Skoči na vsebino

Kupim Mazdo6 2.5l 194KM


Simon.

Priporočeno sporočilo

Odvisno od dveh faktorjev: dolžin voženj, pa kako težka je noga:
1, Zadnji tank 8.2 -> 70% AC kjer je koeficient zračni upor krepko narasel, kaj to pomeni si pa raztolmači sam

2. Srednja žalost, če pač ne vozim z nepotrebnimi pospeševanji (kar je težko, ampak se da tudi v  tem avtu :D ): 7.6
3. Potovanje v Prago po omejitvah 6.8 -> To dosegam če mam izlete in relacije ki so daljše od 20km in padeš v počasne nedeljske kolone

 

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je Simon. napisal:

 

A veš, da sem jaz isto naredil... :) Isto sem šel peljat Mazdo CX-5 G194 AT in mi je bil super. Potem sem pa zavrnil testno vožnjo z G165, ker se mi je G194 zdel optimalen.

Poleg tega so vse šestice z višjo opremo z motorjem G194.

 

Kakšno imaš kaj porabo?

5000 km od zadnjega reseta (servis), G192 poraba 8.3, pa kar rad stisnem na AC. Interval 50/50 relacija/AC. Tudi prejšnjih 20k med intervalom sem imel 8.3. Na relaciji se lahko komot voziš s 7 litri, na avtocesti bo pa pač žrlo kolikor boš dal po gasu :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
pred 17 minutami je Simon. napisal:

Idealen avto, samo ker je črn...

Cena je nastavljena zelo optimistično. Realna cena za tak avto je max 23.000€.

Točn to, 23k puna kapa 👍

pred 4 urami je NevLado napisal:

Pejt pogledat 👍

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Simon. napisal:

Idealen avto, samo ker je črn...

Cena je nastavljena zelo optimistično. Realna cena za tak avto je max 23.000€.

Ma ni glih optimisitcna, taksen je trg. V Nemciji so enake cene za tako vozilo, pa v zakup si moras vzeti, da je treba vozilo se pripeljati v RS in dodati se 1k, ce ga hoces, ker pri nas so redki.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz že 2 meseca iščem točno tako vozilo in dnevno spremljam vse cene v Sloveniji, Nemčiji in na Švedskem (največji problem je, ker ni takih vozil). :)

 

Vsi oglasi s takimi cenami ostajajo dolgo časa na spletnih straneh. V Sloveniji je eden prodal rdečo Revolution 2019 s 55.000km za 23.000€. Pa je to prodal že en mesec nazaj, sedaj pa se cene še znižujejo.

Na Švedskem so taka vozila manj kot 23.000€. Res je, da imaš tam potem še strošek transporta 2.500€. Ampak imajo letniki 2019 prevoženih 20.000-30.000km.

Če je trenutna cena nove Mazde6 s Takumi opremo v Nemčiji 40.000€, ne more biti 4 leta stara 26.000€. V tem primeru je izgubila samo 35% vrednosti, kar je premalo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je Simon. napisal:

Če je trenutna cena nove Mazde6 s Takumi opremo v Nemčiji 40.000€, ne more biti 4 leta stara 26.000€. V tem primeru je izgubila samo 35% vrednosti, kar je 

Ja s tega zornega kota imaš verjetno prav, vendar je trenutni trg tisti, ki določa cene in ne statistika vrednosti padanja cen. Konkretno, če iščeš takšno vozilo se moraš pač sprijazniti z realnostjo, ali bos vozilo pripeljal iz tujine in mogoče prišparal kakega tisočaka ali pa boš raje kupil vozilo ki si ga lahko osebno ogledas in takoj prevzames po malo visji ceni. Prodajalec se verjetno tega zaveda, prav tako pa pri nas izbire teh avtomobilov ni in jih ne bo.

 

Tretja možnost pa je, da ne kupiš nič ker so cene prenapihnjene in čakaš in čakaš pa ne veš do kdaj. Žal tako je, cene novih in rabljenih vozil so previsoke. 

 

Verjetno bos tudi ti pri prodaji svojega vozila ujel višjo ceno kot je to realno in boš na koncu na enakem.

Popravljeno od ignacij
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 53 minutami je Simon. napisal:

Jaz že 2 meseca iščem točno tako vozilo in dnevno spremljam vse cene v Sloveniji, Nemčiji in na Švedskem (največji problem je, ker ni takih vozil). :)

 

Vsi oglasi s takimi cenami ostajajo dolgo časa na spletnih straneh. V Sloveniji je eden prodal rdečo Revolution 2019 s 55.000km za 23.000€. Pa je to prodal že en mesec nazaj, sedaj pa se cene še znižujejo.

Na Švedskem so taka vozila manj kot 23.000€. Res je, da imaš tam potem še strošek transporta 2.500€. Ampak imajo letniki 2019 prevoženih 20.000-30.000km.

Če je trenutna cena nove Mazde6 s Takumi opremo v Nemčiji 40.000€, ne more biti 4 leta stara 26.000€. V tem primeru je izgubila samo 35% vrednosti, kar je premalo.

V eni drugi temi je prav tako nekdo gledal m6, ampak z G165...kolikor sem gledal za njega so bile vse cene tam tam.

 

Če si jo res želiš, pejdi pogledat in scenkaj še jurja. Ali pa naroči iz DE in prišparaj kak eur :)

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Raje dam 1k več v SLO, kjer avto vidiš v živo, se z njim pelješ....itd, ga lahko pelješ tudi na dodaten pregled in dobiš realno sliko, kot pa uvažati avto iz švedske?!?...za koliko 3k ceneje....ce greš pa tja, si porabil ta limit....kot pravi Alex, ne bi tolk slovenceljski....če iščeš ornk wagen pač tudi odkartaš kakega jurja ali dva več....(enako kot za servise)...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne razumem, kaj imate toliko proti uvozu vozil?

Ker ljudje na ta način prihranijo nekaj denarja? Vam se pa "ne da", ne znate ipd.

Zame je 3 jurje dovolj velik motiv, da grem po avto v tujino, tudi če bo tak podvig odnesel par stotakov in en dan življenja.

 

Belgija, Nizozemska in druge države, kjer je standard višji in so boljše ceste, "dajo" tudi bolje ohranjene in vzdrževane avtomobile, saj se ni gledalo na vsak cent. Francozi in Italijani žal te vzdrževalske "komponente" nimajo v sebi, tako da so tam vozila v povprečju slabše opremljena, a zato tudi ustrezno cenejša. Nemci so nekje vmes. Iz Švedske pa še nisem uvozil avtomobila, tako da težje povem - ampak tam je pa problem zimski čas - tako da, vsaj po tem, kar vidim po oglasih, imajo vsi fino popikano pločevino od kamenčkov.

 

Kje pa boš dobil slovensko Mazdo 6 2.5 bencinarja? Enega od ne vem, 10 prodanih?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da ni noben nasprotoval uvozu, tudi sam sem svojega pripeljal iz Nemčije, in naslednjega bom verjetno tudi primoran.

 

Govorimo o tem, da se moraš odlociti, ali vzameš pri nas pa daš mogoce malo več ali pa uvoziš. Sam bi ga raje vzel pri nas če bi imel moznost, vendar ponavadi ni prave ponudbe, zato preostane samo tujina. Moraš pa razumeti, da niso vsi fleksibilni, da bi lahko sami uvozili vozilo iz tujine in imajo potem pač dodaten strošek z uvoznikom in tudi rizik ker avta sploh ne vidiš v živo.

 

Tko, da tudi sam dam rajši 2k več če lahko željeni avto kupim pri nas kot da bi ga uvozil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda je edini razlog, da se vozilo išče v drugih državah, ker jih v Sloveniji ni.

 

Najprej se morate zavedati, da imajo vozila iz Švedske, ki so stara 3 ali 4 leta max. 30.000km. Ne vem, če ga že v tem času zima in sol napade.

Naprej, ta vozila so iz mesta Goteborg ali nižje, tam so zime daleč od ekstremnih.

Potem pa če vzamemo še v zakup transparentnost nakupa... Tam ni balkanske mentalitete, kot na žalost prevladuje v Sloveniji.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.