Skoči na vsebino

Delovanje touchscreen-a med vožno

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Ali je komu uspelo omogočiti možnost upravljanja touchscreen-a med vožnjo? Na YouTube je sicer nekaj videov na to temo, a meni ni uspelo. Kak predlog, namig?

 

Ja, vem, da je načeloma bolj varno prek koleščka, ampak se včasih ubiješ z vrtenjem in klikanjem, preden prideš do želenega gumba - sploh na CarPlay. Po mojem mnenju manj nevarno, če ti ali sovoznik pač klikne na tisti gumb na ekranu in mir.

 

Sicer Mazda6, letnik 2017.

 

Hvala vnaprej, LP, Daniel

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pri starijših verzijah infotainmenta je mogoče. Mislim da mora verzija nižja od 70

Napisano

Pri Android Auto so tudi izključili delovanje zaslona na dotik. Ok, to jih še razumem, zaradi varnosti. Ampak za vraga, zakaj je zaslon onemogočen takrat, ko avto stoji? Originalni infotainment pa dovoljuje tapkanje, če avto stoji. Pred meseci sem sicer nekje bral, da gre za omejitev Googla, ki ne more omogočati obojega - torej brez in z dotiki. Očitno je tako tudi pri Applu?
Res je marsikaj lažje narediti na zaslonu. Saj mislim, da smo o tem že govorili. Sicer je Mazdin sistem eden najboljših in meni je res všeč, da je delovanje na gumbih. Ampak pri AA bi pa marsikaj lažje naredil preko zaslona (v mirovanju).

Napisano

Pri CX-60 lahko izberem, da touchscreen pri CarPlay deluje tudi med voznjo… Z Android auto nisem probal…

 

IMG_9913.jpeg

 

IMG_9915.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Menda deluje tudi z Android auto

 

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To je res… ampak so vsaj dali moznost izbire ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak osnovni infotainment pa sploh ne dela preko touch… tudi ko stojis… Samo AA ali CarPlay… 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
5 minutes ago, Jest said:

Ampak osnovni infotainment pa sploh ne dela preko touch… tudi ko stojis… Samo AA ali CarPlay… 

 

 

Nenavadno. Imaš zaslon na dotik, ampak ti ga original sw ne omogoča :blink:

Napisano

Saj je menijsko tako narejeno, da se da upravljati preko kolescka in tipk… CarPlay ali Android auto pa je narejen bolj za upravljanje preko touchscreena… Sam prakticno nikoli ne packam po zaslonu, kar se vse da urediti s pomocjo koleskca in tipk… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dejmo roko na srce. Kot voznik je dejansko mnogo bolj priporočljivo, da se pred štelanjem raznih navigacij USTAVIŠ na varnem mestu in to narediš lepo v miru. Torej ni glih neke hude potreba po touchscreenu med vožnjo, kot je recimo to pri VAGinah, kjer moraš precej osnovnih stvari iskat na touchscreenu. Tukaj Mazda poščije VW-ja po dolgem in počez, ker še vedno uporablja klasične gumbe, ki so najbolj intuitivni za varno uporabo.

  • Všeč 7
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

V mirovanju bi dotik na zaslon moral biti omogočen. Omejevanje tega res nima nobenega smisla. Ker so nekatere stvari pač hitrejše izvedene. Ko pač avto miruje.
Seveda je pa tisto, kar počne VAG koncern traparija na kvadrat. Doslej še nisem naletel na človeka, ki bi tisto pohvalil. :rolleyes:

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 48 minutami je kacnje napisal:

V mirovanju bi dotik na zaslon moral biti omogočen. Omejevanje tega res nima nobenega smisla. Ker so nekatere stvari pač hitrejše izvedene. Ko pač avto miruje.
Seveda je pa tisto, kar počne VAG koncern traparija na kvadrat. Doslej še nisem naletel na človeka, ki bi tisto pohvalil. :rolleyes:

Meni je v 6-ki super, ker se da veliko hitreje vpisati želeno destinacijo v navigaciji. 

Avto stoji, da ne bo pomote. Je pa veliko hitreje in enostavneje, ko pritiskaš direkt na črke na ekranu, kot s tistim koleščkom na sredini v cx30. 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Pri novejsih infotainmentih lahko lokacijo poisces preko telefona s pomocjo Mazdine aplikacije in jo posljes v infotainment… Poleg tega recimo zna prikazovati osnovna navodila tudi na HUD-u… Ampak samo s privzeto navigacijsko plikacijo na telefonu… Pri iOS z Apple Maps, pri Androidih z Google maps… Deluje pa recimo odlicno tudi z zvocnimi ukazi preko Siri na iOS… Govorno upravljanje v Mazda Connect pa se nisem probal… Pri prejsnjih Mazdah je delovalo porazno za slovensko govorece uporabnike…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jao, ka vse treba vedet v teh novih avtih. Zakaj se to uporablja? Kako se lahko 09 letnik mazda brez tega pelje? Resno me zanima, ker o teh stvareh nimam pojma. Pač jem z leseno žlico. 

  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano

Saj ni treba vedeti.. pac kupis avto z osnovno opremo… Ljudje smo razlicni… Sam sem bolj tehnofrik in imam rad cimvec dodatne opreme… Zato ponavadi izberem polno opremljen model… 😅

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Take imamo od "vplivnic". In potem se čudimo vedno bolj omejenim otrokom, ko poslušajo take kokoške. Nikoli ne zamudi, da bi bila dve minuti tiho.  https://www.24ur.com/popin/tuja-scena/kim-kardashian-ne-verjame-da-so-leta-1969-pristali-na-luni-sami-se-prepricajte.html  
    • Alex je kupil take, ki so boljše kot "original". "Original" so cenene made in china.  Ne skrbet ti za Alexa. Skrbi raje za svojo cx30, če jo sploh imaš. Ker nič ne izgleda tako, glede na tvoj nick. 😉 Mimogrede, RC Design so vesoljska ladja za originalne. Skoraj ne rabijo balansiranja.
    • A nima alex kao ful denarja (X motor, premium, pa ostale blabla objave) pol pa kup fejk feltne namesto originalnih? 
    • Po statistiki ADAC-a mazdi 3 in cx-30 nista med najbolj zanesljivimi avti v svojem razredu (spodnji srednji razred). Ta dva modela, registrirana v letih 2019 in 2020, sta bila v Nemčiji med bolj kvarljivimi modeli. ADAC-ova analiza zajema vozila, registrirana od 2015 do 2022. Mazda cx-30, ki je na trg prišla 2019, se je v zadnjih dveh letih izboljšala (spada med povrečno zanesljiva vozila), medtem ko so za mazdo 3 podatki na voljo le do leta 2020. Presenetljivo je, da se leta 2019 pri tem modelu zgodil velik preobrat, saj je od zanesljivega oziroma zelo zanesljivega zdrsnil med kvarljive oziroma celo zelo kvarljive avte. Več na spodnji povezavi. ADAC Pannenstatistik 2025: Sind Elektroautos zuverlässiger? WWW.ADAC.DE Die Bilanz der ADAC Pannenhilfe zeigt, welche Pkw am häufigsten...   Počasi bom svojo cx-30 vozil dve leti. Do sedaj nisem imel kakšnih težav in upam, da tako tudi ostane. Z avtom sem glede na razmerje med nakupno ceno ter opremo in kakovostjo, ki jo nudi, zelo zadovoljen. Tudi nad porabo se ne morem pritoževati. Skratka, priporočam.
    • Slivka, prid ti raje v Moravče. Potem probaj v kakšni oštariji zamijavkat. Boš ti videl enga adrenalinskega parka. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.