Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem jo konec februarja šel gledat, ko je bila še pri lastnici. Avto se je peljal super, servisi naj bi bili vsi narejeni, izrednega mislim, da nič. Vem, da ima nekaj pikic po pokrovu motorja in mislim, da se zadaj desno odbijač lušči, da bi bilo za prebarvat. Noter je super ohranjena za te km. Pri vožnji nad 100kmh, je avto treslo. Predvidevam, da zaradi 16colskih balonov, ki niso bili centrirani. Pomoje je avto dober deal, v kolikor ti barva ustreza in se izpogajas na ceno med 15-16k€.

Napisano (urejeno)

Imel iste težave nad 130. Po centriranju gum je bilo OK. Na zadnji levi je manjko 55g. Nisem niti spraševal zakaj -.-

Takoj, ko sem vulkanizerju omenil tresenje je izstrelil zadnje gume.

Popravljeno od amatej
  • 3 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Pozdravljeni,

 

sem nov tukaj in tudi mazde še nisem imel. Ker rabim 4x4 pogon, sem se zagledal v tole šestico. 

 

Mazda 6

 

Se mi pa zdi, da se prodaja že kar nekaj časa. Jo je mogoče kdo že gledal? V primeru, da so kilometri realni, kaj me čaka v prihodnje? Kdaj se menja veriga? 200tkm?

 

Hvala za vsak odgovor in namig.

 

LP

 

 

 

 

Popravljeno od gasparri
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Živjo vsem! Da ne smetim z novo temo, kar tu. Ogledujem mazdo 6 2.2 150, letnik 2017. Ker nimam izkušenj z mazdami 6, bi bil vesel nasvetov in komentarjev.

 

Po VIN številki je ne najdem, bila je last lizing hiše iz Ferrare (Italija), servisne knjižice nima (niti je ni v Mazda servisni bazi, menda zato, ker ima lizing hiša svoje serviserje). Oglašujejo ~85.000 km.

 

Na kaj je treba biti pozoren, kakšne tipične skrite napake ipd.? Razumem, da problema z gredjo ti motorji nimajo več.

 

1027257.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 Karavan CD150 Challenge, letnik:2017,14990 EUR :: www.Avto.net ::

 

Napisano

Pozdravljen,

 

če nima zavedenega niti enega servisa v Mazda digitalni servisni bazi, je na tebi, če boš verjel, da ima avto ravno toliko kilometrov kot oglašujejo. Je pa to praksa velikih leasing avtohiš, da imajo svoje servise in delajo vse servise sami...

 

Motor kot sam nima napak, pozoren bodi samo na nivo olja (preko maksimuma), kar nakazuje, da je blizu predvidenega servisa. Nivo olja se dviguje zato, ker se med regeneracijami DPF filtra dodaja nafta za izgorevanje saj v njem in več kot je neuspešnih regeneracij, več nafte se meša z oljem...

Napisano
pred 14 urami je Gap napisal:

Živjo vsem! Da ne smetim z novo temo, kar tu. Ogledujem mazdo 6 2.2 150, letnik 2017. Ker nimam izkušenj z mazdami 6, bi bil vesel nasvetov in komentarjev.

 

Po VIN številki je ne najdem, bila je last lizing hiše iz Ferrare (Italija), servisne knjižice nima (niti je ni v Mazda servisni bazi, menda zato, ker ima lizing hiša svoje serviserje). Oglašujejo ~85.000 km.

 

Na kaj je treba biti pozoren, kakšne tipične skrite napake ipd.? Razumem, da problema z gredjo ti motorji nimajo več.

 

1027257.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 Karavan CD150 Challenge, letnik:2017,14990 EUR :: www.Avto.net ::

 

Jaz bi naredil velik obvoz. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Če hočeš dober avto, ga uvozi iz Nemčije, kot smo to storili mnogi tu na forumu. 

Pri Nemcih dobiš zgodovino avta napisano, nič ne skrivajo. Kar se tiče italijanskih avtov, jaz sem prvo Mazdo tudi kupil pri njih.Ni bilo sicer nekih omembe vrednih problemov z njo a sedaj vseeno ne bi kupoval več pri njih. Še posebej te lizing variante so sporne, ker kot so napisali že ostali, nikoli ne veš, koko ima res avto kilometrov. Ponavadi so to avti kakih firm in lahko si predstavljaš, koliko km. naredijo lahko na leto. Italijani so znani kot muti vode. 

 

 

Napisano

No ja, tudi v Nemčiji je veliko prodajalcev turškega izvora, balkancev, tako, da se lahko prav tako opečeš...

 

Primer:  1. pred dvema letoma kupil Alfa Romeo Giulietta v Nemčiji pri italijanskih nemcih (priimek Alessi) - brez problema.

              2. Letos kupil Mazda 3 pri nemški avtohiši, ampak prodajalec je bil Turk - brez problema.

 

Pač preverit je potrebno vse preden se odpraviš na pot in ni važno ali je to Italija ali Francija ali Nemčija...

Napisano

Zato pa ga vzameš v Mazda avto hiši, kjer je sigurno. In pogledaš malo, kakšen rating ima. Seveda ga ne bi kupoval v nekih sumljivih avto hišah, kjer ne veš, kakega mačka v žaklju si kupil. 

 

 

Napisano

Hvala za odgovore, vidim da ste precej skeptični in vas razumem. Sicer pa še par mojih komentarjev, bom ravno tako vesel nadaljnjih odgovorov.

 

  1. Avto ima servisno nalepko iz Ferrare z 69.000 km septembra lani, in recimo da je originalna, kar pomeni, da avtomobil ne bi smel imet bistveno več kot oglaševanih 85.000 km. Poleg tega so mi na A-Cosmosu po telefonu glede na VIN potrdili, da je avtomobil imel ca. 60.000 km leta 2019, ker je bil takrat vpoklican na Mazda servis za neko malenkost. Realnih kilometrov se pa itak nikakor ne da preverit, čeprav računam še na kakšen komentar pooblaščenega servisa naslednje dni.
  2. Hja načeloma bi tudi bolj zaupal uvozu iz Nemčije, ampak res težko zaključit pravilo, ker tudi o Nemčiji vse mogoče slišim. Potem so tudi v Italiji velike razlike med severom in jugom, recimo da je Ferrara v teoriji bolj sigurna od Neaplja. Pa še soli po cestah nimajo! :D
  3. Ali primerno 1- ali 2-letno jamstvo čemu pomaga? Je namreč "vključeno v ceni".
  4. Naslednje dni imamo dogovorjen enourni pregled vozila na A-Cosmos. Če uradni servis pregleda avto in ne omeni nobenih večjih problemov, kaj mislite, koliko se je za zanest na to?
Napisano
pred 52 minutami je Gap napisal:

Hvala za odgovore, vidim da ste precej skeptični in vas razumem. Sicer pa še par mojih komentarjev, bom ravno tako vesel nadaljnjih odgovorov.

 

  1. Avto ima servisno nalepko iz Ferrare z 69.000 km septembra lani, in recimo da je originalna, kar pomeni, da avtomobil ne bi smel imet bistveno več kot oglaševanih 85.000 km. Poleg tega so mi na A-Cosmosu po telefonu glede na VIN potrdili, da je avtomobil imel ca. 60.000 km leta 2019, ker je bil takrat vpoklican na Mazda servis za neko malenkost. Realnih kilometrov se pa itak nikakor ne da preverit, čeprav računam še na kakšen komentar pooblaščenega servisa naslednje dni.
  2. Hja načeloma bi tudi bolj zaupal uvozu iz Nemčije, ampak res težko zaključit pravilo, ker tudi o Nemčiji vse mogoče slišim. Potem so tudi v Italiji velike razlike med severom in jugom, recimo da je Ferrara v teoriji bolj sigurna od Neaplja. Pa še soli po cestah nimajo! :D
  3. Ali primerno 1- ali 2-letno jamstvo čemu pomaga? Je namreč "vključeno v ceni".
  4. Naslednje dni imamo dogovorjen enourni pregled vozila na A-Cosmos. Če uradni servis pregleda avto in ne omeni nobenih večjih problemov, kaj mislite, koliko se je za zanest na to?

Če je tako kot pišeš bi se jaz odločil za ta avto saj je cena ok. Kaj vključuje garancija je pomemno,da ne boš pod kakimi skritimi forami dobil mačka v žaklju. Mislim tudi,da je to glede pregleda na AC tudi dobra zamisel. Upam,da se trgovec in ACosmos ne poznata,drugače pelji avto na kak drugi M.servis! Veliko sreče pri nakupu.:prstgor:

Napisano

Enourni pregled bi lahko s prstom pokazal na kaj sumljivega, res pa da ne moreš vedet v kakem stanju je drobovje ipd..Ampak ok, če so že kilometri nekako realni, pol načeloma ne bi smelo bit nekih hudih težav.

Napisano

Če ga boš peljal na servis in da ti ga kak maček za mazde dobro pregleda, potem pojdi v nakup. Če pravijo, da je imel ob v poklicu res toliko kilometrov, potem bi moralo štimati.

Italijanski imajo načeloma vsi že original 5 letno garancijo, 3+2,katera ti mora veljati tudi pri nas. Ne se pustit strašit, da njihova garancija pri nas ne velja!

Dobro preizkusi menjalnik, saj je ročni a ne, da se kaj ne zatika. Če se, takoj na servis, da ti to rešijo. 

 

 

 

Napisano

He, He. Seveda ti je na našem mazda  servisu odsvetoval nakup v tujini. Komu bi pa potem on prodal (pre) drage avte? 🤗

Jaz sem mojo 6-ko  dobil v Nemčiji z vsemi stroški uvoza in boljšo opremo za okoli 5000€ ceneje, kot so bile takrat cene za podoben avto z manj opreme in več kilometri pri nas. Pa mi razloži, v čem je uvožen avto z znano zgodovino slabši kot pri nas? 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Res je, nI nujno, vendar več ko je vmes posrednikov, večja je verjetnost, da kaj ne bo štimalo.

 

Bil je en avto  M6 CD150 pri wheeler-dealerju  v Lj. star 2 leti s 24.000 km s super ugodno ceno pa sem šel gledat. Ko sem gor videl zlizane gume ,sem se samo obrnil  ... lahko, da je bilo zamenjano še marsikaj drugega, tudi v motorju...

 

Sem zase tudi gledal, da bi direktno uvozil iz Nemčije. Na koncu bi bila računica okoli 1.000 evrov cenejši nakup. Vsi vemo da dobri avti z malo kilometri tudi v Nemčiji imajo svojo ceno. Nekaj drugega so licitacije, kjer lahko več profitiraš ali pa tudi več izgubiš. Je pa na nemškem trgu res fino iskat-kupovat, ker je izbira velika. 

Točno. V Nemčiji imaš veliko avtov z različnimi opremami in kilometri. Je pa res, da moraš malo iskati in počakati na pravo ceno in avto. Najbolj se splača iti sam gor. In si izbrati par avtov pa, se potem odločiš, kateri ti ustreza. 

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

 

Ja, ta varianta je tudi zame edina prava (kar se uvoženih rabljenih avtov tiče), a zahteva čas, ki je dostikrat tudi denar, in potem smo tam, tam :)

Kakor sem gledal malo cene ni več tako velike razlike v cenah tu pri nas in v Nemčiji. Izgleda, da so bili naši prodajalci primorani spustiti cene v tem času, ko se proda manj avtov. 🤔

 

 

Napisano

@Gap glede na to, da je zgodovina slabo znana, probaj še tole:

WWW.CARVERTICAL.COM

Najprimernejši način odkrivanja zavajanja z napačno kilometrino in nesrečami

 

Tole je novejša zadeva za preverjanje avtomobilov, glavna razlika od ostalih pa je, da ma več baz odzad in glede na to da za avto nameravaš dat 15k € ... mislim, da teh par evrov ki jih želijo ni dosti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.