oz. nekaj podobnega. Je pa zelo občutljiv in je verjetno imel posledice.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 5 urami je Klemen99 napisal:

To je mass airflow sensor? Tega se da tudi brezplačno sčistiti ne? Mogoče ima kdo kaj prakse z tem, lahko kaj več pove?

Če crkne crkne ni pomoči in se tudi nič ne čisti. Lahko pa, da ni to to ,da te slučajno ne zavede ta moj nasvet,samo omenil sem za lažje iskanje okvare....😉👍

Napisano

Se mi zdi, da je vibriranje zdajle ko sem prišel zjutraj v službo (nekje 12 km) konstantno. Ni zelo zelo močno, ampak če prisloniš roko na volan čutiš in pa tudi sliši se, obrsti so točno na 750. Če dvignem obrate na 900, motor lepo teče brez kakršnih koli vibracij. Bi mogoče bila loputa za očistit?

Napisano

Prvo očisti loputo. Potegni dol kleme iz akumulatorja za 10 min. Tak se je na Alfi naredil reset brez OBD. Potem vozi. Če bo težava še prisotna, čisti LMM.

Napisano
pred 16 urami je Klemen99 napisal:

Evo, termostat zamenjan. Temparature kaže kot mora.👍 Sem pa zdaj odkril, da avto ko je topel, ko se ustavim pri kaksni rdeči luči npr. mi obrati v prostem teku padejo na 750 nekje, mogoče malo manj in kakšnih 4x avto zavribira rahlo, tako sinusno al kako naj opišem, kot da zavibrira za 1 sekundo, potem neha za 1 sekundo, potem spet zavibrira in to se zgodi kaksnih 4x nekje.. potem pa vse normalno. Prav tako v tistem ko zavibrira se luči malce zatemnijo. Vrjetno tudi obrati malce padejo v tistem ko zavibirira oz. je to razlog da zavibrira. Kaj bi lahko to bilo? Hvala vsem.

Kompresor klime se užge/ugasne

Napisano
pred 1 uro je Klemen99 napisal:

Klime nimam prižgane. Zakaj bi prišlo do tega?

 

Ja ko se klima zalaufa padejo obrati ker za tisto sekundo obremeni motor, potem pa se naredi korekcija in obrati zanihajo.

 

Ampak če klime nimaš prižgane potem to ni in je tako kot drugi pravijo krivda v zraku.

Napisano

Tudi, ko spet priklopiš akumulator nekaj časa nihajo obrati, ker se ECU ''navaja''.

 

Drugače pa, če je to ista MZR 1.8 mašina kot na NCjki, moraš za lažji dostop do termostata odstraniti tudi throttle body, je možno da si to kaj zapacal pri odstranjevanju?

Podpis.png

 

Napisano
pred 22 urami je Klemen99 napisal:

Evo, termostat zamenjan. Temparature kaže kot mora.👍 Sem pa zdaj odkril, da avto ko je topel, ko se ustavim pri kaksni rdeči luči npr. mi obrati v prostem teku padejo na 750 nekje, mogoče malo manj in kakšnih 4x avto zavribira rahlo, tako sinusno al kako naj opišem, kot da zavibrira za 1 sekundo, potem neha za 1 sekundo, potem spet zavibrira in to se zgodi kaksnih 4x nekje.. potem pa vse normalno. Prav tako v tistem ko zavibrira se luči malce zatemnijo. Vrjetno tudi obrati malce padejo v tistem ko zavibirira oz. je to razlog da zavibrira. Kaj bi lahko to bilo? Hvala vsem.

Enake simptome sem imel jaz na mazdi tik preden se je poslovila sklopka. 

Po menjavi kompleta sklopke in potisnega ležaja je problem izginil. 

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Opazil sem, da mi na moji "novo kupljeni" Mazdi izhaja beli dim. Se mi zdi da ga je več, kadar je motor topel. Ma nek vonj, kot kakšna juha ali kaj podobnega... mogoče malo sladek ampak ne ravno po hladolni tekočini. Sem si danes zjutraj ob hladnem motorju naredil črtico do kod ne antifriz, da vidim če bo zginjal.

Sem pregledal čep na olju in je bil čisto čist. Prav tako sem preveril tam pri čepu na radiatorju (al kako se rečez se opravičujem), če pride do mehurčkov. Pri ugasnjenem sem odprl čep, nato pa vžgal avto in tekočina se je enakomerna začela dvigovat in nato po malem seveda preko tečt ampak brez enega samega mehurčka.

Hladilna tekočina je seveda bila na novo dolita ob menjavi termostata ampak to itak nebi smelo met veze.

Včasih opazim, da iz auspuha kaplja voda (brez vonja, torej kondenz) ampak zdajle ko sem prišel domov, ni bilo nič vode ampak je kar precej kadilo belo. Ni zelo gost oblak, ampak je pa zelo očiten in tudi ga ni zelo malo.

Avto potegne kot mora, druga kot rahle vibracije ko je kotor segret ob prostem teku ne opazim.

Kakšno mnenje? Hvala vsem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.