Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

jaz te ne stekam vec :)

obakrat si dal iste toyote...ki pa je sportna guma in se bo hitr znucala

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Lp...danes dobil nove zimske gume.continental naro?ene pri

Gumax..ugudno dobra cena.

Labi..res hvala za pomo?.te gume sem res dobil dobro .let maj 2017.

post-7434-0-36987900-1506442617_thumb.jpg

post-7434-0-16124700-1506442660_thumb.jpg

Napisano

Kdaj se pa ponavadi delajo testi zimskih pnevmatik na AMZS oz ADAC? :)

Napisano

za zmaja (ko smo se pogovarjal o esa tecar)

 

Der von Goodyear entwickelte ESA+ TECAR Super Grip in der Dimension 195/65 R15 (Golfklasse) erreicht unter 16 getesteten Reifenmodellen mit einem soliden ?gut? den zweiten Platz

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hvala.

 

Za drago i??em za mazdo 3 gume 195/65R15 in se mi gre, da neb kupovala tapoceni gume. Guma more bit ornk, pa konec. :)

Napisano

Hvala.

 

Za drago i??em za mazdo 3 gume 195/65R15 in se mi gre, da neb kupovala tapoceni gume. Guma more bit ornk, pa konec. :)

Sam imam 185 65 15, Michelin a4, zdaj bo tretja sezona...

 

?e ti je pomembna tudi mala obraba (tako kot meni) potem je to to. Sicer bi pa pogledal za conti, ima moja punca te gume "tvoje" dimenzije.. Zadovoljna , ampak precej velika obraba...

Napisano

Hvala.

 

Za drago i??em za mazdo 3 gume 195/65R15 in se mi gre, da neb kupovala tapoceni gume. Guma more bit ornk, pa konec. :)

Dunlop Wintersport 5, conti ali gy ug9

 

Michelin so ok prvo in mogoce drugo sezono, potem naglo navzdol

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sam tole je res idealen full snow condition. Tega pri nas ni razen ce gres na smucisce..pri nas je plundra, voda, pesek, led oz zlizan sneg...

Nobena slika ni s suhe ali mokre ceste kot pravijo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dunlop Wintersport 5, conti ali gy ug9

 

Michelin so ok prvo in mogoce drugo sezono, potem naglo navzdol

Koliko je zate "sezona"? 5000, 10000, 15000km?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Konec meseca pri?akujem svojo drugo M3, prva mi je kar dolgo in pridno slu?ila (M3 '06). 

Zanima me kak?ne pnevmatike poleg 215/45/18 stavite ?e gor (zimske) ?

Razmi?ljam o 215/40/18 ter o 225/40/18.

Napisano

Koliko je zate "sezona"? 5000, 10000, 15000km?

za zimske mogoce ene 15k, mogoce manj, ker jih dam gor cist pozno, pa potem cimprej dol...michelinke ratajo trde

isto se mi dogaja s celoletnimi crossclimate, po dveh sezonah in dovolj profila ze drsijo...

 

zadnje dobre michelinke so ble pilot exalto 2...ta je bla super vrhunska guma...vse ostalo od michelina crap

ne bi reku, se vedno super guma, pa ce pogledas izkusnje in ostale teste so super ocenjene...

v bistvu z vsako od 6 velikih ne mores zgresit...

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/Winter-Contact-TS-850-P-SUV.htm

 

loterija se zacne pri ne premium znamkah

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.