Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

pri Mazdi 6 G165 z ročnim menjalnikom sem opazil, da se včasih predvsem pri prestavljanju iz 1. v 2. iz menjalnika zasliši škrtanje. Včasih več, včasih manj, včasih nič. Sicer se prestavlja OK, tudi sklopka je OK. 

 

Je ta zvok znak kakšne napake? @scania, ti imaš praktično enak menjalnik-avto, kaj bi to bilo?

Napisano

Jaz sem zadevo rešil z oljem redline, prvo sem mislil da se mora malo vtečt menjalnik, ampak nič. Z oljem je pa zadeva ponehala.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Po nasvetu scanie sem tudi sam dal v ročni menjalnik olje redline. Od takrat je menjalnik le še boljši. 

 

 

Napisano

Ma kako olje potem Mazda uporablja,da je vsako drugo olje boljše🤔

Moram pa rečt,da jaz nisem imel nikoli kakih problemov z Mazda menjalnikom,ne na 3ki ne sedaj na cx30tki.....👍😉

Napisano
pred 26 minutami je Bini napisal:

Ma kako olje potem Mazda uporablja,da je vsako drugo olje boljše🤔

Moram pa rečt,da jaz nisem imel nikoli kakih problemov z Mazda menjalnikom,ne na 3ki ne sedaj na cx30tki.....👍😉

To da Bini nima problemov, mi ne pomaga dosti. 😀

 

Sem pa malo posrfal in nisem edini s to hibo. Pri naslednjem servisu dam zamenjat še olje v menjalniku z https://www.amazon.de/dp/B000CPCBEG/

image.png

Napisano

Včasih so ga dali 1 liter, zdaj pa samo še 0,95 litra...

 

Imam občutek, da bo boljše, da samo še Tik-Tok gledam, ker drugače povsod lahko samo gledam, kako me lupijo...

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Enako je to olje rešilo težave pri meni.

 

To da je bilo včasih 1l ne vem, je pa tu enota QUART (1 US quart = 946.352946 milliliters)

Napisano
pred 14 urami je Janez007 napisal:

20230622_173414.jpg

 

20230622_173551.jpg

 

20230622_173619.jpg

 

20230622_173634.jpg

 

Tole je bilo pa hitro dostavljeno...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Upam da bo boljše.

 

Hudič je ta API GL-4.

Večina firm že leta daje v nove avte GL-5. Težava pa je glede sinhronov, ker v GL-4 menjalniku jih z GL-5 pobira.

 

Dosti garažnikov pri tem zamahne z roko, da kompliciram in naj dam GL-4/5 noter. Samo to ko pali na oboje, ni isto.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Po tem, ko sem na Mazdah zamenjal olje ročnega menjalnika, lahko rečem, da je občutek prestavljanja ročnega menjalnika za odtenek boljši. Posebno velike razlike pa vsaj zame ni. 

 

Vseeno menim, da se je zamenjava olja menjalnika izplačala.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Po tem, ko sem na Mazdah zamenjal olje ročnega menjalnika, lahko rečem, da je občutek prestavljanja ročnega menjalnika za odtenek boljši. Posebno velike razlike pa vsaj zame ni. 

 

Vseeno menim, da se je zamenjava olja menjalnika izplačala.

Si dal redline?

Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je scania napisal:

Si dal redline?

 

Ja seveda, saj ga je predlagal @scania :) 

 

Strošek pa 90 € na avto, 65 € za olje + 25 € za menjavo.

 

image.png

 

20230622_173619.jpg

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ja, sem že in občutek daje, da imaš prav. 👍

S časom bo še bolje. Na moji 6-ki je po menjavi in prevoženih nekaj tisoč kilometrih menjalnik postal mehek kot putrček. 

 

 

Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

S časom bo še bolje. Na moji 6-ki je po menjavi in prevoženih nekaj tisoč kilometrih menjalnik postal mehek kot putrček. 

Me pa zanima, zakaj šele po nekaj 100, 1000 km? 

Napisano
pred 32 minutami je Janez007 napisal:

Me pa zanima, zakaj šele po nekaj 100, 1000 km? 

 

Takrat se zobniki že mal zgladijo :D

  • Všeč 1
  • Haha 3

Podpis.png

 

Napisano
pred 10 urami je Janez007 napisal:

Me pa zanima, zakaj šele po nekaj 100, 1000 km? 

Bo mogoče padla kaka razlaka od @scania..... 🤔😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.