Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
On 9/25/2020 at 7:35 AM, curko said:

da si sposodim temo da ne odpiram nove

sem pred nakupom zimskih gum in sem v dilemi kaj naj vzamem.
na mesec se naredi cca 1-2k kilometrov

letne imam na obeh sesticah Goodyear F1 Asymmetric 5 in sem prezadovoljen

za zimske pa ne vem kaj naj vzamem odlocam se med.

Goodyear UltraGrip Performance Gen 1

Bridgestone Blizzak LM001

Dunlop SP sport 4d ali Winter sport 5

Pirelli winter sottozero 3

Nokian WR Snowproof

225/45/18

zoom zoom pozdrav


Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk
 

Frišen članek. 

 

amzs_test_zimskih_pnevmatik_2020.jpg
WWW.AMZS.SI

Priporočljivo - z odstopanji, le dve pnevmatiki sta dobili oceno slabo

 

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Frišen članek. 

 

amzs_test_zimskih_pnevmatik_2020.jpg
WWW.AMZS.SI

Priporočljivo - z odstopanji, le dve pnevmatiki sta dobili oceno slabo

 

@curko to je tisto o čemer sem pisal, izbereš po kaki cesti se največ voziš, pa da ni v drugih pogojih preslaba in to je to. Drugače pa ti v tem članku odlično vse opisuje. Povej kaj boš kupil.... 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

@curko to je tisto o čemer sem pisal, izbereš po kaki cesti se največ voziš, pa da ni v drugih pogojih preslaba in to je to. Drugače pa ti v tem članku odlično vse opisuje. Povej kaj boš kupil.... 

Samo moraš gledati test za točno svojo dimenzijo. Recimo ena znamka je v eni dimenziji na prvem mestu v drugi dimenziji pa šele recimo peta ali še slabše. In ja, gledati moraš kaj ti je pri gumi najbolj pomembno. 

 

 

Napisano
pred 57 minutami je Alex napisal:

Samo moraš gledati test za točno svojo dimenzijo. Recimo ena znamka je v eni dimenziji na prvem mestu v drugi dimenziji pa šele recimo peta ali še slabše. In ja, gledati moraš kaj ti je pri gumi najbolj pomembno. 

Ja res je ,ampak vse do 8 je vredu saj gledaš predvsem svoje zahteve in različna mesta nimajo veze,potem je pa še tu cena gume.:prstgor:

Napisano (urejeno)

Jaz kolebam al dat stare gor al kupiti nove,.. zdej za tle po primorski vem da ni problema ampak če grem kam dlje. Pa če bo taka zima kot lanska tudi nevem :D

 

Oz če bi šel na 17" platišča od mazde pa rvhu 17ke gor namesto 19

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 18 minutami je TiEn napisal:

Jaz kolebam al dat stare gor al kupiti nove,.. zdej za tle po primorski vem da ni problema ampak če grem kam dlje. Pa če bo taka zima kot lanska tudi nevem :D

 

Oz če bi šel na 17" platišča od mazde pa rvhu 17ke gor namesto 19

Po mojem se ti splača dat gor 17".Gume so cenejše pa tudi za zimo so boljše balonarke. 

 

 

Napisano (urejeno)

Ja v to smer razmišljam ,.. sam potemtakem rabim feltne. Cenejše so občutno

 

Saj mere so 5x114.3 ET50 za 17ke ne ?

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

Ja v to smer razmišljam ,.. sam potemtakem rabim feltne. Cenejše so občutno

 

Saj mere so 5x114.3 ET50 za 17ke ne ?

Jaz imam ET 40. Izgleda lepše, je guma bolj ven pomaknjena. 

 

 

Napisano
pred 15 minutami je TiEn napisal:

najrajš bi kar OEM mazda četudi so odrsane,.. sam pomoje je to loterija

OEM mazda feltne so slabe kvalitete made in china.Veliko je zvitih in dvomim, da boš rabljene dobil nezvite. Vidiš pa po tem, da potrebujejo skoraj vse zelo velike uteži za centriranje.Te, Borbet, ki sem jih jaz vzel imajo min. uteži. Kvaliteta neprimerno na višji ravni. 

 

 

Napisano
dne 25. 9. 2020 ob 10:40 je Bini napisal:

Moj nasvet je povzet od enega strokovnega članka;greš na test zimskih gum in tam pogledaš med najboljšimi gumami tiste najboljše posebnosti, ki jih boš ti največkrat potreboval na cesti. Če so katere z enakimi ocenami v istih pogojih vožnje, potem se odločiš za cenejšo ali bolj prestižno znamko. Tisto kar gdo vozi in kako je zadovoljen je tako, tako,ker je zelo pomembno kje v državi si doma ali v hribih ali obali itd. Dobro odločitev ti želim in poročaj! :bravo:

Se nebi mogel bolj strinjati. Sam sem par let delal kar nekaj km na leto in sem izbral Michelin a4.

 

Mala obraba, tretjo sezono pa so bile že kar povprečne, sredi četrte sezone so sredi zime letele v smeti. Profila pa še ogromno. Za nekoga, ki dela malo km so take gume bv. Zame so bile takrat super; marsikatera nebi doživela tretje sezone zaradi mehke zmesi.

 

Zdaj imam letne Pirelli. Dobil sem jih napol zastonj; ogromna obraba me ne moti, kvečjemu mi je ok,da je oprijem top. 

 

Sam imam izkušnje z zimskimi nokian na sluzbenih avtih; ogromna obraba in dober oprijem, sem pa slišal za kar nekaj reklamacij.

 

 

Napisano
36 minutes ago, Alex said:

OEM mazda feltne so slabe kvalitete made in china.Veliko je zvitih in dvomim, da boš rabljene dobil nezvite. Vidiš pa po tem, da potrebujejo skoraj vse zelo velike uteži za centriranje.Te, Borbet, ki sem jih jaz vzel imajo min. uteži. Kvaliteta neprimerno na višji ravni. 

Ne milsim kupovat novih felten za zimo...

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 7 minutami je TiEn napisal:

Ne milsim kupovat novih felten za zimo...

To je pa druga pesem. Boš moral vzeti kar pač dobiš. 

 

 

Napisano

Hankook winter icept rs2 w452 je sicer ok guma prve dve leti. Tretje leto pa že orng škripa v mokrem...

Napisano

Mene bi pa zelo zanimalo, kako veste, da po dveh/treh letih gume v takšnih ali drugačnih razmerah niso več ok? Greste dejansko testirat al samo po občutku?

@TiEn sam sem kolebal nazadnje med nokian pa gy. Pa sem takrat reku, GY ker so ble nokian označene z prehitro obrabo profila na testu.

Napisano
pred 20 minutami je 50keda napisal:

Mene bi pa zelo zanimalo, kako veste, da po dveh/treh letih gume v takšnih ali drugačnih razmerah niso več ok? Greste dejansko testirat al samo po občutku?

@TiEn sam sem kolebal nazadnje med nokian pa gy. Pa sem takrat reku, GY ker so ble nokian označene z prehitro obrabo profila na testu.

Ja po filingu... Saj vem, kar nekaj spremenljivk je tu (nikoli ista vožnja, različna temperatura, različna podlaga, Osebni občutek...), Ampak vseeno; meni so Michelin že v tretji sezoni na snegu dajale zelo slab občutek, medtem ko je npr Sava gazila po takem snegu še v svoji četrti sezoni,da nisem mogel verjeti...

Napisano

Pri meni je referenca dež. Ko začne prednji konec it po svoje so za v smeti. Ponavadi mi zdržijo tri leta. Po snegu so pa dobre prvo-drugo leto, potem je bolj bogo vse skupaj. 

 

 

 

Napisano
43 minutes ago, Alex said:

Pri meni je referenca dež. Ko začne prednji konec it po svoje so za v smeti. 

 

Točno tako.

 

Pa saj danes redko katera zimska guma še kaj prime po treh letih. Tisti, ki jih vozijo še poleti, jih pa lahko v eni sezoni prekurijo.

Napisano
pred 50 minutami je Alex napisal:

Pri meni je referenca dež. Ko začne prednji konec it po svoje so za v smeti. Ponavadi mi zdržijo tri leta. Po snegu so pa dobre prvo-drugo leto, potem je bolj bogo vse skupaj. 

 

Pa tudi razlika je kar se tiče obnašanja v snegu: ali govorimo o stabilnosti na mokrem z malo plundre ali pa 30cm snega in a pride do vrha ali ne.

 

Meni je precej vseeno za obnašanje na suhem (načeloma vsaka od srednjega ranga navzgor prime), tudi snega je bolj malo (čeprav me natikanje verig - vsaj na avto, ne rajca), največ je pa itak mokrega asfalta in posledice.

 

Stvar kompromisov, ampak edino kar lahko trdim je to,da večja kot je obraba, guma bolj drži.

 

Meni so Sava Eskimo ok služile, Michelin razočarale, čeprav dopuščam možnost, da sem jih skuril na veliko kilometrih AC (tudi novembra in marca je lahko že presneto toplo). 

 

Jbg, gume so potrošna roba, 4leta Max.

 

Zanimivo, na specialki pa kaj drugega kot Michelin ne dam več gor.

Napisano
pred 59 minutami je Alex napisal:

Pri meni je referenca dež. Ko začne prednji konec it po svoje so za v smeti. Ponavadi mi zdržijo tri leta. Po snegu so pa dobre prvo-drugo leto, potem je bolj bogo vse skupaj. 

 

Frajerji,imate avte s prevelikim navorom pa nimate pozimi občutka na gasu,zato vam kuri gume in po snegu in spolskem nikamor ne gre.....:ouje:

Napisano
pred 11 minutami je Bini napisal:

Frajerji,imate avte s prevelikim navorom pa nimate pozimi občutka na gasu,zato vam kuri gume in po snegu in spolskem nikamor ne gre.....:ouje:

O, gre gre.To zimo sem "oral" z zimskimi preko prelaza passo pordoi (2239 m) v zamete in niti za sekundo ni zavrtelo v prazno gume. Ta navor orje kot ratrak. 🤗

 

 

 

Napisano
pred 4 urami je 50keda napisal:

Mene bi pa zelo zanimalo, kako veste, da po dveh/treh letih gume v takšnih ali drugačnih razmerah niso več ok? Greste dejansko testirat al samo po občutku?

@TiEn sam sem kolebal nazadnje med nokian pa gy. Pa sem takrat reku, GY ker so ble nokian označene z prehitro obrabo profila na testu.

Po občutku, kako me odnese v ovinku :)

Napisano
pred 1 minuto je J.J. napisal:

Po občutku, kako me odnese v ovinku :)

Malo ti  pa ja pomaga g -vectoring!🧐

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.