Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

pred 4 urami je Janez007 napisal:

Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃


iStop sistem je treba inicializirat, ce kapaciteta baterije pade pod doloceno vrednost… ali pa ce menjas baterijo… 

 

Tukaj so navodila za to…

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pa pred kakim letom kupil tega https://www.mimovrste.com/polnilci-akumulatorjev/emos-akumulatorski-avtomobilski-polnilnik-612v-4a-n1014  takrat za dobrih 23€😃...nooora cena glede na to,kakšno ceno hočejo sedaj zanj.

https://www.emos-si.si/polnilec-avto-akumulatorjev-6-12v-4a

 

https://www.shoppster.si/p/0757221

 

Simpl,dela OK,fila že kar hitro z max. 4A,in enostavna uporaba-le ena tipka za izbiro 6V-motor-avto-ozimitev...n dela čisto avtomatsko.

Nima pa nekega sofisticiranega analiziranja...za to sem kupil tega https://www.aliexpress.com/item/1005003819481118.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.154818020vzJmh

 

Že tukaj o tem pisal https://www.mazda-si.net/topic/8460-razni-zanimivi-posnetki-in-članki/?do=findComment&comment=530599

 

Da vidim,če je za kaj-čakam,da pride...izgleda fino,da vidiš realno,v kakem stanju je baterija,in če polnilec kaj pomaga ali "reši"...imamo tri avte pri hiši,pa bo še ziher prav prišel🙄

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je Janez007 napisal:

CTEK polnilec prispel in je že priključen. Pred priključitvijo je bila zjutraj napetost na 5,5 let starem akumulatorju 12,52 V. Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃

 

image.jpeg

 

20231115_092849.jpg

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

pred 21 urami je Janez007 napisal:

CTEK polnilec prispel in je že priključen. Pred priključitvijo je bila zjutraj napetost na 5,5 let starem akumulatorju 12,52 V. Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃

 

image.jpeg

 

20231115_092849.jpg

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Jaka32 napisal:

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

 

Če ni težav, 2x na leto (spomladi in jeseni) priklopiš. Ti elektronski potem sami naredijo (analiza, dekalcinacija, polnjenje), kar je potrebno. 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Janez007 napisal:

@Jest hvala, ampak kot sem rekel, tako stanje (nedelujoč i-stop) mi celo ustreza. In upam, da to kar praviš res drži, ker bom nov akumulator potem samo zamenjal pod napetostjo in i-stop še nadaljnjih 5 let ne bo delal. 👌

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je NevLado napisal:

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

 

V bistvu je vse odvisno od dioptrije, ker če namesto mežikajoč i-stop vidiš i-sprint je filing čist drug.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je NevLado napisal:

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

 

pred 4 urami je Boss napisal:

 

V bistvu je vse odvisno od dioptrije, ker če namesto mežikajoč i-stop vidiš i-sprint je filing čist drug.

 

Mogoče blinka 6-ka, 3-ka nič ne blinka. :)

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je Janez007 napisal:

Malo denarja, malo muzike. Pri kleščah se razliko vidi in občuti, pri elektronskih rečeh težje.... 😁

 

image.png

 

Screenshot 2023-11-15 19.44.23.png

 

Da ne bo pomote glede polnilca-če boš pogledal podatke,boš ugotovil,da ni neke razlike med njima...pač za domačo uporabo sta oba super...ni pa to profi roba.

Vsaj jaz...mogoče bom 1x na leto mal dofilal fordovaga,in to je to...drugače pa le za sprobati delavniškega,če je res za v kanto (oz. deponijo) al je še za uporabiti...za teste,projekte itd...kondenzatorje formatirati,za varjenje celic ipd...

 

Za Knipex pa mislim,da če si jih le enkrat "orng stisnil"...ne rabim razlagati😉

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Janez007 napisal:

 

 

Mogoče blinka 6-ka, 3-ka nič ne blinka. :)

 

Hijoo, ti maš še drgač dovolj fore. Ko bo res res prazn aku ti bo skos kazal warning in bo istop utripal rumeno, vsaj tako je bilo na CX-3.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je dvorjan napisal:

Bom kar sem napisal.

 

Ima kdo kakšne veze in poznanstva za nakup akumulatorja?

 

Rabim 60 Ah EFB model (D+, 242 x 190 x 175 mm).

 

https://www.akumulator.si/izdelek/A1 13 060 E/startstop-akumulator-12v-60ah-efb-varta-n60

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma, tale internet sem tudi že jaz preklikal prej, pa sem našel tegale:

WWW.AGROIZBIRA.SI

Cena velja ob vračilu starega. TAB MAGIC STOP & GO EFB izboljšane nalite baterije (EFB = enhanced flooded) so namenjene za uporabo v...

 

Če ne bo ugodnejše ponudbe, se bom pač v Kranj zapeljal. 😃

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Zdravo!

Merjenje napetosti na akumulatorju lahko poda idejo o njegovem trenutnem stanju.
Napetost 12,5 V na sponkah se lahko šteje za normalno za avtomobilski akumulator, vendar ne daje popolnih informacij o njegovem stanju. Kako dolgo bo baterija zdržala, je odvisno od številnih dejavnikov, kot so splošno stanje baterije, stopnja izpraznjenosti, temperaturni pogoji, pogostost uporabe in drugi.
Če se je sistem start-stop aktiviral zaradi izpraznjenega akumulatorja, je to lahko znak, da je akumulator že začel izgubljati zmogljivost in ga je treba posvetiti.
Preverite puščanje elektrolita in zagotovite dobro povezavo med sponkami in baterijo.
Če je baterija že začela odpovedovati in se sistem start-stop sproži zaradi nizke napolnjenosti, je to lahko znak, da jo je treba zamenjati. Življenjska doba baterije se lahko razlikuje in tudi če zdrži še nekaj mesecev, je zamenjava morda neizogibna v bližnji prihodnosti. veleprodajne avtomobilske dele je najbolje naročiti prek spleta

Popravljeno od Felix_
napaka
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...
pred 7 minutami je goldhorn napisal:

Torej je ta aku alternativa originalu Q-85? V trgovini mi ponujajo same take s ceno okrog 200€.

 

Po mojem DA.

Katere (znamka, tip) ti pa ponujajo? Yuasa (YBX7005 (Q55/Q85) 12V 65Ah 620A EFB Start-Stop)?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Po tem, ko i-stop v skoraj 6 let stari trojki (še prvi akumulator) že od lanskega poletja ni delal, je danes spet začel izklapljat motor. Kaj se je zgodilo, da se je spet po več mesecih zbudil, nimam pojma .... 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Janez007 napisal:

Po tem, ko i-stop v skoraj 6 let stari trojki (še prvi akumulator) že od lanskega poletja ni delal, je danes spet začel izklapljat motor. Kaj se je zgodilo, da se je spet po več mesecih zbudil, nimam pojma .... 

Dobro, da je tako a jeseni računaj na menjavo za novega.... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.