Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ej...po dolgem premi?ljevanju bom tudi jaz naro?l zimske gume

Dunlop wintersport 5 .pri gumax.

Naj pohvalim na?ega Labija za strokovno pomo? in inf.nasveti za gume..hvala.in hvala tudi Robertos664 za inf in pomo?.

Je pa res da vsak vulkanizer in prodajalec gum hvali svoje gume

Pol je pa cela JEBA..ne ve? kaj kupit...he he zato rabimo take mojstre na forumu..da ti pravilno svetuje...lp

Napisano

Jaz sem bil z Contitentalom (zimske, TS850), zdaj je ?e nov model zunaj, izredno zadovoljen. Poleg dobrega oprijema na mokrem, sem bil presene?en nad majhno obrabo. Pa?, pol to odtehta ceno, ?e jih lahko brez te?av vozi? sezono dlje kot nekatero konkurenco (v mojem primeru Goodyear).

Aja so pa bile kar glasne, sploh ko si se vozil po mokri cesti.

Napisano

Ne pozabit o ceni PORO?AT!  :jupiii:

Ewo, bil v Klagenfurtu pr treh vilkanizerjih in noben ?e ni sli?al za te gume, a na nem?kih testih, ki jih vsi kopirajo, so vedno v TOP 5. O?itno so res v prodaji samo v Nem?iji. Kdo ve kaj ve? o tem?

 

In zdej vidim, da sem ?e enkrat odgovoril. Jao, demenca me daje.. sory

Napisano

te nokian se obnesejo kako proti tem yokohamam?:

 

https://www.zaverski.eu/pnevmatike/R1630

mel sem sicer Nokian WR A3D in so bile super na Mazdi 6. Edin tretjo sezono so ble ?e mal trde in kdaj zdrsnile na mokrem.

Jst sem mel Conti TS830 in so bile top. Dunlop WS5 pa trenutno na 6ki in nimam kaj re?i, dobra guma, ampak Conti mi je bila bolj vodljiva po ob?utku.

Napisano

Vpra?anje. A je kdo ?e imel ?anso vozit pozimi Sava Eskimo HP2? Kako so se kej obnesle?

 

LP, Janez

Napisano

sem ih vozil nekaj krat, so cist ok...razen, da mal zvizgajo po mokrem, pa rahlo drsijo (ampak avto pa je bil giuletta z 200timi konji)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kumho Wintercraft WP51 je dobra guma?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sava Eskimo HP2 ni na voljo v XL, tako da odpade, pa ?e v mokrem o?itno res niso neki ok. I??emo naprej. Zgledam, da bo padel kak Conti al pa Dunlop za na Mazda5, nimam kej za ?parat na avtu, kjer se vozijo otroc notr pa mami...

Napisano

Sava Eskimo HP2 ni na voljo v XL, tako da odpade, pa ?e v mokrem o?itno res niso neki ok. I??emo naprej. Zgledam, da bo padel kak Conti al pa Dunlop za na Mazda5, nimam kej za ?parat na avtu, kjer se vozijo otroc notr pa mami...

Sem ziher, da z Conti ne bo? mimo pihnil. 

Napisano

Se opravi?ujem ker bom malo zlorabil temo.

 

Zanima me ali gredo plati??a s sredinsko luknjo 67,04 brez te?av (in distan?nikov) na Mazdo 3, ki ima predpisano 67,1. Sicer je razlika res totalno majhna vendar pa me vseeno zanima ali je zanemarljiva in ali je lahko kaj narobe?

 

Hvala

Napisano

?e je tako natan?no potem ne gredo gor ker je premajhna luknja. Je pa vse odvisno od toleranc, najbolje je pa probati.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No pocasi bo zima.....moje 4 leta stare continental 830p pa nekako niso vec ok (profila je se dovolj, toda na mokrem ni NIC oprijema).

 

Nekako so me continental malo razocarale tako, da bi sedaj nekaj drugega. Razmislam o Goodyear Ultragrip 8 ali pa Dunlop Winter Sport 5. Bi jih pa ze kar sedaj narocil ker nekako pri letnih sem se nategnil in malo zamudil ter je cena skocila za 20eur/kom.

 

Aja dimenzije so pa 205/60R16

Napisano

Mojster za gume...LabiGT...

Zanimam se za nakup LETNIH gum...pa me zanima, ?e je TOYO dobra izbira za dimenzijo 215/50/17...

Hvala.

 

LP

Napisano

Evo lih sem horu napisati glede Toyo, Proxes CF2, ki jih mam tudi sam od aprila.

 

Po mokrem niso najboljse, zacnejo drset (understeer) ce gres malo hitreje po ovinkih. Zaviranje medtem je odlicno.

Obcutek na volanu tudi dober, guma je trda, kar je tudi ok.

 

Ne bi jih pa spet kupil, ceprav so ble le 80 eur po kosu.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj pa rang TOYO, razmerje med kakovostjo in ceno?

?e i??em med 75 in 100?...kaj vzet?

Sedaj imel SAVA intensa...so TOYO bolj?e?

Napisano

Kaj pa rang TOYO, razmerje med kakovostjo in ceno?

?e i??em med 75 in 100?...kaj vzet?

Sedaj imel SAVA intensa...so TOYO bolj?e?

Intensa ti niso bile ok? Jaz imam intensa hp 185 /65 15, sedaj tretjo sezono, ?ele zdaj opazam na mokrem pri pretiravanju understeer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.