Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

pri Mazdi 6 G165 z ročnim menjalnikom sem opazil, da se včasih predvsem pri prestavljanju iz 1. v 2. iz menjalnika zasliši škrtanje. Včasih več, včasih manj, včasih nič. Sicer se prestavlja OK, tudi sklopka je OK. 

 

Je ta zvok znak kakšne napake? @scania, ti imaš praktično enak menjalnik-avto, kaj bi to bilo?

Napisano

Jaz sem zadevo rešil z oljem redline, prvo sem mislil da se mora malo vtečt menjalnik, ampak nič. Z oljem je pa zadeva ponehala.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Po nasvetu scanie sem tudi sam dal v ročni menjalnik olje redline. Od takrat je menjalnik le še boljši. 

 

 

Napisano

Ma kako olje potem Mazda uporablja,da je vsako drugo olje boljše🤔

Moram pa rečt,da jaz nisem imel nikoli kakih problemov z Mazda menjalnikom,ne na 3ki ne sedaj na cx30tki.....👍😉

Napisano
pred 26 minutami je Bini napisal:

Ma kako olje potem Mazda uporablja,da je vsako drugo olje boljše🤔

Moram pa rečt,da jaz nisem imel nikoli kakih problemov z Mazda menjalnikom,ne na 3ki ne sedaj na cx30tki.....👍😉

To da Bini nima problemov, mi ne pomaga dosti. 😀

 

Sem pa malo posrfal in nisem edini s to hibo. Pri naslednjem servisu dam zamenjat še olje v menjalniku z https://www.amazon.de/dp/B000CPCBEG/

image.png

Napisano

Včasih so ga dali 1 liter, zdaj pa samo še 0,95 litra...

 

Imam občutek, da bo boljše, da samo še Tik-Tok gledam, ker drugače povsod lahko samo gledam, kako me lupijo...

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Enako je to olje rešilo težave pri meni.

 

To da je bilo včasih 1l ne vem, je pa tu enota QUART (1 US quart = 946.352946 milliliters)

Napisano
pred 14 urami je Janez007 napisal:

20230622_173414.jpg

 

20230622_173551.jpg

 

20230622_173619.jpg

 

20230622_173634.jpg

 

Tole je bilo pa hitro dostavljeno...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Upam da bo boljše.

 

Hudič je ta API GL-4.

Večina firm že leta daje v nove avte GL-5. Težava pa je glede sinhronov, ker v GL-4 menjalniku jih z GL-5 pobira.

 

Dosti garažnikov pri tem zamahne z roko, da kompliciram in naj dam GL-4/5 noter. Samo to ko pali na oboje, ni isto.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Po tem, ko sem na Mazdah zamenjal olje ročnega menjalnika, lahko rečem, da je občutek prestavljanja ročnega menjalnika za odtenek boljši. Posebno velike razlike pa vsaj zame ni. 

 

Vseeno menim, da se je zamenjava olja menjalnika izplačala.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Po tem, ko sem na Mazdah zamenjal olje ročnega menjalnika, lahko rečem, da je občutek prestavljanja ročnega menjalnika za odtenek boljši. Posebno velike razlike pa vsaj zame ni. 

 

Vseeno menim, da se je zamenjava olja menjalnika izplačala.

Si dal redline?

Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je scania napisal:

Si dal redline?

 

Ja seveda, saj ga je predlagal @scania :) 

 

Strošek pa 90 € na avto, 65 € za olje + 25 € za menjavo.

 

image.png

 

20230622_173619.jpg

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ja, sem že in občutek daje, da imaš prav. 👍

S časom bo še bolje. Na moji 6-ki je po menjavi in prevoženih nekaj tisoč kilometrih menjalnik postal mehek kot putrček. 

 

 

Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

S časom bo še bolje. Na moji 6-ki je po menjavi in prevoženih nekaj tisoč kilometrih menjalnik postal mehek kot putrček. 

Me pa zanima, zakaj šele po nekaj 100, 1000 km? 

Napisano
pred 32 minutami je Janez007 napisal:

Me pa zanima, zakaj šele po nekaj 100, 1000 km? 

 

Takrat se zobniki že mal zgladijo :D

  • Všeč 1
  • Haha 3

Podpis.png

 

Napisano
pred 10 urami je Janez007 napisal:

Me pa zanima, zakaj šele po nekaj 100, 1000 km? 

Bo mogoče padla kaka razlaka od @scania..... 🤔😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.