Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno, glupo vprašanje... zakaj pa menjavaš kolesa na 2000 km? Kakšen smisel?

  • Všeč 2
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Eno, glupo vprašanje... zakaj pa menjavaš kolesa na 2000 km? Kakšen smisel?

Mogoče, da se enakomerno  obrabijo? A nisi še nikoli izmeril, na recimo novih letnih gumah globino profila? In, ko si jih zamenjal z zimskimi zopet? 

Pogonske, v našem primeru sprednje, recimo pri mojemu avtu, je bila prvo leto razlika 0,3 mm. Sprednje je " pojedlo" več. Mogoče se komu ne bo zdelo veliko, a drugo leto se bo zgodilo enako. Zato pa zamenjam sprednje-zadnje da se obrabijo enako. 

 

 

Napisano

Pa to ne rabiš na 2000km, lepo te prosim. Pri menjavi spomladi, daš prve nazaj in zadnje naprej pa je čist dovolj. Men letne zdržijo med 60-70kkm, kar pomeni, da jih zdaj, ko delam letno manj kilometrov, menjam prej zaradi starosti kot obrabe pa še to nikoli ne čakam na zakonsko dovoljenih 1,6mm ampak gredo v menjvo pri nekje 3mm. Govorimo za letne seveda.

  • Všeč 4
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Pa to ne rabiš na 2000km, lepo te prosim. Pri menjavi spomladi, daš prve nazaj in zadnje naprej pa je čist dovolj. Men letne zdržijo med 60-70kkm, kar pomeni, da jih zdaj, ko delam letno manj kilometrov, menjam prej zaradi starosti kot obrabe pa še to nikoli ne čakam na zakonsko dovoljenih 1,6mm ampak gredo v menjvo pri nekje 3mm. Govorimo za letne seveda.

Lahko, da je tebi dovolj, ker nisi picajzlast. 😄 Eni tudi operejo avto samo enkrat spomladi in drugič v jeseni. 😉

Gume se morajo filigransko natančno obrabljati. 

"By rotating your tires, you give the tires a chance to even out their wear and get extended life out of your tires,” Edmonds of Michelin  explains. He recommends having your tires rotated about every 2000 to 5000 miles. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

 

V tem primeru @Alex mečeš stran denar, ki si ga prigaral pri iskanju poceni servisiranja. 🙃

Zakaj pa? 🤔To naredim doma sam. Porabim pa cca. 30 min za vsa štiri kolesa. Imam tudi udarno "pištolo" od makite za vijačenje in odvijačenje vijakov koles. Tokrat je bil strošek

25€ izjema, ker imajo očitno nekateri vulkanizerji nekalibrirane stroje za centriranje. 

 

 

Napisano

Jaz samo 2x vekslam sprednje in zadnje (ko se menja gume). 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Evo po iskanju testov, primerjav, in skoraj doktoratu sem prisel so zakljucka da je najboljsa guma 225 45 r19 glede na zmogljivosti/cena hankook ventus s1 evo 3. Prvovgradnjo jo ima tudi bmw 3 in 5 bencinar, audi a6 sline, vw 2,0tsi. Vsaka ima neke pomankljivosti in prednosti, zdaj ce je v suhem ful dobra je v mokrem bolj tako tako al pa obraba izstopa, tako da ta guma je nad sredino povsod in se mi zdi zelo dobra izbira.

Napisano
pred 16 urami je Alex napisal:

Lahko, da je tebi dovolj, ker nisi picajzlast. 😄 Eni tudi operejo avto samo enkrat spomladi in drugič v jeseni. 😉

Gume se morajo filigransko natančno obrabljati. 

"By rotating your tires, you give the tires a chance to even out their wear and get extended life out of your tires,” Edmonds of Michelin  explains. He recommends having your tires rotated about every 2000 to 5000 miles. 

 

Eee what, kakšno pa je to sosledje. A če ne menjam gum tud avta ne perem/vzdržujem? 🤪

 

Tele izjave Michellina pa sploh ne razumem, ker je absurdna. Kakšno vezo ima podaljšanje uporabe gume al jih menjaš na 2000km al pa na 10000km. V obeh primerih se guma obrablja enako hitro. Če recimo spredaj pobira s hitrostjo 0,5mm na 10000 in zadaj 0,2mm/10000km je na konc sezone spredaj 5,7mm in zadaj 6mm.Naslednjo sezono daš zamenjaš spredaj/zadaj in konec naslednje sezone bilo spredaj 5,5 in zadaj enako. :nevem:

  • Začuden 1
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

 

Eee what, kakšno pa je to sosledje. A če ne menjam gum tud avta ne perem/vzdržujem? 🤪

 

Tele izjave Michellina pa sploh ne razumem, ker je absurdna. Kakšno vezo ima podaljšanje uporabe gume al jih menjaš na 2000km al pa na 10000km. V obeh primerih se guma obrablja enako hitro. Če recimo spredaj pobira s hitrostjo 0,5mm na 10000 in zadaj 0,2mm/10000km je na konc sezone spredaj 5,7mm in zadaj 6mm.Naslednjo sezono daš zamenjaš spredaj/zadaj in konec naslednje sezone bilo spredaj 5,5 in zadaj enako. :nevem:

Oni že vedo. Saj delajo ene izmed top gum. 😉

Boss, najbolje bi bilo, da jim pišeš, pa se začneš z njimi natezati, da nimajo prav. Da mi v Sloveniji pa že vemo, kaj je res in kaj ne. 😊

 

 

Napisano

Se pravi 2+2=5 al kako je zdaj po novem?

 

Ne resno: zdaj trdiš, da se guma bolj obrablja, če jo menjaš spredaj/zadaj na 10.000, kot pa če jo vsake 2000km?

33112_1.png

Napisano
13 hours ago, scania said:

Evo po iskanju testov, primerjav, in skoraj doktoratu sem prisel so zakljucka da je najboljsa guma 225 45 r19 glede na zmogljivosti/cena hankook ventus s1 evo 3. Prvovgradnjo jo ima tudi bmw 3 in 5 bencinar, audi a6 sline, vw 2,0tsi. Vsaka ima neke pomankljivosti in prednosti, zdaj ce je v suhem ful dobra je v mokrem bolj tako tako al pa obraba izstopa, tako da ta guma je nad sredino povsod in se mi zdi zelo dobra izbira.

Menda, pa da so kar glasne, jaz rabim gumo ki bo čim tišja recimo :) 

Napisano
pred 57 minutami je SpEkTr napisal:

Menda, pa da so kar glasne, jaz rabim gumo ki bo čim tišja recimo :) 

Evo 2 ni bila pretirano glasna. Sem jih imel in sem bil zadovoljen z njimi. Super oprijem v mokrem in suhem. Imel sem dimenzijo 225/45/17.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Menda, pa da so kar glasne, jaz rabim gumo ki bo čim tišja recimo :) 

 

71dB bi naj imela. jaz bom vzel čez zimo ker se mi zdi najboljša opcija glede na vse parametre.

Napisano

Razlika od 69 do 72 db v glasnosti je tako mala, da je vse druga pri gumi bolj pomembno.... 👍

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

S tem se pa ne bi mogel bolj ne-strinjat :)

 

Quote

What the noise ratings mean

Decibel levels are measured on a logarithmic scale. This means that an increase of just a few decibels represents a big difference in noise levels. In fact, a difference of 3dB doubles the amount of external noise the tire produces. 

Think about the many thousands of cars on our roads each day. If we all chose tires with lower noise ratings, imagine how much quieter our towns and cities would be.

 

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Boss napisal:

Se pravi 2+2=5 al kako je zdaj po novem?

 

Ne resno: zdaj trdiš, da se guma bolj obrablja, če jo menjaš spredaj/zadaj na 10.000, kot pa če jo vsake 2000km?

 😊Pri michelinu, ki je kralj gumarstva tako pravijo, da je dobro rotirati gume na vsakih 2000-5000 km. Valjda  bom njih poslušal. Kje je omenjeno 10000? Ali sem kaj spregledal? 🤔

Potem se pa dogaja, da imajo nekateri spredaj totalka zlizane gume, zadaj pa še kar profila. 

In seveda vprašajo mene (ponavadi sodelavci in sodelavke, ker itak vedo, da obvladam skoraj vse o gumah) kam montirajo dve (2) novi gumi, ki so jih kupili. Ne vse štiri ampak dve! Ko jim rečem, da montirajo nove gume zadaj, mislijo, da se šalim. Pa ja bodo montirali nove gume z bolj globokim  profilom spredaj, kjer je pogon. 🤔

Jaz sem rekel svoje. 🤗

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 4 minutami je zimurg napisal:

5000 miles = 8046.72 km

Res je. Imaš prav.  No, pri nas lahko uporabljamo kar kilometre. 🤗

 

 

Napisano

A če bi mišelin rekel menjat gume na vsako leto in to od mišelina bi tudi to počel? :D

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 43 minutami je Alex napisal:

Pa kje jih pobiraš? 😊Pri michelinu, ki je kralj gumarstva tako pravijo, da je dobro rotirati gume na vsakih 2000-5000 km. Valjda  bom njih poslušal. Kje je omenjeno 10000? Ali sem kaj spregledal? 🤔

 

No zdaj bom pa vztrajal? Pišem, bolj počasi, da je lažje razumljivo. Kakšna je razlika v obrabi ali menjaš na vsakih 2000km al 1x letno na 10.000km. Še vedno govorim o tistem citatu, da gume dlje zdržijo, če jih pogosteje menjaš? Po keri logiki je to res? Rad bi slišal smiselno razlago, da me prepriča, da je smiselno vsakih 2000km rotirat gume. Govorimo o normalni uporabi in ne o kakih BMW driftarjih in ne me zdaj odpravit spet s tem, ker je to en pri Michellinu tako rekel. Ker tist pri Bridgestonu in una teta pri GoodYearu pa tega nista rekla.

pred 12 minutami je TiEn napisal:

A če bi mišelin rekel menjat gume na vsako leto in to od mišelina bi tudi to počel? :D

 

Ja Alex bi, ker on neomajno verjame stroki pa četudi je stroka PR-ovec podjetja al pa pospeševalec prodaje.

  • Všeč 1
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.