Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je ignacij napisal:

Sem enkrat imel nokian zimske, mislim da D4, pa sem bil razočaran.

Kaj pa te je zmotilo? Mi smo imeli take in je bil super oprijem, ampak res ogromna obraba. Čigumi. 

Napisano
pred 4 urami je ignacij napisal:

Sem enkrat imel nokian zimske, mislim da D4, pa sem bil razočaran.

 

Finci pač delajo gume primerne za svoje razmere. Tistih njihovih -1000 Stopinj... :D

Za naše razmere mora biti zimska guma dobra v mokrem. Ker tiste prave zime, v stilu "finske", pri nas ne obstajajo (več).

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

... Finci pa rusko vodko. :nevem:

... Kitajci pa vse ostalo. 😊

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ker ne najdem teme glede tpms ventilckov si bom tu sposodil ( upam da ne bo kaj narobe☹️)... 

 

Nabavil sem nove 19 col felgne za mazdo 6, 2017... zdaj bom kupil se gume, pa me zanima ali se da z racunalnikom resetirat opozorila na armaturki v primeru da dam navadne ventilcke in ne tpms? 

Napisano (urejeno)
pred 50 minutami je David Cegler napisal:

Kaj to pomeni pol da ima navadne ventilcke in da je prrk ABSa vezano al kako? 

Preko ABS ti meri obrate kolesa in če je guma prav napumpana oziroma enako vse gume je opozorilnik za tlak tiho! Kakšne pa imaš na 17kah?🤔

Popravljeno od Bini
Napisano

In to je to, ne vem zakaj so šli spet na te ventilčke. Najbrž zaradi regulative, ti pa zaradi biznisa...:)

Napisano

Ce imas tipko "SET" za kalibracijo TPMS sistema, potem je merjenje preko ABS senzorjev in nimas TPMS ventilckov... ce te tipke nimas, potem imas TPMS senzorje v ventilckih, ki se sami kalibrirajo ... 

 

mazda6-sport-combi-karavan-4_gallery960x700.jpg.24756f73d0214733fc1a99a5246fb4e4.jpg

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Preko ABS ti meri obrate kolesa in če je guma prav napumpana oziroma enako vse gume je opozorilnik za tlak tiho! Kakšne pa imaš na 17kah?🤔

Pojma nimam... Mama sele 2 tedna avto... Na prejsnjih 3 mazdah sn meu tpms... 

pred 2 urama je Jest napisal:

Ce imas tipko "SET" za kalibracijo TPMS sistema, potem je merjenje preko ABS senzorjev in nimas TPMS ventilckov... ce te tipke nimas, potem imas TPMS senzorje v ventilckih, ki se sami kalibrirajo ... 

 

mazda6-sport-combi-karavan-4_gallery960x700.jpg.24756f73d0214733fc1a99a5246fb4e4.jpg

 

 

Okej... Preverim ko pridem iz sluzbe... Hvala 

pred 3 minutami je David Cegler napisal:

Pojma nimam... Mama sele 2 tedna avto... Na prejsnjih 3 mazdah sn meu tpms... 

Okej... Preverim ko pridem iz sluzbe... Hvala 

Sn kr zdle pogledu na sliki, ko je se avto arhiviram na avto. Net in ma to tipko set... Sicer je mal drugac pozicionirana, ampak je ta tipka... 

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

In to je to, ne vem zakaj so šli spet na te ventilčke. Najbrž zaradi regulative, ti pa zaradi biznisa...:)

 

To smo sicer že pred časom predelali. Merjenje preko ABS je problem, ker imaš lahko obe gume na isti osi premalo napumpane. Recimo imaš obe na 1,5 bara pa se ne bo nič oglašalo in zato ta zadeva zgubi smisel. TPMS z ventilčkom pa dejansko meri tlak v vsaki posamezni gumi in mislim, da je nastavljeno tako, da če pade pod 1,9 bara, da imapš piskanje in lučko na armaturki.

33112_1.png

Napisano

@SpEkTrja@SpEkTrja vsako kolo ima svoj abs senzor ki meri hitrost.

In če sta recimo na sprednji osi obe gumi napumpani na 1bar, ti ne bo javljalo da so premalo napumpane, ker je hitrost levega in desnega abs senzorja enaka. 😉

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Aha, ja to štekam ja. Ok, logično, ampak če bi bil pameten, bi rekel okej spredaj levo je obratov (se zmišljujem) 1500, zadaj levo 1490, na desnji strani je pa povsod 2200. Torej  bi bil to že lahko nek alarm, za prižig lučke in kontrolo, tudi če imata obe gumi na eni strani premalo tlaka. Zgleda da potem ne deluje tako :) V tem primeru ima za referenco nasprotno stran, je pa res, da tudi tam ni rečeno, da je tlak pravilen.

Napisano
Pred eno uro je David Cegler napisal:

Pojma nimam... Mama sele 2 tedna avto... Na prejsnjih 3 mazdah sn meu tpms... 

Okej... Preverim ko pridem iz sluzbe... Hvala 

Sn kr zdle pogledu na sliki, ko je se avto arhiviram na avto. Net in ma to tipko set... Sicer je mal drugac pozicionirana, ampak je ta tipka... 

To je to, napumpaš na predpisan tlak in na mestu z gumbom potrdiš. Če kakorkoli ABS zazna spremembo te opozori. Obe gumi ti tako nikoli ne puščajo enako. Pri meni že piska pri menjavi letne-zimske ali obratno, ker je različen obseg! Osnova je pravilen tlak pri pumpanju, potem pa meri ABS odstopanje. 

Napisano

No, jaz sem ravno zamenjal kolesa in je vse mirno. Se mi nikoli ne prižge lučka, ko menjam. Enkrat se mi je, ko sem povozil žebelj in je pričela guma puščat. To pa je namen tega sistema ane?

Napisano
pred 48 minutami je Gregster napisal:

No, jaz sem ravno zamenjal kolesa in je vse mirno. Se mi nikoli ne prižge lučka, ko menjam. Enkrat se mi je, ko sem povozil žebelj in je pričela guma puščat. To pa je namen tega sistema ane?

Meni se je po nekaj kilometrih cc100. Je pa odvisno od obsega gum in ti imaš verjetno tako malo odstopanja med letnimi in zimskimi.😊

Napisano

Možno ja. 1x se mi je lučka prižgala in pregledam vse gume pa ni bilo sprememb. Sem resetiral in je bilo ok.

Napisano
pred 6 minutami je Gregster napisal:

Možno ja. 1x se mi je lučka prižgala in pregledam vse gume pa ni bilo sprememb. Sem resetiral in je bilo ok.

Ja tako je.👍

Napisano

Zanima me kako se obnesejo celoletne gume. Ali jih kdo vozi celo leto? 

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.