Jump to content

Recommended Posts

Posted
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃


iStop sistem je treba inicializirat, ce kapaciteta baterije pade pod doloceno vrednost… ali pa ce menjas baterijo… 

 

Tukaj so navodila za to…

 

 

  • Like 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Posted

@Jest hvala, ampak kot sem rekel, tako stanje (nedelujoč i-stop) mi celo ustreza. In upam, da to kar praviš res drži, ker bom nov akumulator potem samo zamenjal pod napetostjo in i-stop še nadaljnjih 5 let ne bo delal. 👌

  • Love 2
Posted

Jaz sem pa pred kakim letom kupil tega https://www.mimovrste.com/polnilci-akumulatorjev/emos-akumulatorski-avtomobilski-polnilnik-612v-4a-n1014  takrat za dobrih 23€😃...nooora cena glede na to,kakšno ceno hočejo sedaj zanj.

https://www.emos-si.si/polnilec-avto-akumulatorjev-6-12v-4a

 

https://www.shoppster.si/p/0757221

 

Simpl,dela OK,fila že kar hitro z max. 4A,in enostavna uporaba-le ena tipka za izbiro 6V-motor-avto-ozimitev...n dela čisto avtomatsko.

Nima pa nekega sofisticiranega analiziranja...za to sem kupil tega https://www.aliexpress.com/item/1005003819481118.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.154818020vzJmh

 

Že tukaj o tem pisal https://www.mazda-si.net/topic/8460-razni-zanimivi-posnetki-in-članki/?do=findComment&comment=530599

 

Da vidim,če je za kaj-čakam,da pride...izgleda fino,da vidiš realno,v kakem stanju je baterija,in če polnilec kaj pomaga ali "reši"...imamo tri avte pri hiši,pa bo še ziher prav prišel🙄

 

 

  • Like 1
Posted (edited)

Malo denarja, malo muzike. Pri kleščah se razliko vidi in občuti, pri elektronskih rečeh težje.... 😁

 

image.png

 

Screenshot 2023-11-15 19.44.23.png

 

Edited by Janez007
Posted
pred 21 urami je Janez007 napisal:

CTEK polnilec prispel in je že priključen. Pred priključitvijo je bila zjutraj napetost na 5,5 let starem akumulatorju 12,52 V. Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃

 

image.jpeg

 

20231115_092849.jpg

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

pred 21 urami je Janez007 napisal:

CTEK polnilec prispel in je že priključen. Pred priključitvijo je bila zjutraj napetost na 5,5 let starem akumulatorju 12,52 V. Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃

 

image.jpeg

 

20231115_092849.jpg

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

Posted (edited)
pred 22 minutami je Jaka32 napisal:

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

 

Če ni težav, 2x na leto (spomladi in jeseni) priklopiš. Ti elektronski potem sami naredijo (analiza, dekalcinacija, polnjenje), kar je potrebno. 

Edited by Janez007
Posted
pred 15 urami je Janez007 napisal:

@Jest hvala, ampak kot sem rekel, tako stanje (nedelujoč i-stop) mi celo ustreza. In upam, da to kar praviš res drži, ker bom nov akumulator potem samo zamenjal pod napetostjo in i-stop še nadaljnjih 5 let ne bo delal. 👌

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

Posted
pred 2 urama je NevLado napisal:

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

 

V bistvu je vse odvisno od dioptrije, ker če namesto mežikajoč i-stop vidiš i-sprint je filing čist drug.

  • Haha 1

33112_1.png

Posted (edited)
pred 7 urami je NevLado napisal:

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

 

pred 4 urami je Boss napisal:

 

V bistvu je vse odvisno od dioptrije, ker če namesto mežikajoč i-stop vidiš i-sprint je filing čist drug.

 

Mogoče blinka 6-ka, 3-ka nič ne blinka. :)

 

Edited by Janez007
Posted (edited)
pred 22 urami je Janez007 napisal:

Malo denarja, malo muzike. Pri kleščah se razliko vidi in občuti, pri elektronskih rečeh težje.... 😁

 

image.png

 

Screenshot 2023-11-15 19.44.23.png

 

Da ne bo pomote glede polnilca-če boš pogledal podatke,boš ugotovil,da ni neke razlike med njima...pač za domačo uporabo sta oba super...ni pa to profi roba.

Vsaj jaz...mogoče bom 1x na leto mal dofilal fordovaga,in to je to...drugače pa le za sprobati delavniškega,če je res za v kanto (oz. deponijo) al je še za uporabiti...za teste,projekte itd...kondenzatorje formatirati,za varjenje celic ipd...

 

Za Knipex pa mislim,da če si jih le enkrat "orng stisnil"...ne rabim razlagati😉

Edited by skritikrt
Posted
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

 

 

Mogoče blinka 6-ka, 3-ka nič ne blinka. :)

 

Hijoo, ti maš še drgač dovolj fore. Ko bo res res prazn aku ti bo skos kazal warning in bo istop utripal rumeno, vsaj tako je bilo na CX-3.

  • Like 1
Posted

Bom kar sem napisal.

 

Ima kdo kakšne veze in poznanstva za nakup akumulatorja?

 

Rabim 60 Ah EFB model (D+, 242 x 190 x 175 mm).

Posted

Ma, tale internet sem tudi že jaz preklikal prej, pa sem našel tegale:

WWW.AGROIZBIRA.SI

Cena velja ob vračilu starega. TAB MAGIC STOP & GO EFB izboljšane nalite baterije (EFB = enhanced flooded) so namenjene za uporabo v...

 

Če ne bo ugodnejše ponudbe, se bom pač v Kranj zapeljal. 😃

 

  • Like 1
  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Zdravo!

Merjenje napetosti na akumulatorju lahko poda idejo o njegovem trenutnem stanju.
Napetost 12,5 V na sponkah se lahko šteje za normalno za avtomobilski akumulator, vendar ne daje popolnih informacij o njegovem stanju. Kako dolgo bo baterija zdržala, je odvisno od številnih dejavnikov, kot so splošno stanje baterije, stopnja izpraznjenosti, temperaturni pogoji, pogostost uporabe in drugi.
Če se je sistem start-stop aktiviral zaradi izpraznjenega akumulatorja, je to lahko znak, da je akumulator že začel izgubljati zmogljivost in ga je treba posvetiti.
Preverite puščanje elektrolita in zagotovite dobro povezavo med sponkami in baterijo.
Če je baterija že začela odpovedovati in se sistem start-stop sproži zaradi nizke napolnjenosti, je to lahko znak, da jo je treba zamenjati. Življenjska doba baterije se lahko razlikuje in tudi če zdrži še nekaj mesecev, je zamenjava morda neizogibna v bližnji prihodnosti. veleprodajne avtomobilske dele je najbolje naročiti prek spleta

Edited by Felix_
napaka
  • Like 1
  • 2 months later...
Posted
pred 7 minutami je goldhorn napisal:

Torej je ta aku alternativa originalu Q-85? V trgovini mi ponujajo same take s ceno okrog 200€.

 

Po mojem DA.

Katere (znamka, tip) ti pa ponujajo? Yuasa (YBX7005 (Q55/Q85) 12V 65Ah 620A EFB Start-Stop)?

Posted
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Po mojem DA.

Katere (znamka, tip) ti pa ponujajo? Yuasa (YBX7005 (Q55/Q85) 12V 65Ah 620A EFB Start-Stop)?

 

Varta in Exide.

  • Like 1
Posted
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Jaz bi vzel tole Exide EL604 za 120 €.

Tudi jaz, na pooblaščencu vgrajujejo Exide nadomestne (sicer brandirane z Mazda logotom

  • Like 1
  • 4 weeks later...
Posted

Po tem, ko i-stop v skoraj 6 let stari trojki (še prvi akumulator) že od lanskega poletja ni delal, je danes spet začel izklapljat motor. Kaj se je zgodilo, da se je spet po več mesecih zbudil, nimam pojma .... 

  • Like 1
  • Haha 1
Posted
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Po tem, ko i-stop v skoraj 6 let stari trojki (še prvi akumulator) že od lanskega poletja ni delal, je danes spet začel izklapljat motor. Kaj se je zgodilo, da se je spet po več mesecih zbudil, nimam pojma .... 

Dobro, da je tako a jeseni računaj na menjavo za novega.... :nevem:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.