Skoči na vsebino

Servis gorenjska


Mazda 2019

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

sem lastnik Mazde CX3 2019 letnik 2.0 bencin. Avto bo do maja/2024 še v garanciji. Do takrat avto vozim na pooblaščeni servis, nato pa sem se odločil, da avto začnem servisirati drugje. 

 

Prihajam iz Gorenjske (okolica Škofje Loke). Zanima me, če poznate kakšnega dobrega serviserja, ki se spozna na Mazde in ima normalne cene?

 

Prosim za pomoč.

Hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Mazda 2019 napisal:

Živjo, 

 

a ga voziš k njemu? Si zadovoljen? 

 

Kakšna je recimo cena rednega servisa (olje, filtri), ker na uradnem servisu dam skoraj 300€?

 

Hvala, Lp

Ej brez zamere, ampak 300 eur je dandanes čisto normalna cena za olje + filtre (sam si rekel v množici, torej kabinski, zračni in oljni) na pooblaščencu. Poleg dobiš še brezplačno podaljšanje mazda asistence in pregled vitalnih delov motorja.

 

Če pa boš šel k privat, res pelji k Pelku.

 

Koliko pa imaš prevoženih km?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam sem prejšnjo M6 vozil k Pelkotu, pa sem ga nehal ker bi skoraj plačal menjavo volanske gredi namesto 2 manšet za 15eur. Ok, mogoče se zgodi, pa je naredil napako in me res ni hotel "nategniti", ampak slab priokus je ostal.

 

Me je pa poleg tega motila ena zadeva pri njemu in to je hitenje in gužva. Ni bil problem, da bi mogel extra dolgo čakati na servis, ampak sem imel skoz slab občutek, ker so vsi mehankarji hiteli, ker jih je skoz preganjal in mi je delovalo napeto vzdušje v katerem prihaja do napak. Prav tako sam Pelko bolj organizira delo kot šraufa, tko da je strokovnost dela odvisna bolj od njegovih zaposlenih. Torej ne gre za popoldansko garažno delavnico, da bi on sam šraufal, ampak za mehanično delavnico, kjer ima zaposlene mehanike, on pa tu pa tam kaj pogleda. Verjamem, da pri tej količini vozil drugače dela niti ne more organizirati, ampak meni pač ni bilo všeč.

 

To je pač moja izkušnja, vem pa da jih je veliko zadovoljnjih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je ignacij napisal:

Torej ne gre za popoldansko garažno delavnico, da bi on sam šraufal, ampak za mehanično delavnico, kjer ima zaposlene mehanike, on pa tu pa tam kaj pogleda.

 

Tudi sraufa... Nazadnje, ko sem bil tam, ko sem s CX-5 menjal zadnje diske in ploscice, preden sem jo potem prodal... je on sraufal enega Cliota pa potem se enega mercedesa... mehanik pa je na moji menjal diske ... Takrat je bil samo en mehanik... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem jaz bil pred ca. 6-7 leti. Je imel enega zaposlenega in nekega vajenca.

 

Delavec je menjaval na Cliotu amortizerje spredaj. Pelko ga je driblal, da mora karton spodaj dat. Delavnica je res taka, da bi lahko s tal jedel.

Pelko je organiziral delo, se pogovarjal s strankami, jutranji prevzemi in podobno.

 

Pubec je M2 prijel v roke in šel diske menjavat. Namazal je vse z bakreno pasto kot se spodobi, nikak ni uspel protivibracijskih plehecov skup zložit.

Ko je to naredil, je Pelko pristopil za drugi del.

Sem mu razložil, da trese v leru občasno in da pocuka 2x na polnem pospeševanju. Vprašal za loputo, sem rekel uradni servis v MB 2x pucal, več nimajo pojma, če ni napake na testeru je ok. Je vprašal za LMM, ga potegnil ven spucal.

Povedal da to rado crkne po pucanju in da ga pač pol naj sam menjam.

Po testni vožnji sva rekla nekaj debate o Giuliettah, ker je na eni predkratkim delal servis in mu je bilo zanimivo, da so bile na 30k svečke sežgane.

 

Potem me je prosil, če še nekoga lahko do LJ zategnem.

 

Cena ugodna. Odnos se mi je zdel top.

Tudi če je koga popravljal pri delu, je to bilo za bolje opravljeno delo.

 

Jaz sem odšel pozitivno presenečen.

 

LMM sem kasneje menjal, kot ki je razložil. Diski so pa še vedno isti gor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je ignacij napisal:

Sam sem prejšnjo M6 vozil k Pelkotu, pa sem ga nehal ker bi skoraj plačal menjavo volanske gredi namesto 2 manšet za 15eur. Ok, mogoče se zgodi, pa je naredil napako in me res ni hotel "nategniti", ampak slab priokus je ostal.

 

Me je pa poleg tega motila ena zadeva pri njemu in to je hitenje in gužva. Ni bil problem, da bi mogel extra dolgo čakati na servis, ampak sem imel skoz slab občutek, ker so vsi mehankarji hiteli, ker jih je skoz preganjal in mi je delovalo napeto vzdušje v katerem prihaja do napak. Prav tako sam Pelko bolj organizira delo kot šraufa, tko da je strokovnost dela odvisna bolj od njegovih zaposlenih. Torej ne gre za popoldansko garažno delavnico, da bi on sam šraufal, ampak za mehanično delavnico, kjer ima zaposlene mehanike, on pa tu pa tam kaj pogleda. Verjamem, da pri tej količini vozil drugače dela niti ne more organizirati, ampak meni pač ni bilo všeč.

 

To je pač moja izkušnja, vem pa da jih je veliko zadovoljnjih.

glavni razlog, da jaz že dolgo časa ne vozim v mehanične delavnice, kjer delajo vse povprek, in "šraufajo" vse znamke.... oz. to delam samo za premontažo gum, ker je blizu in mi naredi takoj....in redni servis, kjer ni dela za več kot 1,5h traja pol dneva ali pa celo cel dan....na koncu pa je razlike 50€ (če pa šteješ še izgubljen čas, si skoraj v minusu).....drugo je, če res poznaš kakega dobrega lokalnega mehanika, kjer se dogovoriš za servis, pripelješ in začne delati takoj na tvojem avtu, dela samo tvoj avto in ne še 5x drugih zadev, ki mu nujno uletijo vmes....ampak, ja vsak se odloči po svoje, vsi pa tukaj na forumu malo filozofiramo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Mazda 2019; na Gorenjskem (Kranj) je bil včasih dober tudi Avtoservis Nunar (Kokrica), ampak "šraufa" vse po vrsti, zna pa biti ugodnejši proti uradnemu servisu, kako pa je danes pa nimam več info....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je sportman333 napisal:

glavni razlog, da jaz že dolgo časa ne vozim v mehanične delavnice, kjer delajo vse povprek, in "šraufajo" vse znamke.... oz. to delam samo za premontažo gum, ker je blizu in mi naredi takoj....in redni servis, kjer ni dela za več kot 1,5h traja pol dneva ali pa celo cel dan....na koncu pa je razlike 50€ (če pa šteješ še izgubljen čas, si skoraj v minusu).....drugo je, če res poznaš kakega dobrega lokalnega mehanika, kjer se dogovoriš za servis, pripelješ in začne delati takoj na tvojem avtu, dela samo tvoj avto in ne še 5x drugih zadev, ki mu nujno uletijo vmes....ampak, ja vsak se odloči po svoje, vsi pa tukaj na forumu malo filozofiramo :)

Jaz se zmenim na uradnem za nadomestni avto.

Focusa pripeljem pred zartjem in grem domov.

Naslednji dan pred zaprtjem ga dvignem.

Kdaj ga dela, mi je vseeno. 1h skupaj izgubim na cesti, lahko pa zvravn nadziram in to traja, kolko servis traja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 10. 8. 2023 ob 13:41 je Mazda 2019 napisal:

Živjo, 

 

a ga voziš k njemu? Si zadovoljen? 

 

Kakšna je recimo cena rednega servisa (olje, filtri), ker na uradnem servisu dam skoraj 300€?

 

Hvala, Lp

Če rečem okrog 150€ se nisem dosti zmotil z napovedjo, morda kak euro gor, še bolj verjetno pa celo kakšnega dol. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.