Skoči na vsebino

Mazda6 20th Anniversary: Skyactiv-G 194


Jest

Priporočeno sporočilo

En video review, ki bo verjetno najbolj vsec @Shrek-u :D ... Limuzina... pa se bencinska ... In se dobro izgleda :) ... in povrh vsega je se premium :P

 

 

 

  • Všeč 6
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je ignacij napisal:

Pa dobr no, pa od kje jim te ideje. Evo passat enako 50k. Zdej, al mam jz premajhno plačo al so pa izgubili razum.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18351161&display=Volkswagen Passat Variant

Passata lahko sestaviš tudi za 75k, da dobiš neko normalno opremo :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je toto89 napisal:

Nova je skoraj 50k v Nemčiji.

 

m1.jpg

m2.jpg

V mejah normale v današnjih cajtih. Vsi izgubili kompas. Karkoli si sestaviš v konfiguratorju je takoj 40k plus. Kdo je tle nor?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je MazdaBoy napisal:

V mejah normale v današnjih cajtih. Vsi izgubili kompas. Karkoli si sestaviš v konfiguratorju je takoj 40k plus. Kdo je tle nor?

To je full packet.

 

Je pa zanimiv pricing, recimo Nakama Intense ki jo ima kar precej nas tu na forumu je 2017 s polno opremo + šibedah koštala 38k po ceniku od zavarovalnice

 

Potem ti pa v 2023 prodajo isti avto z razliko:

- deaktivacija cilindra v motorju

- serijski apple carplay + android avto; digitalni števci; projekcija na headup, slabša (!!!!) 360 kamera (janezu v čast), spremenjeni šivi na sedežih + fejk usnje na oblogah vrat v notranjosti

- nova sprednja maska od zunanjosti

 

Bam, cena 48k v 2023 :D 

 

Mislim, da se jim je mašina za štancat Mazdo6 že zdavnaj amortizirala :lol:

https://www.usinflationcalculator.com/

 

V vednost

 

null

image.png

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V 20 letih so bile tri generacije sestice ... in kar nekaj faceliftov ... In ce realno pogledamo, se vedno izgleda cisto OK ... Res pa je, da so na zacetku nov model dajali ven na 5 let in vmes en ali dva facelifta ... po tretji generaciji pa samo se facelifte ... Sem imel pa vedno prvo serijo nove generacije :) ...

 

image.jpeg

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sem tudi jaz bral… ker je to menda Mazdin najbolj prodajan model v Avstraliji …

 

WWW.CAREXPERT.COM.AU

The Mazda CX-5 will continue sans electrification in Australia, despite European models scoring fuel-saving 24V mild-hybrid technology.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Jest napisal:

To sem tudi jaz bral… ker je to menda Mazdin najbolj prodajan model v Avstraliji …

 

WWW.CAREXPERT.COM.AU

The Mazda CX-5 will continue sans electrification in Australia, despite European models scoring fuel-saving 24V mild-hybrid technology.

 

Bi rekel, da tudi v Slo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 55 minutami je NevLado napisal:

Bi rekel, da tudi v Slo.

 

Pomoje je bilo v Sloveniji prodanih najvec CX-30 ... To sem ze enkrat zbral tukaj za zadnjih 5 let:

 

image.jpeg

 

Je pa tudi v Nemciji CX-5 bil najbolje prodajan model lani, CX-30 pa tesno sledi :)... 

 

image.jpeg

 

https://www.mazda-si.net/topic/17236-število-prodanih-mazd-po-modelih/

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za 6-ko se pa niti ne ve, če bo sploh dobila naslednico, vsaj tako sem že večkrat bral po različnih medijih. Je kaj novega glede tega?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Z M A J napisal:

Za 6-ko se pa niti ne ve, če bo sploh dobila naslednico, vsaj tako sem že večkrat bral po različnih medijih. Je kaj novega glede tega?

Jah če prodaš recimo 20 tisoč šestic na leto v EU, pa jo ukineš in potem od tega 15k kupi CX-5 in gre ostalih 5k drugam, se ne boš lih sekirou za novo generacijo šestice. Taka je očitno logika s temi SUVi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je NevLado napisal:

Jah če prodaš recimo 20 tisoč šestic na leto v EU, pa jo ukineš in potem od tega 15k kupi CX-5 in gre ostalih 5k drugam, se ne boš lih sekirou za novo generacijo šestice. Taka je očitno logika s temi SUVi

Dobro, ampak tudi v primeru aktualne 6-ke, ki šteje že kar krepkih 11 let starosti, bo čedalje manj kupcev (predvidevam), ker večina s takšno vsoto cekinov v roki, stremi k nakupu novega modela za toliko denarja, ne zgolj nekoliko pomlajenega.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.