Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo,upam , da je zima od?la, na avtu so pirelli gume. Upam da se obnesejo bolje, kot michelin Alpin 4, ki so me razocarale kar se tice oprijema.

 

No... nek vulkanizer jih je odkupil za 20eur/kpl... profila ?e 6mm.

 

?e kdo potrebuje 4 sezone rabljene letne sava intensa hp 185 65 15 z 4mm (za driftanje ali pa za teglc za ro?e ali pa konec koncev za zvozit), ki so me ubistvu zelo pozitivno presenetile, jih dam za kufe.

Napisano

Js pa lani dal zadaj Continental SportContact 5, ki so se obnesle ve? kot odli?no, letos pa spredaj Continental Premiumcontact6, ki bi naj ble ?e bolj?e :)

Napisano

Js pa lani dal zadaj Continental SportContact 5, ki so se obnesle ve? kot odli?no, letos pa spredaj Continental Premiumcontact6, ki bi naj ble ?e bolj?e :)

Zakaj imam ob?utek, da se bo zdaj razvnela debata o tem kam dati bolj?e/novejse gume....

Napisano

Ampak res, jaz bi dal zadaj bolj?e gume,ker ?e ti zadek zbe?i, se ne re?i? kar tako.

 

 

Napisano

Taka je teorija, ki sem jo slisal na tecaju na Vranskem... ampak to velja za primer, ce imas zanic gume... potem je bolje, da so tiste, ki so bolj zanic na pogonskih kolesih... Ce pa gledamo iz tega stalisca, da naj bi poskrbel za to, da se enakomerno obrabljajo, bi dal tiste, ki so bile lani na zadnji osi, sedaj na prednjo os... :)

 

Res pa je, da je lazje resiti situacijo, ce prednji konec zdrsne, kot pa zadnji konec... Spet pa je najvec odvisno od soferja in izkusenj ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se strinjam... ?e jih menjuje? pa? da? zadnje naprej in obratno.Ponavadi so itak sprednje malo bolj obrabljene.

 

 

Napisano

Tako, kot je jest napisal. Ce imas vse stiri gume enakomerno obrabljene jih je smiselno vsako leto zamenjati in sicer sprednje na zadnjo os. Ce pa nimas vse gume enakomerno obrabljene grejo pa ta boljse z vec profila na zadnjo (pogonsko) os. Zakaj je temu tako si lahko preberete na internetu v petih minutah googlanja. Neda se mi pisat :D

Napisano

Jaz ni? kriv.... :)

 

No,moje mnenje;naj bodo vse gume dobre. Ker pa se prednje bolj obrabljajo,jih jaz naslednje leto zamenjam;spredaj-nazaj. Itak je razlika 1mm v sezoni med prednjo in zadnjo osjo,tako da ko gredo v smeti so vse 4 enako(merno) obrabljene.

 

Ampak... Kakor razumem deejana , ima on 1par ?e vozenih in 1par popolnoma novih?

 

Jaz bi se odlo?il na podlagi tega koliko so katere stare in koliko imajo profila...

Napisano

Se pogovarjate kot bi vsi vozili100% ve? kot je omejitev. Pri normalni vo?nji so vsake gume nad 3mm profila varne neglede na to kje jih imamo,?e ne gremo v podrobnosti. Lp

Napisano

Zakaj imam ob?utek, da se bo zdaj razvnela debata o tem kam dati bolj?e/novejse gume....

Na avtu z zadnjim pogonom nekak ni ve?je dileme :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Res pa je, da je lazje resiti situacijo, ce prednji konec zdrsne, kot pa zadnji konec...

 

Baby Viper bi reku, da lih obratno  :P

Podpis.png

 

Napisano

Se pogovarjate kot bi vsi vozili100% ve? kot je omejitev. Pri normalni vo?nji so vsake gume nad 3mm profila varne neglede na to kje jih imamo,?e ne gremo v podrobnosti. Lp

To ze da so varne, ampak ce jih vsako sezono nebos obrnil bos v dveh sezonah imel samo se na dveh gumah enako profila dve bos pa lahko spet nove kupil. 

Napisano

Jaz ni? kriv.... :)

No,moje mnenje;naj bodo vse gume dobre. Ker pa se prednje bolj obrabljajo,jih jaz naslednje leto zamenjam;spredaj-nazaj. Itak je razlika 1mm v sezoni med prednjo in zadnjo osjo,tako da ko gredo v smeti so vse 4 enako(merno) obrabljene.

Ampak... Kakor razumem deejana , ima on 1par ?e vozenih in 1par popolnoma novih?

Jaz bi se odlo?il na podlagi tega koliko so katere stare in koliko imajo profila...

Oboje rabljeno :)

Napisano

js sm namest unih razponkanih dal gor nove sava :D katere bom dal zadaj, spredaj bojo pa dve rabljeni da bom meu filing ce drzijo .. tko da ne bom glih vedu kok drzijo oz se nucajo savske... pa drugo leto

 

drgac pa glih dons k sm jih mislu zamenjat... preberem da bo u tork spet sneg do 600... jebemuu

Napisano

js sm namest unih razponkanih dal gor nove sava :D katere bom dal zadaj, spredaj bojo pa dve rabljeni da bom meu filing ce drzijo .. tko da ne bom glih vedu kok drzijo oz se nucajo savske... pa drugo leto

drgac pa glih dons k sm jih mislu zamenjat... preberem da bo u tork spet sneg do 600... jebemuu

Sem napisal nekje, da prihaja ?e zadnji sneg in da gor pri vas ?e malo po?akajte z letnimi gumami.

No, mogo?e pa ne bo ni?...

 

 

Napisano

zadnjic ko je bil napovedan do nizin ga je padlo 10cm po travi ..asfalt pa skor kopen, bi prsu tud z letnimi, sam ni za reskirat... zame je jeba na 700m ker loh cakam do konc aprila, tud takrat ga 10+ loh dobimo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ker mi se ni uspelo menjat gum, zaradi financnih zadev, se trenutno odlocam med Sava intensa uhp2 in vredestein sportrac 5 al pa ultra satin

Zdej katere bolj svetujete, katere bi zdrzale dlje ob normalni voznji z obcasno tezjo nogo dimenzije gum pa so 205/50/17

 

Vem da je Alex pohvalil zimske vredenstein wintrac gume v svoji temi o njegovi m6, zato me zanima kake so letne vredenstein

 

Save bi dobil po 75?/kos

Vredenstein pa 88?/kos

 

Poleg tega me se zanima katere gume bi svetovali partnerki ki ma cliota 2007 dimenzije 175/65/14

Do zdej je mela zimske nokian, ne vem tocno katere ampak je bla z njimi zadovoljna zelo

Razmi?lja pa tudi o continental in uniroyal gumah.

Gleda pa najvec na to da ji gume cim dlje zdrzijo ker namerava avto predat mlajsi sestri ko bi naredila izpit in da ji prihrani kak strosek takoj na zacetku

 

 

Sem tako zase kot za boljso polovico gledal tudi nokian gume, za njo nokian iline zame pa nokian zline, samo ker tam nimajo nokian gum na razpolago gledava druge opcije tudi

Napisano

Zanimivo to glede nokiana, ker ma zimske gor ze od lansko letne zime in jih je tudi poleti lansko leto vozla...

Napisano

Jst sem na M6 dal Sava UHP2, sem dobil za 78?/kom 225/45/18 plus 25? monta?a.

Bomo videli kako se obnesejo te Savke, sem pa opazil da so bo?nice mal mehkej?e, guma napumpana na 2,5bara in zgleda kot da je premalo napumpana. :ne vem: 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Vse od good yeara (good year dunlop sava fulda) imajo bolj ali manj mehke bocnice

Tako da tudi 2.7 bo ok

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vse od good yeara (good year dunlop sava fulda) imajo bolj ali manj mehke bocnice

Tako da tudi 2.7 bo ok

Kolko bara bi blo potem dobro za m3 2007 z savami?
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

@Labiman, katero dimenzijo pnevmatik mi priporo?a? za plati??a deljenih dimenzij na Z4, ko so zadaj 10J in spredaj le 8,5J? (doslej je imel zadaj 255 in spredaj 225 ?irine, 18pal?ne, se razume). :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.