Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem se peljal čez naselje v 3. ali 4. po omejitvah in kar naenkrat avto malce strese in se pojavi spodaj desno na armaturki 5-10 lučk, vse oranžne in mislim da rdeča za ročno zavoro.

Lučke zginejo in se peljem dalje, "ajd sej ni nič, kratek stik mogoč kje".

No, potem ugotovim da mi ne kaže več v kateri prestavi imam avto.

Začnem opazovat kaj se dogaja in po 5-10 minutah vožnje se mi je zdelo, da je avto precej nemiren, saj vemo da gre za nepremičnino. Torej, ko sem pospeševal je močno cuknil (kot bi imel v rokah en nabrit motor in ne volana od avta), prav tako je opazno cukal ko sem nekje iz polovičke gasa zmanjševal ročico 2-3x po malo. Občutek sem tudi dobil, da kolesa zdrsavajo (veš tisto, ko se pozimi kje čez led zapelješ pa se zavrtijo v prazno in potem spet zagrabijo ko pridejo na asfalt).

No, po 30 km in skoraj pri domu, dam v 3. prestavi po gasu, obrate na 4000-4500 in spet se pojavi tisti Las Vegas lučk. Kot da bi me opozarjal "hej, bolj počasi". 

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

Pomoje je nekaj okoli gasa, mogoče tudi kakšna smet iz Petrola?

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Če imaš koga, ki ima OBD priklopi in poglej kakšne napake meče ven

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Druklager ne bi rekel.

Meni je pedalo šlo zatikajoče noter. Pogosto pa se sliši ko se sklopka pohodi.

 

Za lajtšov pa ne bi kriv druglagerja, prej keri koli drugi senzor, vžigalni tuljavo, vbrizgalno šobo in podobno => vse kar lahko OBD pove.

Napisano
pred 14 minutami je Brane napisal:

Vidim tebe da si ta pravi tehnik,če si sam menjaval akumulator dam roko v ogenj da si kleme pozabil stisnit

 

Nisem, ampak hvala za komentar.

Napisano

Ste bili kar blizu z odgovori, pa vendarle je bil akumulator menjan 14 dni nazaj in na klemah ni bilo nič umazanije, kratkega stika itd. Tudi pritrjene so bile tako kot morajo biti.

No, smo pa ugotovili da je bil ta nov akumulator zanič. Sem ga nesel nazaj v trgovino in sem dobil novega. Sedaj ni več problemov na avtu. Zaenkrat...

 

Toliko, če bo kdo kdaj imel podoben problem...

  • Všeč 7
  • Žalosten 2
  • Hvala 1
Napisano

Ja akumulator je bil zanic. Lahko je bil star alpa ze v startu v okvari. Dvomim, da ima kaj veze katere znamke je.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Štala na gorenjski AC....do včeraj je bila cifra 81.....letos se bližamo 100-ki....upam da nisem imel prav, ker tale trend bo težko sedaj obrniti na infrastrukturi, kot jo imamo
    • Saj razlika v barvi je kar velika. Se mi zdi da na desni strani bolj.  Sem bil v salonu ko sem šel po feltne za zimo pa mi je prodajalec rekel, da so si malo pogledli druge in je na vseh določena razlika.  Mi pa zatrjuje da razbit ni bil.    Bom še enkrat poslikal. Sedaj se mi ne da do avtomobila.    Da se reklamirat pod garancijo ampak ni sigurno da bo boljše saj baje dobijo že pobarvan nov del.  Lahko da bo še slabše. Bi probal ampak se bojim da bodo še kaj polomili ob razdiranju.    Drugače pa se že oglaša kakšna plastika js.    Imam pa drug problem. Visoko porabo in nisem najbolj zadovoljen. Trenutno nimam še niti 470km prevoženih (sama regionalka) pa je doseg le še 130km (38% goriva).    Tako velike porabe nisem imel niti z mojim prvim avtom pred 22 leti. Accent 1.3 bencinar😁 in sem naredil več kilometrov z enim tankom.    Pa tudi temperatura motorja je po večini eno črtico pod sredino kar se mi ne zdi normalno.    Opazil sem tudi črto na naslonu za roko na voznikovih vratih (ris))kot da bi bilo potegnjeno z nečim. Jaz dvomim da sem to naredil saj pazim. Ob prevzemu tega nisem opazil. Sedaj pa za to ne bom nič dosegel verjetno.    Avto je drugače glede vožnje ok. Me pa skrbi poraba in temperatura motorja.    Pa čudno šalta avtomatik. Je normalno da pri umirjeni vožnji drži obrate na 1100-1200rpm?  Včasih pa kar cukne ali pa navije obrate. Pa ne pritisnem naglo na gas.    Danes mi je ko sem se bližal koloni (ustavljal) skoraj crknil kot takrat ko ne stisneš prav cajt sklopke ko se ustavljaš...    Malo čudno dela.  Servis? 
    • sam 18 colarke zimske gume so drage, 16 colske so občutno cenejše. Torej cenejše feltne, cenejše gume. Hja men ta rešitev ni napačna, ker na zimskih glih neke lepote na avtih ni iskat pa še večino tega časa je avto tako ali drugače umazan.   Če se gremo računico tole ni napačna izbira, če pa se gremo estetiko se da pa tud enga prebutančka za jurčka kupit za vozit pozimi, Mazda pa lahko stoji doma v garaži na letnih 18-kah in je lepa za pogledat. 
    • A ti to resno? Človek bo imel avto 10let+ in po tvoji ekonomiki bo čez 10 let dobil 50% za platišča🤣🤣 mislim da tebi nekaj pošteno narobe hodi.
    • Razlika ni tako velika, ko jih na koncu prodaš in mislim, da čez cca 7 let  boš 18"lažje prodal kot 16"! Ja vedno je potreben kompromis.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.