Skoči na vsebino

Mazda 6 2019 dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 18 minutami je Boss napisal:

Avtomobili v Nemčiji, ki gredo na jug imajo prevrtene kilometre vsaj v tretjini do polovici primerov. Torej, kaj pol? A rečeš, da si raje previden in preveriš, al si heroj in adrenalinski odvisnik pa greš na riziko? Ne vem, jaz sem raj pameten kot pa tak heroj.

 

Drugač pa nisem rekel, da ima ziher prevrtene. Rekel sem samo, da je potrebno preverit.

 

Kaj pa če je imel inštaliran Shop | MileageBlocker | Odometer Stopper ? 

 

Napisano

Sej Belgija ni problem. Problem je od trenutka, ko se avto proda in je na tovornjaku oziroma ko pride na dvorišče v Slo. Kjerkoli od tovornjaka, do dvorišča al pa celo na kakem mimogrede postanku pri znalcih lahko teli kilometri čudežno izginejo.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je Boss napisal:

Sej Belgija ni problem. Problem je od trenutka, ko se avto proda in je na tovornjaku oziroma ko pride na dvorišče v Slo. Kjerkoli od tovornjaka, do dvorišča al pa celo na kakem mimogrede postanku pri znalcih lahko teli kilometri čudežno izginejo.

Sem bil pri avtoelekričarju okrog leta 2007, ko mu je eden prodajalec rabljenih vozil z Viča kar v gajbici prinesel kakšnih 10 števcev z listki - na koliko naj jih prevrti. 😞 Včasih so jih celo 2x prevrtavali, enkrat navzgor zaradi nižje carine, potem pa navzdol zaradi lažje prodaje.

 

Potem je bil gospod z doktoratom, ki je na VW od novega naprej vsake toliko časa na menjalniku odklopil zajlo za števec. 🙃

 

Pri Mazdah z digitalno servisno je verjetno danes bloker edina varianta, da se kilometri sproti reducirajo.

 

Kaj pa tvoja Mazda @NevLado, je imela prave km (tudi glede na cvetoč volan)? 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 51 minutami je Boss napisal:

Sej Belgija ni problem. Problem je od trenutka, ko se avto proda in je na tovornjaku oziroma ko pride na dvorišče v Slo. Kjerkoli od tovornjaka, do dvorišča al pa celo na kakem mimogrede postanku pri znalcih lahko teli kilometri čudežno izginejo.

To je pa res. Ne zbijajo kilometrov Nemci ampak naši vrli mutivode, ki avtomobile uvažajo. 

In to se  naredi kar na kamionu samem. 

Novejši avti z veliko kilometri so v Nemčiji veliko cenejši. In, ko pridejo v Slovenijo, so čudežno manj voženi. 

Zato pa zaupati nakup kaki preverjeni in uveljavljeni firmi, ki ve, kaj pregledati in kako se tem stvarem streže. 

Ali oa, še bolje, da, greš sam  kupit avto v tujino (obvezno avto hiša, naj je pa kar na uradni servis, kjer prodajajo avte, ki so jih zamenjali staro za novo.) in, da je avto še vsaj kako leto v garanciji. 

Če se pokaže pozneje kaka težava jo rešiš v garanciji. 

Sam ne bi nikoli kupoval avta v tujini od fizične osebe. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je Janez007 napisal:

Sem bil pri avtoelekričarju okrog leta 2007, ko mu je eden prodajalec rabljenih vozil z Viča kar v gajbici prinesel kakšnih 10 števcev z listki - na koliko naj jih prevrti. 😞 Včasih so jih celo 2x prevrtavali, enkrat navzgor zaradi nižje carine, potem pa navzdol zaradi lažje prodaje.

 

Potem je bil gospod z doktoratom, ki je na VW od novega naprej vsake toliko časa na menjalniku odklopil zajlo za števec. 🙃

 

Pri Mazdah z digitalno servisno je verjetno danes bloker edina varianta, da se kilometri sproti reducirajo.

 

Kaj pa tvoja Mazda @NevLado, je imela prave km (tudi glede na cvetoč volan)? 

Jaz ti povem da sem imel na mizi dvomestno cifro natisnjenih mobile de oglasov v času mojega naročanja, pa so samo ene 4 imele vpisane vse servise kot predpisano, drugje je povsod kaj manjkalo. :lol: Potem od teh dobrih greš pa še dalje v drobovje, npr vem kaj so menjali izvenserijsko (v garanciji). Tako da za uvažanje če si tak picajzel kot jaz ti pobere živce in precej časa, kar že veš da je bilo pri meni dober mesec.

 

Preverjat je nisem dal nikoli še enkrat v Slo, ker imam štempelj od pooblaščenega servisa v Nemčij, pisano pogodbo direktno na moje ime od njih. Ko ti aku crkne proti koncu petega leta, imajo pri 95kkm ploščice še 4 mm fore, etc etc ti je hitro jasno, da se stvari poklopijo z ustreznimi kilometri. Moraš vedet, da je res razlika, če avto kupiš sam (v mojem primeru preko posrednika), ali pa ga v slo že kupiš ko je uvožen.

 

Volan pa ja, prej je bla lisa levo in gor, sedaj se je pri meni v 40kkm naredila lisa še skrajno levo, točno tam kjer držim roko. :lol: Sem že hotu slikat zadnjič, ko sem ga malo bolj detajlno čistil, kakšna je to kvaliteta. Še malo in bo isti kot na bivši CX-3. Da ne omenjam vidne obrabe plastike na levi strani na vratih, kjer naslanjam roko. Pa je bila ob uvozu kot nova.

Popravljeno od NevLado
zatipk
Napisano
pred 7 urami je NevLado napisal:

Kilometre vrtijo vsepovsod...tako v tujini kot tudi pri nas, zares imaš lahko pri vsakem rabljenem avtu SKRB, da bi bili zavrteni kilometri. Kakšn je pa procent je pa že AMZS pred časom objavil članek, ki je bil tudi tu na forumu, cca vsak 4ti avto je prevrten.

Tle piše, da so v Nemčiji prevrteni kilometri pri vsakem tretjem, morda celo vsakem drugem avtomobilu.

 

LIVE.FINANCE.SI

Prilagajanje stanja kilometrov v avtomobilih je težava, ki avtomobilski svet spremlja že dolga desetletja. S prihodom novih avtomo...

 

 

 

Napisano
pred 20 urami je NevLado napisal:

Avto mi zgleda top, tudi kilometri izgledajo realni, moraš se pa zavedat vseh hib, ki jih imajo dizel mazde pri visokih kilometrih. Če bi jaz kupoval tole, bi obvezno preveril, da so vpisani vsi servisi v servisni knjižici - drugače bi raje jaz vzel drugo. Kaj točno se je menjalo pod garancijo boš pa lahko dobil ta info samo na pooblaščenem servisu, ker imajo tam program za preverjanje.

 

Pa smo spet pri strašenju pred dizelskimi Mazdami... Ja, hiba dizelskih Mazd - iz LASTNIH IZKUŠENJ - je, da je po 360.000 pregon... ... ... se pravi prevoženih kilometrih servis dražji od vrednosti avta: ker je treba menjat zobati jermen, zavorne diske in silent bloke.... Avto pa je praktično še tovarniško sestavljen (razen sprednjih zavornih diskov, nekaj končnikov in leve nihajne roke spredaj)...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

@Slivka: Ti pa spet mešaš jabolka in hruške.

 

Govora ni o starih DITD in podobnih mašinah, temveč Fordovemu 2.2l stroju z Mazda logotipom in manj posrečeno izvedbo z dvema EGR zato da ne rabi sečnine (UREA). Pa pogoste regeneracije, mešanje nafte in olja itd.

 

Ti nimaš SkyActiv-D motorja, torej težko kaj konkretnega poveš o njem.

 

In če človek nima res posluha za avtomobil in njegovo vzdrževanje, mu je res bolj enostavno in varno svetovati bencinsko gnano Mazdo.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Ne dvorjan ti mešaš jabolka in hruške, ker to nima nobene veze s Fordom. Mazdin 2.2 R2 in skyactivD so motorji, ki jih je Mazda sama razvila in ni noben rebadge še najmanj pa Fordov.

 

S Fordom je isto samo to, da sta oba dizla in cca 2.2 litra v oznaki. To je pa to.

 

 

 

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Takole pa 'rukne' 16 let star 2,5 litrski trubo dizel z 240.000 pregon... ... se pravi prevoženimi kilometri in z akumulatorjem iz septembra 2019:       VID_20251205_061609043.mp4     Temperatura zunaj je bila -3°C.
    • Se 100% strinjam   Ne vem od kod imaš ti sedaj pedofilijo...jaz o tem nisem nič pisal-tipično "polaganje besed v usta drugemu". Gre o pedrih in lezbikah....toliko,da spomnim. Glej,mene ne motijo,in nimam nič proti njim,dokler me ne posiljujejo z svojo agendo in prepričujejo v svoj prav. Sem le mnenja,da ne sodijo v šolski proces. Ne moreš vedeti kakšen je kdo,za to sem za izločitev vseh. Sami zase dobro vedo,in bi morali sprejemati konsekvence svojih odločitev. Sem pisal-otroci so mi sveti-konec debate. Nikoli ne bodo v svojih očeh enakopravni-tukaj narobe razmišljaš! Ne bodo,ker ne morejo biti-to je narava tako naredila! Za spočetje je potreben tako moški kot ženska-vse ostalo se normalno ne more razmnoževati....   Kaj pa istospolno čtivo po tem dela v šolskih knjižnicah?   Še enkrat-kje si ti sedaj pedofilijo pobral...kdo je tukaj o tem pisal?! To je čisto drugačen problem.   Ne mešati jabolka z hruškami!   Bo držalo.   Pro istospolno politiko boš težko našel na desnem polu...kvečjemu kot toleriranje in razumevanje problematike.   Katera politična opcija pri nas "rine" to agendo je jasno....mislim,da ni treba še kaj več napisati-jasno kot beli dan.   Me veseli,da rad bereš moje komentarje👍...pa čeprav samo dve besedi😄...trudim se,in delam na sebi....saj počasi bo😉   Pa dajte še vi malo..."delati na sebi" mislim      
    • Zgleda vsaj eden od klape Luka Dončiča ve kaj je dober avto 😄
    • Ko se debata enkrat obrne na delitev med naše in vaše in podobno (vstavi kar želiš), potem je to en tak red flag, da je treba biti zelo pozoren, kaj hoče govorec oz. pisec povedati. Ponavadi nič dobrega, razen povzročati špetir.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.