Skoči na vsebino

Najgrši "voz" vseh časov?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Moj osebni favorit v tej kategoriji je sicer Fiat Multipla, vendar, ker pride s tovarni?kim opravi?ilom (Failure in Italian Automotive Technology), se uvrsti na drugo mesto. Top kandidat, pa mi je definitivno Renault Megane "podmornica" (mislim, da so tam nekje med letom 2004 in 2008 - tista odsekana zadnja ?ipa). To da majo francozi Eiflov stolp mi je jasno, in mi je tudi jasno zakaj ga imajo - dol z njega gledajo v nem?ijo kak se avti delajo... te je pa enkrat bila huda megla, pa so megana naredli...

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Moj osebni favorit v tej kategoriji je sicer Fiat Multipla, vendar, ker pride s tovarni?kim opravi?ilom (Failure in Italian Automotive Technology), se uvrsti na drugo mesto. Top kandidat, pa mi je definitivno Renault Megane "podmornica" (mislim, da so tam nekje med letom 2004 in 2008 - tista odsekana zadnja ?ipa). To da majo francozi Eiflov stolp mi je jasno, in mi je tudi jasno zakaj ga imajo - dol z njega gledajo v nem?ijo kak se avti delajo... te je pa enkrat bila huda megla, pa so megana naredli...

 

Meni niti Multipla niti Megan nista bila napa?na. Je pa taka oblika, ki je nismo vajeni in nam bolj le?i vse kar ima olimpijske kroge ali neko ?ahovnico v krogcu (ker delajo to, kar ?e poznamo). Audiji so se sicer malo popravili pri dizajnu, ?eprav so si preve? podobni, pri BMW-jih se ne spreminja skoraj ni? (pa? zehajo? dolg?as), MB pa napreduje po zaslugi Le?nika, sicer bi ?e vedno izgledal ko neki pogrebni voz z merkom iz pu?ke na koncu havbe. Okusi so razli?ni. Je pa res, da nem?ko naravnani ljudje te?ko sprejemajo spremembe in jih je treba nekak potisnit preko praga, da ugotovijo, da vseeno ni vse tako grdo kot si mislijo (npr. Bangle pri BMW-ju kako desetletje nazaj - en kup prito?b, zdaj pa jim je v?e?). Ena mojih izbrank izmed gr?ih kolnki?t je pa ta (zadek brez vsakr?ne domi?ljije):

0202205-BMW-5-series-Touring-530d-Tourin

 

Napisano

?e me spomin ne vara, so imeli pri tej kolnki?ti precej domi?ljije, ko so konstruirali mehaniko (motor in podvozje). Pa tudi v primeru nesre?e se ta oblika dobro izka?e pri varovanju potnikov...

 

Za ostalo pa... Pa naj pove raje kak?en umetnik, ki se na oblike bolj spozna, ker bom jaz gotovo spet kak?no tako butnil, da me bodo imeli za kmeta. Takega, s hribov doma...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Motor in podvozje je samo kup znanja. Oblika pa; lahko bi naslednjega naredili po stilu Patrije pa bi imel ?e bolj?o varnost potnikov v prtlja?niku. 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Motor in podvozje je samo kup znanja. Oblika pa; lahko bi naslednjega naredili po stilu Patrije pa bi imel ?e bolj?o varnost potnikov v prtlja?niku.

 

Ravno pri teh petkah so z mehaniko na podvozju in ma?ini zavozili. Vse probleme z volansko letvijo, pokanje kolektorjev itd..

Dizli so totaln pogrom. ?e ti na bmw forumu re?e da za tak avto rabi? povre?no 500eur na mesec potem ve?kolk je ura.

Tako da izgled ni ravno hiba tega avta. (Sem lastnik bmw da ne bo pomote)

Napisano

Danes videl Hondo Odissey, vsa ?ast Japon?kom za izjemno neposre?en dizajn.  :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Danes videl Hondo Odissey, vsa ?ast Japon?kom za izjemno neposre?en dizajn.  :cheers:

 

Misli? tole? Men se pa dopade celo bolj kot Mazda 5, sploh notranjost :)

 

2013_10_02_honda_odyssey_01.jpg

 

2015-Honda-Odyssey-rear-view.jpg

 

when-does-2015-honda-odyssey-come-out.jp

Napisano

Od zadnjih bo?nih vrat naprej proti zadnjim lu?em je taka, kot bi jo narisa Walt Disney brez wasservage.  :hohoho:

 

@Katja, z Multiplo se skoraj vsi strinjamo, o?itno se nam je res izjemno prikupla.  :ljubezen:  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Thalia in Yaris Verso sta lepotca na?ih cest :) ?e treh BMW-jev sem se spomnil (tako zunaj kot znotraj): Z3 coupe, GT pa stari X3. Pa seveda Dacia Duster :D Polizdelek...

Napisano

?e Kio Pride sem pozabila.

pazi, na nevarnem mestu se giblje? ... Kia Pride = Mazda 121 ;)

 

 

Druga?e pa mislim, da imamo novega zmagovalca in to je Jeep Renegade (zgleda kot bi ga en Italijan narisu, k ni vedu al naj Pando ri?e ali terenca.

 

http://www.jeep.si/Renegade/

 

2015-Jeep-Renegade-Latitude-and-Trailhaw

33112_1.png

Napisano

Koncept ni bil napa?en... Ampak za ljudski okus so ga precej predelali. 

 

129_0805_07_z+2008_detroit_auto_show+jee

Napisano

BMW od zadi ?e nekak zgleda... spredaj je pa polomija kot bi kak?en KIT -car gledal al pa ponesre?en poskus aftermarket stylinga. Audija pa po obliki sekajo dejansko skoraj vsi ostali veliko manj renomirani proizvajalci malih avtomobilov - pa? silijo tja, kjer jim nekako ni mesta.

33112_1.png

Napisano

Meni BMW ?e od zadaj izgleda ko neka ?koda, Audi pa od spredaj kot ?koda, od zadaj pa ko nek bulldog... Niso to?no vedli, kaj bi s tistimi zadnjimi lu?mi.

Napisano

Samo ima bistveno lep?e linije - bolj mehke. Se vidi, da ga je Le?nik oblikoval :D ?e bi pa pri BMW 1-ki znak dol pobrali, bi lahko bil tudi novi Zaporo?ec.

 

Sicer zelo priljubljen model, ampak ta je tudi en "biser" oblikovanja. Spredaj ?e izgleda, zadek pa... hja, ?e?ki no.

2013-skoda-octavia-new-india-launch-pics

  • 9 let kasneje...
  • Jest je spremenil naslov v Najgrši "voz" vseh časov?
Napisano

Meni so grozni nekateri tanovi BMW-ji, s totalno prevelikimi ledvičkami, npr. 2ka, ki izgleda kot bober, heh

  • Haha 2
  • Ljubim 2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.