Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 17 urami je kacnje napisal:

V soboto sem obljubljal članek o Boschevem pogonu. Sedaj je objavljen: https://www.kacnje.eu/2025/09/degradacija-baterije-pri-elektricnem-kolesu.html

 

Enak  pogon, ista baterija, letnik 2018, pa ima, tako na oko, kapacitete samo še cca 50%. 

Vedno pazil na baterijo, večino na drugi stopnji pomoči, pozimi ni bila shranjena na 30 do 60% tako kot priporoča proizvajalec, ker sem tudi pozimi bicikel redno vozil.

 

Pri baterijah na biciklu mislim da je sledeč problem, če je vseskozi polnjena na 100% pride do hitrejše degradacije baterije, če jo pa polniš recimo na 60% pa balanser ne odigra svoje vloge. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Moja je praktično stalno na 100 %. Razen med kolesarjenjem. Ko pridem domov, priključim, napolnim do konca ... in tako stoji. 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

Če koga zanima. Na koncu sem se odločil za Forerunner 970, ker ima full dosti stvari portanih iz Fenix-a.

In je za moje potrebe še predobra.

Popravljeno od godlike
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zanimiva je pametna ura Huawei GT 6 Pro, ki omogoča virtualno merjenje moči pri kolesarjenju (+- 15W), s tem, da ima zelo vzdržljivo baterijo. Cena je tudi prijazna ~380 €.

 

WWW.GSMARENA.COM

The latest entry in the GT series combines updated activity tracking and excellent battery life alongside a premium build.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem se malo pozanimal... TAM je danes del multinacionalnega konglomerata, katerega večinski lastnik je CHTC China Hi-Tech Group Corporation...   In, ja, totalno Kitajska zadeva, ki izkorišča staro slavo TAMa, da naivnim uvali Kitajska jajca...
    • Vse moje je več.   No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅
    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.