Skoči na vsebino

Chat is back ...


dvorjan

Priporočeno sporočilo

pred 5 minutami je godlike napisal:

Ford je že mrtev.

A misliš, da ga bo z lopato odkopal?

Samo zamrznit ga bo dal, do pomladi (in še koga od nas zraven, če ga bomo dražili, hehe)

 

P.S. Boss ima vseeno prednost pri lopatnih pos-pravilih (mimovrste varianta, hehe).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No pa še današnja zgodba.

 

V glavnem, kolesarska sezona se bo začela in glede na to, da je kolo še v garanciji je bilo treba naredit še redni servis. Odpeljem, k majstru in pravi, da bo naslednji dan fertik. Ni panike, poberem kolesarsko čelado, rokavice in očala ter poiščem najbližji Avant2GO za domov.

 

Evo Peugeot e-2008 - en tak mali SUV. Se usedem nastavim zic in ugotovim, da tole je pa presenetljivo velik prostora za glavo in... tukaj rata zanimivo.

 

Prešine me misel, sej bi lahko mel na glavi celo kolesarsko čelado pa bi kljub mojim 192cm blo še dovolj placa do strehe. Ja ne bodi len nataknem čelado in res, placa je dovolj. No zadaj pa se mi vklopi tisti del možganov, ki ne deluje preveč resno. Ok čelada je gor, še kolesarske rokavice in kolesarska očala nataknem in speljem. Ter tako lepo do Litostrojske.

 

Se ustavim na semaforju in me zagledata dva starejša najstnika in se začneta smejat ter kazat s prstom name. Men šele takrat potegne, da tole mora bit res smešno za videt. Spustim šipo in jima z resnim ksihtom rečem: "Mi pravi kolesarji nosimo čelado tudi v avtu".

 

Ta prvi mladinc se je tolkel od smeha dobesedno po kolenih, ta drugi pa sploh ni več mogel stati in se je ulegal sred mesta v travo in se tako smejal, da se je kar valil na levo in desno. Prava definicija, ko nekoga zvije od smeha.

 

No vsaj nekomu sem polepšal dan. 😅

  • Všeč 2
  • Haha 9
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Bini napisal:

In kako je danes s kolesom... 🤔😊😉

 

Sem doma, sam men je čist neugodno pri manj kot 15 stopinj kolesarit tko, da sam od servisa pa domov... ok še čez Rožnik, da vsaj lahko rećem, da je blo malce zanimivo. Sem moral zavorne ploščice sprobat, ker mi je prejšnje pobralo. Hitr tole gre od kar se pojam po vzpetinah in manjših hribih.

 

Sem pa za tja vzel Zoe, ampak če primerjam s Pugijem je Zoe en res navaden plastičen skret, kjer se ne da niti sedeža po višini nastavit. Se vidi, da ima kr nekaj let zaostanka in tudi Avant2Go jih umike ter menja za druge.

 

Kot keže bodo morali tud v EV-je vgrajevati boljše interjerje in sedeže, ker prvi navdušenci so že mimo, zdaj bo pa treba resne kupce pridobit to bo pa šlo sam na kvaliteto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Boss napisal:

 

Sem doma, sam men je čist neugodno pri manj kot 15 stopinj kolesarit tko, da sam od servisa pa domov... ok še čez Rožnik, da vsaj lahko rećem, da je blo malce zanimivo. Sem moral zavorne ploščice sprobat, ker mi je prejšnje pobralo. Hitr tole gre od kar se pojam po vzpetinah in manjših hribih.

 

Sem pa za tja vzel Zoe, ampak če primerjam s Pugijem je Zoe en res navaden plastičen skret, kjer se ne da niti sedeža po višini nastavit. Se vidi, da ima kr nekaj let zaostanka in tudi Avant2Go jih umike ter menja za druge.

 

Kot keže bodo morali tud v EV-je vgrajevati boljše interjerje in sedeže, ker prvi navdušenci so že mimo, zdaj bo pa treba resne kupce pridobit to bo pa šlo sam na kvaliteto.

@dvorjan te ne bo pohvalil, ampak ti bo dal @Boss en velik minus :)

  • Haha 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je sportman333 napisal:

@dvorjan te ne bo pohvalil, ampak ti bo dal @Boss en velik minus :)

Vsaj LOPATE mu ne ponuja kot opcije; za razliko od našega GORJAN-a oz. brkatega kmeta in s hribov. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nič mu ne bom minusa stiskal. Vsak ima svoje mnenje. Sploh pa bi moral biti bolj konkreten - ZOE je več generacij in npr. letnik 2012 ali 2022 se očitno razlikujeta.

 

Verjetno je šel s kakšnim tastarim. Ker novejši ima takšno notranjost kot Clio in ni vse plastik fantastik. Usedi se v kakšnega ID.3, tam bo šele plastik fantastik Hyundai Pony iz 1990 izkušnja.

 

Tole s po višini nenastavljivim sedežem pa drži - in to je tudi v mojih očeh minus. Za Bossa je minus, ker je zelo visok in bi rad sedež spustil, za kakega podpovprečno raslega uporabnika pa si predstavljam, da je težava obratna - tisti bi ga rad dvignil, pa ne more.

 

Pa tudi primerjanje ZOE s P e-2008 ni na mestu, saj gre za dva povsem različna avtomobila. Kot tudi to, da Boss vse svoje e-izkušnje primerja s karavansko Mazdo 6. ZOE pač primerjaš z Mazdo 2 - katerega imam raje? Jaz sem glasoval z denarnico ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je sportman333 napisal:

@dvorjan te ne bo pohvalil, ampak ti bo dal @Boss en velik minus :)

 

 

U fak... sem čist pozabil, da ima Zoe. sramezljiv

 

Pa sej to ni sam Zoe.... vsi EV-ji stari nekaj let so plastični skreti, kar se tiče notranjosti vključno z BMW i3, ki je cel plastik fantastik ipd. Celo Tesla ni dosti boljša pri starejših modelih. To je bilo zato, ker je bila konkurenca majhna in se je dalo šparat na kvaliteti materialov.

 

Zdaj je pa konkurenca hujša in se prav vidi, da so začeli igrat na karto kvalitete. Tale Pugi e-2008 se vozi res lepo, Zoe pa k lojterski voz, kjer je ropotalo in škripalo domala vse, a avto še ni mel 50kkm prevoženih. Plastika pa hahah... če bi takole nadaljevali je pa res vsak Kitajc boljši.

 

 

pred 4 minutami je dvorjan napisal:

Verjetno je šel s kakšnim tastarim.

 

Pa veš, da je blo clo res.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je dvorjan napisal:

Pa tudi primerjanje ZOE s P e-2008 ni na mestu, saj gre za dva povsem različna avtomobila.

 

V bistvu sem hotel pohvaliti Pugija, ki je res dober za tak manjši avto in po pravici povedano ne bi imel čist nič proti ga imet za mestni prevoz. Ne bom rekel, da je na istem nivoju kot Mazda 6, ampak je zelo blizu in prvič lahko rečem, da sem vozil tak mali avto, ki je dajal tak občutek kvalitete. Še celo to me ni motilo, da je SUV oblike. 😁

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je dvorjan napisal:

Usedi se v kakšnega ID.3, tam bo šele plastik fantastik Hyundai Pony iz 1990 izkušnja.

 

res škoda, da VW tako poceni razrodaja ugled. E-Golf je bil svoj čas med boljšimi EV-ji po izdelavi, saj je kvaliteta temeljila na klasičnem Golfu. Je bil pa žal zato predrag in ne tako uspešen kot bi lahko bil.

 

Zato je pa VW šel z EV-ji v svojo ločeno smer pocenskosti in po moje se bo nasankal kot se že dolgo ni nihče od avto proizvajalcev.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je dvorjan napisal:

No, vidiš, naš ZOE ima tako notranjost:

r-dam_1162216.jpg

 

 

Moram naslednjič tega novejšega sprobat, čeprav mislim, da sem ga že pa se mi je takrat tako mudilo, da me ni zanimalo nič drugega kot samo ura.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Boss napisal:

da me ni zanimalo nič drugega kot samo ura.

 

 

Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko :D

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Jest napisal:

Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko :D

 

Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

80 let od te sramote :(

 

 

WWW.24UR.COM

Pred natanko 80 leti so na Plečnikovem stadionu plapolale nemška zastava s kljukastim križem, črna zastava zločinske SS in tedaj prepovedana slovenska zastava z grbom kranjske dežele. Bil je...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je Boss napisal:

 

res škoda, da VW tako poceni razrodaja ugled. E-Golf je bil svoj čas med boljšimi EV-ji po izdelavi, saj je kvaliteta temeljila na klasičnem Golfu. Je bil pa žal zato predrag in ne tako uspešen kot bi lahko bil.

 

Zato je pa VW šel z EV-ji v svojo ločeno smer pocenskosti in po moje se bo nasankal kot se že dolgo ni nihče od avto proizvajalcev.

E-golf je po "raziskavah" tudi med boljšimi EV iz vidika vzdržljivosti in tehnike motorja, točno zaradi tega kar si napisal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bauhaus včeraj gledal ta 2 modela. Verjetno bi bilo ugodneje v lastni režiji? :)

IMG_20240422_150723.jpg

IMG_20240422_150734.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa še eno vprašanje bi imel: zakaj še niso dobili modela, ki je grozil, da bo streljal na eni od osnovnih šol?

 

Mislim, ko so nekoč nekaj grozili Tanji Fajon, je tožilstvo takoj ukrepalo.

 

Tanja Fajon je na Twiterju zapisala: “Ostro jih obsojam. Kdorkoli priliva olje na ogenj, da smo dosegli tako zaskrbljujočo raven jeze ljudi, nezadovoljstva, nestrpnosti, tudi brezupa v družbi, je soodgovoren,”

 

Tudi evro-poslanec Milan Brglez je takrat obsodil tako dejanje in zapisal: “Grožnje komurkoli in kadarkoli v Sloveniji ne smejo ostati nekaznovane.”

 

Zdaj, ko so grozili otrokom, pa ne le, da Policija storilca še ni prijela, pač pa skupaj s tožilstvom sploh še ni pridobila sodne odredbe za pridobitev podatkov za njegovo izsleditev... 

 

Očitno smo v Sloveniji vsi enakopravni. Samo nekateri so bolj enakopravni kot drugi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.