Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pravijo,da so Poljske slab?e. Jaz malo sumim,da je to bolj rekla-kazala.

Sem pa tudi sli?al,da naj bi ve?je dimenzije (nad 15col?) delali zgolj v slo in Nem?iji..

To?no tako,manj?e cole delajo na Poljskem.
Napisano

Pa tko, prve dve leti so super, tretje leto pa malo ?epajo v mokrem. Zato sem v precepu, al vzeti Savo al Kumho Ecsta ps71, ko je mehkej?a, manj casa traja, se bom pa bistveno manj vozil zdaj kot do sedaj. Labi, kaj pravi? za 5ko? Cena me prideta obe do centa isto.

Napisano

Pa tko, prve dve leti so super, tretje leto pa malo ?epajo v mokrem. Zato sem v precepu, al vzeti Savo al Kumho Ecsta ps71, ko je mehkej?a, manj casa traja, se bom pa bistveno manj vozil zdaj kot do sedaj. Labi, kaj pravi? za 5ko? Cena me prideta obe do centa isto.

Kak?no ceno pa ima?,da so isto in kje?

Napisano

65 kom. Ok s centi sm preriraval, se mi pa vrtijo cene v okviru 2 evra. Sava pru trgovcih, Kumho ma eden preko FB.

Napisano

65 kom. Ok s centi sm preriraval, se mi pa vrtijo cene v okviru 2 evra. Sava pru trgovcih, Kumho ma eden preko FB.

To pa ja,ker pri trgovcih Kumho ni tako poceni. Jaz bi vzel Kumho za tak denar. Pa pazi da je bolj sve?a-nova!

Napisano

Za 5ko se bolj pomembno je to, da najbo XL (trsi robovi), ker ima visje tezisce in potem posledicno, jo bo bolj pobrali ce je "softic" guma, kar sava in kumho sta obe.

Kaka Toyo proxes cf2 (imam na 6ki)ima trse bocnice, in ne rabis se XL da je zraven.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja, imam xl skoz gume gor. Mogo?e bi probal Kumho, k je mal mehkej?a v osnovi.

Bolj?e da je xL in ?e ti je pretrda jo za 0,2 manj napumpaj pa bo vredu. Obi?ajno gumo ti bo pobralo po robovih. ?e jo bo? pa bolj napumpal pa bo tr?a vo?nja kot z XL.

Napisano

Ne, ni mi fora zarad trdote pa udobja, z xl se manj nagiba skoz ovinke, pa bolj sporty filing je. Kumho sm mislu v smislu, da je gumena zmes bolj mehka in se bolje dr?i ceste kt pa pri Intensi uhp2

Napisano

Da kar tu vpra?am ?e za monta?o: ali ima mogo?e kdo kak?ne izku?nje z "AVTOGUME Vujasinovi? Nikola s.p." (Pod hribom 3, 1000 Ljubljana? Ali priporo?ate kak?nega drugega za monta?o+centriranje? Pa? tu dobim dobro ceno za gume pa bi naredil kar vse skupaj, ?e so OK =)

Napisano

Da kar tu vpra?am ?e za monta?o: ali ima mogo?e kdo kak?ne izku?nje z "AVTOGUME Vujasinovi? Nikola s.p." (Pod hribom 3, 1000 Ljubljana? Ali priporo?ate kak?nega drugega za monta?o+centriranje? Pa? tu dobim dobro ceno za gume pa bi naredil kar vse skupaj, ?e so OK =)

Kaj bo? privo??il makini?

Napisano

Mogo?e eno pitanje. Ali je kdo mogo?e imel ?e kako izku?njo Atlas sportgreen gumami? 2015 so ble kr dobr ocenjene. Zdej mam opcijo in malo bolj budget gledam Intenso uhp2 in Kumho P71 za 65? in Atlas za 55? na komad. S tem da sem bral, da majo dostikrat pri Kumhu te?ave z uravnote?enjem gume, kar me malo odbija.

Napisano

Da kar tu vpra?am ?e za monta?o: ali ima mogo?e kdo kak?ne izku?nje z "AVTOGUME Vujasinovi? Nikola s.p." (Pod hribom 3, 1000 Ljubljana? Ali priporo?ate kak?nega drugega za monta?o+centriranje? Pa? tu dobim dobro ceno za gume pa bi naredil kar vse skupaj, ?e so OK =)

Js sm jih kupu tam lani, iste Sava ... Poceni so bile,a z monta?o zal nism biu zadovoln... Zakaj? Ker sem naletel na enga starga od dol, gumi kocke pod avto je podlozu tako da glih da je avto ?e stal gor...sm res cviku da mi ne zjebe praga...metu feltne gor tako da je pokalo po za??iti od diskov itd ...vse na un na?in bmk..., ?akam da bo konc ?ihta... pa to

Drga? je skor povsod tako ratalo opazam..zato imam sedaj letno zimski komplet da sam od?ramfam in nesem samo premontirat...isto na motorju... Vsaj vem da je ok,pa ?eprav gre za mali poseg... ?al je tako ratalo sami salabajzarji

Napisano

Mogo?e eno pitanje. Ali je kdo mogo?e imel ?e kako izku?njo Atlas sportgreen gumami? 2015 so ble kr dobr ocenjene. Zdej mam opcijo in malo bolj budget gledam Intenso uhp2 in Kumho P71 za 65? in Atlas za 55? na komad. S tem da sem bral, da majo dostikrat pri Kumhu te?ave z uravnote?enjem gume, kar me malo odbija.

Od teh treh kupi Savo.

Napisano

?ivijo. Zdaj ko sem doma (in imam ?as) malo gledam katere letne gume bi bile najbolj primerne za kupit za mojo CX-5 (letnik 2018). Dimenzije zimskih so 225/55 R19, domnevam pa da so letne enakih dimenzij. Zakaj ne vem letnih dimenzij.... zato ker sem gume pustil pri vulkanizerju na hranjenju, le ta pa je sedaj zaprt (Corona). Vem da imam letne ?e dokaj boge in razmi?ljam o novih. Katere priporo?ate, katero znamko in kateri model.

Hvala za vse va?e odgovore 

Napisano

Predlagam, da pogleda? homologacijski karton?ek oz. ti bodo poznavalci CX-5 iz foruma svetovali pravo dimenzijo. Bodi pozoren tudi na te?o in hitrostni razred, da ne bo pri?lo do kak?nih nepotrebnih zapletov.

 

Koliko kilometrov prevozi? poleti in kak je tvoj slog vo?nje?

 

Poglej ?e to temo http://www.mazda-si.net/topic/12231-gume/

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.